Livet med en gl. vandkølet - 1979 G1 Cab - Forsæder 1
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
- ThomasMN
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:06
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Biersted
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
Du burde skifte navn til G1-Guden
Det er bare total i orden det der, især alle dine "små" forbedringer. Og nøj for en lækker kabine du har i den.
Det er bare total i orden det der, især alle dine "små" forbedringer. Og nøj for en lækker kabine du har i den.
- Skyggen
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1587
- Tilmeldt: 11. jun 2008, 20:17
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
Så er der fandme billeder!!!
G1-maaaan, du har privat besked og det hele.
G1-maaaan, du har privat besked og det hele.
/Skyggen
>>>G1-Mandens fanklub>>>http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 757&ref=mf<<<
En fjæsing er en herlig dykpumpe - "Det var ikke mig og desuden var jeg fuld!"
>>>G1-Mandens fanklub>>>http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 757&ref=mf<<<
En fjæsing er en herlig dykpumpe - "Det var ikke mig og desuden var jeg fuld!"
- Prodigy
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1661
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 13:32
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
HAHA Tittentacho!
det er jo wünderbar!!!
det er jo wünderbar!!!
Medlem siden: 2003/05/14
- mortenmadsen
- Nyt medlem
- Indlæg: 124
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:56
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
Flot cab du har fået skruet sammen, godt at se at den står så orginalt som den gør.
Elsker de fælge med kapsler, stænklapperne og sæderne.
De kalasche overdækken, dem var der da mange til salg af brugt for ca. 1500 kr for nogen tid siden, føller mig lidt dum når jeg solgte 1 i grå og 1 i sort med til min gamle cab for nogen tid siden
Elsker de fælge med kapsler, stænklapperne og sæderne.
De kalasche overdækken, dem var der da mange til salg af brugt for ca. 1500 kr for nogen tid siden, føller mig lidt dum når jeg solgte 1 i grå og 1 i sort med til min gamle cab for nogen tid siden
Golf 1 Foldetag
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=78379
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=78379
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
Goddag Hr. Madsen!!
For tre år siden kunne jeg næsten ikke finde nogen overtræk i sort. De få der var, passede alle til det nye kaleschestativ. Min kører med det gamle, der er cirka 12 cm højere end det nye stativ, når den er foldet sammen. Jeg kan godt forstå, at det blev lavet om. Det er noget vanskeligt, at kigge bagud henover den sammenfoldede kalesche.
Tak for komplimenterne!!
MVH
For tre år siden kunne jeg næsten ikke finde nogen overtræk i sort. De få der var, passede alle til det nye kaleschestativ. Min kører med det gamle, der er cirka 12 cm højere end det nye stativ, når den er foldet sammen. Jeg kan godt forstå, at det blev lavet om. Det er noget vanskeligt, at kigge bagud henover den sammenfoldede kalesche.
Tak for komplimenterne!!
MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- Krill
- Nyt medlem
- Indlæg: 420
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 16:51
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hjørring
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Temp4
Rigtig fin cab du har dig der. Flot at den er holdt så original.
Hvad er det for noget med nyt og gammelt stativ, det har jeg aldrig hørt om før. Hvordan ser man forskel på det nye og gamle? Hvad er forskellene?
Hvad er det for noget med nyt og gammelt stativ, det har jeg aldrig hørt om før. Hvordan ser man forskel på det nye og gamle? Hvad er forskellene?
Audi A4 B6 Avant: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 55#p536355
- Mortenr
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1921
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:08
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Nordjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
kalechen fylder noget mere når den er klappet sammen på den gamle model end på den nye. Som G1-manden skriver, 12 cm højere ca. Du kan nok se forskellen hvis du kigger på min, som har den nye model.
Flot arbejde synes stadig det er sjovt at følge ....
Flot arbejde synes stadig det er sjovt at følge ....
Krill skrev:Rigtig fin cab du har dig der. Flot at den er holdt så original.
Hvad er det for noget med nyt og gammelt stativ, det har jeg aldrig hørt om før. Hvordan ser man forskel på det nye og gamle? Hvad er forskellene?
MVH. Morten R
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991
Audi A3 Limousine 35TDI S-line S-tronic 2020
VW Golf 2 GTI 16V 1991
- Krill
- Nyt medlem
- Indlæg: 420
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 16:51
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Hjørring
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
Hvornår skiftede det fra gammel til ny model, og kan man skifte fra gammel til ny model?
Jeg bliver helt i tvivl om der sidder ny eller gammel på min...
Jeg bliver helt i tvivl om der sidder ny eller gammel på min...
Audi A4 B6 Avant: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 55#p536355
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ådsel-stil: Golf 1 Diesel 1982 Sommerferie - underholdning 8
Det var i 1982 stativet blev ændret.
Så biler fra 08/82 og frem burde have den nye, men rigtig mange af de gamle er jo blevet ændret.
MVH
Så biler fra 08/82 og frem burde have den nye, men rigtig mange af de gamle er jo blevet ændret.
MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
UPDATE 9: Til træf i Wolfsburg 2007
Sommeren hvor bilen blev indregistreret, tog en kammerat og mig til Golf 1 træf i Wolfsburg.
For en god ordens skyld vil jeg nævne, at jeg ikke selv har taget billederne denne gang. Det tog kammeraten sig af. Han har et meget bedre kamera og evner for den slags.
På træffet var der i vanlig tysk stil mange pokaler for alverdens ting heriblandt den ældste cabriolet til træffet. Af en eller anden mærkelig grund blev den udråbte vinder en cabriolet fra 1982, men min er fra 1979. Ejeren af 82’eren var en del af arrangørgruppen/bestyrelsen, måske er det derfor? Jeg adspurgte naturligvis flere af arrangørerne, hvordan det kunne hænge sammen. Det blev til den ene dårlige forklaring efter den anden, og ingen ville tage ansvar eller give en plausibel forklaring. Jeg er fuldstændig ligeglad med prisen, men træfgebyret ville jeg gerne have haft tilbage. Jeg havde jo åbenbart ikke været der!? Det er ikke en opførsel, jeg ville forvente af tyskere, men sådan var det altså. Jeg har ikke været der siden. Snydt kan man sagtens blive herhjemme, det behøver man ikke køre til Tyskland for.
Men bortset fra det ovenstående var det et udmærket træf, og en fantastisk tur sammenlagt!!
God fornøjelse!!!
For en god ordens skyld vil jeg nævne, at jeg ikke selv har taget billederne denne gang. Det tog kammeraten sig af. Han har et meget bedre kamera og evner for den slags.
På træffet var der i vanlig tysk stil mange pokaler for alverdens ting heriblandt den ældste cabriolet til træffet. Af en eller anden mærkelig grund blev den udråbte vinder en cabriolet fra 1982, men min er fra 1979. Ejeren af 82’eren var en del af arrangørgruppen/bestyrelsen, måske er det derfor? Jeg adspurgte naturligvis flere af arrangørerne, hvordan det kunne hænge sammen. Det blev til den ene dårlige forklaring efter den anden, og ingen ville tage ansvar eller give en plausibel forklaring. Jeg er fuldstændig ligeglad med prisen, men træfgebyret ville jeg gerne have haft tilbage. Jeg havde jo åbenbart ikke været der!? Det er ikke en opførsel, jeg ville forvente af tyskere, men sådan var det altså. Jeg har ikke været der siden. Snydt kan man sagtens blive herhjemme, det behøver man ikke køre til Tyskland for.
Men bortset fra det ovenstående var det et udmærket træf, og en fantastisk tur sammenlagt!!
God fornøjelse!!!
- Vedhæftede filer
-
- 1. Vask af bilen inden træffet. Lige vågnet faktisk, efter nogle timers søvn i bilen.
- 1.jpg (102.8 KiB) Vist 7035 gange
-
- 2. Våd og dejlig.
- 2.jpg (119.18 KiB) Vist 7035 gange
-
- 3. Lige ankommet og parkeret til træffet
- 3.jpg (98.78 KiB) Vist 7035 gange
-
- 4. –
- 4.jpg (98.06 KiB) Vist 7035 gange
-
- 5. –
- 5.jpg (109.17 KiB) Vist 7035 gange
-
- 6. –
- 6.jpg (96.9 KiB) Vist 7035 gange
-
- 7. Classic Parts Center havde også en stand.
- 7.jpg (110.24 KiB) Vist 7035 gange
-
- 8. Jeg havde deltagernummer 136. Så det er nok i hvert fald det antal der deltog.
- 8.jpg (101.9 KiB) Vist 7035 gange
-
- 9. –
- 9.jpg (82.43 KiB) Vist 7035 gange
-
- 10. Der var også lidt stumpemarked.
- 10.jpg (105.8 KiB) Vist 7035 gange
-
- 11. Der er altid noget man kan bruge, men priserne var godt skruet op.
- 11.jpg (126.63 KiB) Vist 7035 gange
-
- 12. Flere ruller med gode sager.
- 12.jpg (115.67 KiB) Vist 7035 gange
-
- 13. Helt klassisk! Og dog, den har forlygte spul.
- 13.jpg (125.2 KiB) Vist 7035 gange
-
- 14. Tagchoppet cabriolet.
- 14.jpg (124.47 KiB) Vist 7035 gange
-
- 15. –
- 15.jpg (130.53 KiB) Vist 7035 gange
-
- 16. –
- 16.jpg (101.5 KiB) Vist 7035 gange
-
- 17. –
- 17.jpg (118.08 KiB) Vist 7035 gange
-
- 18. Rækken jeg holdte i, set til højre.
- 18.jpg (108.95 KiB) Vist 7035 gange
-
- 19. Bilen til højre for min’s motorrum.
- 19.jpg (127.26 KiB) Vist 7035 gange
-
- 20. Min egen bil.
- 20.jpg (144.57 KiB) Vist 7035 gange
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
UPDATE 9: Til træf i Wolfsburg 2007 (del 2)
Del 2.
- Vedhæftede filer
-
- 21. –
- 21.jpg (140.66 KiB) Vist 7034 gange
-
- 22. Der var en del interesse for motorrummet.
- 22.jpg (114.83 KiB) Vist 7034 gange
-
- 23. –
- 23.jpg (124.01 KiB) Vist 7034 gange
-
- 24. –
- 24.jpg (106.49 KiB) Vist 7034 gange
-
- 25. –
- 25.jpg (103.16 KiB) Vist 7034 gange
-
- 26. Det første rat jeg kørte med.
- 26.jpg (95.98 KiB) Vist 7034 gange
-
- 27. Rækken jeg holdte i, set til venstre.
- 27.jpg (108.34 KiB) Vist 7034 gange
-
- 28. –
- 28.jpg (107.32 KiB) Vist 7034 gange
-
- 29. ATS-fælge i krom – mums.
- 29.jpg (87.35 KiB) Vist 7034 gange
-
- 30. Dagen efter besøgte vi Autostadt.
- 30.jpg (94.78 KiB) Vist 7034 gange
-
- 31. Resten af billederne er fra Autostadt, og jeg vil ikke kommentere dem.
- 31.jpg (141.4 KiB) Vist 7034 gange
-
- 32. –
- 32.jpg (97.13 KiB) Vist 7034 gange
-
- 33. –
- 33.jpg (88.95 KiB) Vist 7034 gange
-
- 34. –
- 34.jpg (121.57 KiB) Vist 7034 gange
-
- 35. –
- 35.jpg (98.49 KiB) Vist 7034 gange
-
- 36. –
- 36.jpg (110.15 KiB) Vist 7034 gange
-
- 37. –
- 37.jpg (95.68 KiB) Vist 7034 gange
-
- 38. –
- 38.jpg (95.98 KiB) Vist 7034 gange
-
- 39. –
- 39.jpg (93.4 KiB) Vist 7034 gange
-
- 40. –
- 40.jpg (91.38 KiB) Vist 7034 gange
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- mortenmadsen
- Nyt medlem
- Indlæg: 124
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:56
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
Hej Bo.
Det golf 1 træf du snakker om, har det en hjemmeside for hvis det er det samme som Ronni har snakket om så tror mig og Rosendal vi tager der ned næste år.
Uhh det stof på stumpemarkedet
Det golf 1 træf du snakker om, har det en hjemmeside for hvis det er det samme som Ronni har snakket om så tror mig og Rosendal vi tager der ned næste år.
Uhh det stof på stumpemarkedet
Golf 1 Foldetag
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=78379
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=78379
- Cuno_golf3
- Medlem
- Indlæg: 796
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:44
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 4 times
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
Alt ære og respekt.
Ser godt ud
Ser godt ud
I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2667
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
- Has thanked: 0
- Been thanked: 35 times
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
og jeg som troede jeg gik i dybden da jeg lavede min gamle XR3I'er, hold kæft den er bare så iorden den gamle tøs der.......
svan
svan
- Gubbi
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3740
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
Thumbs up herfra - som med den anden tråd har du endnu engang formået at fange min opmærksomhed 100%
Godt gået!
Gubs
Godt gået!
Gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!
- jansom
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6291
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
- Has thanked: 2138 times
- Been thanked: 708 times
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
Nu har jeg haft en fornøjelse at se denne fine cab i virkeligheden. Det er en sand fryd at se en ældre bil der bare er renoveret 100 % og ser ud som ny. Ja, nærmest pænere end ny. Jeg er fuld af respekt for det fine ingeniør arbejde du har udført både på denne bil og alle de andre projekter du har haft gang i.
Er du stadig frisk på at hjælpe til med min G1 her til vinter? Jeg er lige kommet hjem fra 7 uger i det amerikanske og nu skal der til at ske lidt med den lille golf.
Jan
Er du stadig frisk på at hjælpe til med min G1 her til vinter? Jeg er lige kommet hjem fra 7 uger i det amerikanske og nu skal der til at ske lidt med den lille golf.
Jan
-No one is more hated than he who speaks the truth-
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
Tak skal I have allesammen!!!
MVH
Røverne og banditterne har deres hule her: http://www.golf1-ig.de/index.phpDet golf 1 træf du snakker om,
Nå det er der, du har gemt dig! Jeg var begyndt at undre mig lidt. Du ringer eller skriver bare, så finder vi på noget med din bil. De næste uger er lidt presset. Men når ådsel-bilen er synet, bliver der lidt luft igen.Jeg er lige kommet hjem fra 7 uger i det amerikanske
MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- Rosendal
- Nyt medlem
- Indlæg: 370
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 21:47
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Esbjerg/Hunderup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
Det ser kanon godt ud, og de hjul ser næsten bedre ud end ny - for ikke at glemme motorrummet. Tror godt Morten og jeg kunne finde på at tage en lurer derned næste år. Men nu må vi se - om jeg skal igang med at udbygge værksted. Hvor finder du alle de stænklapper? Jeg mangler et sæt til 75'eren.
Golf 1 1979 Org. og 69.000 km
Golf 1 1985 US Org. Rabbit Aircon 59.000 miles
Golf 3 1996 2.0 GTI Cabriolet
Scirocco 1 1976 Super org. Stand
Passat 1 1976 Org. 39.000 km Som ny
E-Golf 7 2014 100% elektrisk! ALT i udstyr! Sænket & 20" Vossen!
Caddy 2011 1,6 TDI
Fejlkode udlæsning med VCDS udføres. Esbjerg/Bramming området.
Golf 1 1985 US Org. Rabbit Aircon 59.000 miles
Golf 3 1996 2.0 GTI Cabriolet
Scirocco 1 1976 Super org. Stand
Passat 1 1976 Org. 39.000 km Som ny
E-Golf 7 2014 100% elektrisk! ALT i udstyr! Sænket & 20" Vossen!
Caddy 2011 1,6 TDI
Fejlkode udlæsning med VCDS udføres. Esbjerg/Bramming området.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 cabriolet (Update 9)
Goddag hr. Rosendal!!
Mange tak for de pæne ord!!
Det er et ganske udmærket træf - fyldt med røvere og banditter
Stænkklapperne er lagervarer. Jeg har samlet sammen i flere år, og har gemt dem jeg tidligere har anvendt på biler. Der er desværre langt imellem sæt udbudt til salg, men mon ikke de snart bliver lavet i repro.
MVH
Mange tak for de pæne ord!!
Det er et ganske udmærket træf - fyldt med røvere og banditter
Stænkklapperne er lagervarer. Jeg har samlet sammen i flere år, og har gemt dem jeg tidligere har anvendt på biler. Der er desværre langt imellem sæt udbudt til salg, men mon ikke de snart bliver lavet i repro.
MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Update 10 - Små forbedringer i sæson 2009
Sidste sæson var det topstykket, der blev renoveret, og pakdåsen ved krumtapsakselen blev udskiftet. Pakdåsen var uoriginal, og dem skal der ikke monteres flere af. Koblingen har gledet i to sæsoner nu, så næste år skal den originale, der ligger i en skuffe, monteres. Det koster så nok desværre en kobling – igen.
I år er der lavet flere småting. Bilen har blandt andet fået skærmkantsbeskyttere på de bagerste skærmkanter. Plastickanterne er prototyper jeg har fået af VW i tyskland, for at kontrollere pasformen og delenes stand generelt i forhold til de originale.
God fornøjelse!!!
I år er der lavet flere småting. Bilen har blandt andet fået skærmkantsbeskyttere på de bagerste skærmkanter. Plastickanterne er prototyper jeg har fået af VW i tyskland, for at kontrollere pasformen og delenes stand generelt i forhold til de originale.
God fornøjelse!!!
- Vedhæftede filer
-
- 1. Helt nye og rene.
- 1.jpg (102.34 KiB) Vist 6708 gange
-
- 2. Jeg prøvede at montere folie på dem som beskyttelse, men det så noget dumt ud. Folien skulle nok have været mat.
- 2.jpg (109.19 KiB) Vist 6708 gange
-
- 3. Først forsøgte jeg med fugemasse, men det holdte ikke. Skærmkanten måtte rettes ud, så plastikken kunne popnittes fast.
- 3.jpg (77.45 KiB) Vist 6708 gange
-
- 4. Jeg skulle nok have slebet eller sådan noget, for at fugemassen kunne holde.
- 4.jpg (84.91 KiB) Vist 6708 gange
-
- 5. Helt nyt originalt sæt stænkklapper.
- 5.jpg (86.51 KiB) Vist 6708 gange
-
- 6. Stænkklapperne monteret. For- og bagkofangere er nye originale, og baghjulene sprøjter ret kraftigt op på kofangeren. Som en ekstra bonus bliver bagenden ikke så beskidt.
- 6.jpg (58.59 KiB) Vist 6708 gange
-
- 7. Skiltemaleren har været i gang igen.
- 7.jpg (129.57 KiB) Vist 6708 gange
-
- 8. Spejlet er skruet fast på en brik, som er limet på ruden.
- 8.jpg (59.68 KiB) Vist 6708 gange
-
- 9. Brikken er lavet i metal og er blank. Det er noget pænere med et stykke sort folie over.
- 9.jpg (57.63 KiB) Vist 6708 gange
-
- 10. Køleren var blevet utæt.
- 10.jpg (102.63 KiB) Vist 6708 gange
-
- 11. Lige her under vandstudsen var den revnet. Revnen kunne ikke ses når køleren var kold, men kun når den var varm.
- 11.jpg (105.47 KiB) Vist 6708 gange
-
- 12. Det var en original køler, garanteret den oprindelige i bilen. Tredive års tjeneste og så går den i stykker.
- 12.jpg (63.23 KiB) Vist 6708 gange
-
- 13. Ny køler fra Nissen. Så er der da 850kr, man ikke skal tænke på mere.
- 13.jpg (96.72 KiB) Vist 6708 gange
-
- 14. Endestykkerne er åbenbart universale, så der er for mange huller.
- 14.jpg (134.7 KiB) Vist 6708 gange
-
- 15. Overløbsstuds er heller ikke nødvendig. Køleren har indbygget ekspansionsbeholder.
- 15.jpg (81.42 KiB) Vist 6708 gange
-
- 16. Proppen måtte jeg hente ved det lokale kølerfirma.
- 16.jpg (70.06 KiB) Vist 6708 gange
-
- 17. Proppen monteret.
- 17.jpg (137.97 KiB) Vist 6708 gange
-
- 18. Der manglede også et hul, ellers stod køleren ikke vinkelret på frontblikket.
- 18.jpg (63.89 KiB) Vist 6708 gange
-
- 19. Køleren monteret og bilen køreklar igen.
- 19.jpg (101.44 KiB) Vist 6708 gange
-
- 20. Overløbsstudsen er lavet til en afløbsstuds.
- 20.jpg (83.36 KiB) Vist 6708 gange
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- Rosendal
- Nyt medlem
- Indlæg: 370
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 21:47
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Esbjerg/Hunderup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 10)
Det ser godt ud. Hvordan kan det være at du tog køleren fra en Nissan/fik idéen til det?
Btw. Fik jeg spurgt dig i Padborg om du ved hvor man kan få det gamle jernbanefløjels stof som mange af de gamle 1'er har? Self. i en brunlig farve. Jeg mangler noget til min 75'er, og min polstre kan ikke finde noget.
Btw. Fik jeg spurgt dig i Padborg om du ved hvor man kan få det gamle jernbanefløjels stof som mange af de gamle 1'er har? Self. i en brunlig farve. Jeg mangler noget til min 75'er, og min polstre kan ikke finde noget.
Golf 1 1979 Org. og 69.000 km
Golf 1 1985 US Org. Rabbit Aircon 59.000 miles
Golf 3 1996 2.0 GTI Cabriolet
Scirocco 1 1976 Super org. Stand
Passat 1 1976 Org. 39.000 km Som ny
E-Golf 7 2014 100% elektrisk! ALT i udstyr! Sænket & 20" Vossen!
Caddy 2011 1,6 TDI
Fejlkode udlæsning med VCDS udføres. Esbjerg/Bramming området.
Golf 1 1985 US Org. Rabbit Aircon 59.000 miles
Golf 3 1996 2.0 GTI Cabriolet
Scirocco 1 1976 Super org. Stand
Passat 1 1976 Org. 39.000 km Som ny
E-Golf 7 2014 100% elektrisk! ALT i udstyr! Sænket & 20" Vossen!
Caddy 2011 1,6 TDI
Fejlkode udlæsning med VCDS udføres. Esbjerg/Bramming området.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 10)
Køleren er fra Nissen's kølerfabrik - ikke fra Nissan
Vi snakkede om stoffet, og det eneste jeg har set i repro, er fra GTI-modellerne. Kunne man ikke købe sæder fra et andet bilmærke og bruge stoffet? Selvfølgelig helst nogle sæder der er en anelse større i fladerne.
MVH
Vi snakkede om stoffet, og det eneste jeg har set i repro, er fra GTI-modellerne. Kunne man ikke købe sæder fra et andet bilmærke og bruge stoffet? Selvfølgelig helst nogle sæder der er en anelse større i fladerne.
MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- Rosendal
- Nyt medlem
- Indlæg: 370
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 21:47
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Esbjerg/Hunderup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 10)
Ahh, Nissen. Dem kender jeg godt.
Jeg har lige snakket med min polstre igen. Han har fundet noget med samme mønster og farve, dog ikke fløjel. Så det må jeg undvære. Tror ikke jeg finder noget stof af den type i god stand (ny stand) i nogle andre biler desværre.
Jeg har lige snakket med min polstre igen. Han har fundet noget med samme mønster og farve, dog ikke fløjel. Så det må jeg undvære. Tror ikke jeg finder noget stof af den type i god stand (ny stand) i nogle andre biler desværre.
Golf 1 1979 Org. og 69.000 km
Golf 1 1985 US Org. Rabbit Aircon 59.000 miles
Golf 3 1996 2.0 GTI Cabriolet
Scirocco 1 1976 Super org. Stand
Passat 1 1976 Org. 39.000 km Som ny
E-Golf 7 2014 100% elektrisk! ALT i udstyr! Sænket & 20" Vossen!
Caddy 2011 1,6 TDI
Fejlkode udlæsning med VCDS udføres. Esbjerg/Bramming området.
Golf 1 1985 US Org. Rabbit Aircon 59.000 miles
Golf 3 1996 2.0 GTI Cabriolet
Scirocco 1 1976 Super org. Stand
Passat 1 1976 Org. 39.000 km Som ny
E-Golf 7 2014 100% elektrisk! ALT i udstyr! Sænket & 20" Vossen!
Caddy 2011 1,6 TDI
Fejlkode udlæsning med VCDS udføres. Esbjerg/Bramming området.
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 10)
Jeg er imponeret over alt det arbejde du har lagt i en ikke sjælden bil. Jeg vil dog aldrig værken eje eller have en bil hvor der har været så meget rust. En god bund er alt afgørende i sådanne projekter, og der er mange til salg på i DK og i DE og de koster ikke meget mere, og det bliver ALDRIG lige så godt som hvis bilen ikke havde været mærket af rust.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 10)
Mange tak!Jeg er imponeret over alt det arbejde du har lagt i en ikke sjælden bil.
En G1-cabriolet er som du siger ikke en sjælden bil, men prøv at finde en 1979 med en stelnummer under 5500 som er i god eller fornuftig stand. Prøv i det hele taget at finde en fra før 1982 der er i god stand. Rusten i min var for det meste af det skjult, og samtlige biler jeg har set på siden, biler før 1985, har vist begyndende tegn på samme rustskader som min.Stelnumre kan umiddelbart forekomme fuldstændig ligegyldige, men det er noget, jeg ligger lidt interesse i.
Jeg vil dog aldrig værken eje eller have en bil hvor der har været så meget rust. En god bund er alt afgørende i sådanne projekter, og der er mange til salg på i DK og i DE og de koster ikke meget mere,
At anskaffe en G1-cabriolet er noget af det letteste i denne verden, det er jo den cabriolet, der er fremstillet i flest eksemplarer i verden. Men der er jo ikke nogen grund til altid at vælge de nemmeste løsninger. Prøv engang at se på andre modeller fra VW´s program, hvilke årgange bliver handlet til de højeste priser? De første eller de sidste? Dermed ikke sagt at der kan drages direkte paraller modellerne imellem, men mere som en understregning af at lave stelnumre er jeg ikke den eneste, der er interesseret i.
Det har du fuldstændig ret i. Men det er ikke det fulde billede. Alle biler når et punkt hvor det er graden, eller finheden af restaureringen der bliver afgørende. For samtlige biler i samme årgang, eller årgangene omkring, lider af samme skader og er enten restaureret eller urørte. Det er sket for alle andre biler, uanset mærke eller modeller, og det vil med garanti ske, for de biler vi kører i idag.og det bliver ALDRIG lige så godt som hvis bilen ikke havde været mærket af rust.
Jeg takker for interessen!!!
MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 10)
Jeg tror vi således er helt enigen, og jeg er også helt på linie med at det er svært at finde en flot cab uden rust i de årgange.... jeg kunne heller ikke finde på at købe noget ældre end 1985.... netop for at undgå disse problemer, og jeg har mange eksempler på folk der har brugt 35.000,- hos en pladesmed på disse ældre biler.... der går oftest 4-5 år så kommer der rust igen evt. andre steder. og det er jo sådan at når først rust har fat, så er der jo mere end det man lige ser. Og af samme årsag så er det svært at forsvare at bruge så mange penge på en ikke sjælden bil, da men jo for ganske få tusinde kan rykke betragtelig frem i årgangene. Men jeg kan da godt se at det bliver svært at få det samme fine stel nummer i en nyere... men så kan man jo glæde sig over at det er helt originalt
Men jeg har respekt for at man bevare det gamle, og at du kører den originale stil også med det gamle kaleche stativ osv
Men jeg har respekt for at man bevare det gamle, og at du kører den originale stil også med det gamle kaleche stativ osv
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 11)
Det afbrudte projekt.
Her har Skyggen været på spil igen. Jeg takker mange gange for hjælpen.
Inden cabrioletten dukkede op var jeg i gang med en anden bil. Det var en 1983’er med en 1,5 liters benzinmotor, og udstyrsniveauet var helt i top, det var nemlig en GX-model.
Det var egentlig aldrig meningen, at den skulle ud at køre igen. Den blev købt for at få reservedelene, specielt en helt ny starter og køler. Starteren sidder i dag på cabrioen. Bilen havde været en tur i grøften, og var blevet temmelig skæv. Jeg målte den op i bunden, for at kontrollere om den var skæv dernede også. Men det var den ikke! Så mest for sjov gik jeg i gang med at skille den ad, og efterfølgende begyndte jeg at trykke den lidt med et oprettersæt fra Harald Nyborg.
Opretter-arbejdet sluttede lidt brat, men den mangler kun en lille smule i taget, så er den helt på plads igen. Det blev besluttet at udskyde det sidste, og begynde at øve på rustarbejde i stedet for. Det er den første bil jeg har lavet rust på, hidtil var det noget jeg betalte mig fra.
Det er stadig planen at færdiggøre den, det er bare blevet udskudt lidt.
God fornøjelse!
Her har Skyggen været på spil igen. Jeg takker mange gange for hjælpen.
Inden cabrioletten dukkede op var jeg i gang med en anden bil. Det var en 1983’er med en 1,5 liters benzinmotor, og udstyrsniveauet var helt i top, det var nemlig en GX-model.
Det var egentlig aldrig meningen, at den skulle ud at køre igen. Den blev købt for at få reservedelene, specielt en helt ny starter og køler. Starteren sidder i dag på cabrioen. Bilen havde været en tur i grøften, og var blevet temmelig skæv. Jeg målte den op i bunden, for at kontrollere om den var skæv dernede også. Men det var den ikke! Så mest for sjov gik jeg i gang med at skille den ad, og efterfølgende begyndte jeg at trykke den lidt med et oprettersæt fra Harald Nyborg.
Opretter-arbejdet sluttede lidt brat, men den mangler kun en lille smule i taget, så er den helt på plads igen. Det blev besluttet at udskyde det sidste, og begynde at øve på rustarbejde i stedet for. Det er den første bil jeg har lavet rust på, hidtil var det noget jeg betalte mig fra.
Det er stadig planen at færdiggøre den, det er bare blevet udskudt lidt.
God fornøjelse!
- Vedhæftede filer
-
- 1. Umiddelbart ser den helt ødelagt ud.
- 1.jpg (88.63 KiB) Vist 6371 gange
-
- 2. Der kunne være blevet mange gode stumper ud af den.
- 2.jpg (67 KiB) Vist 6371 gange
-
- 3. Efter første omgang trykning og adskillelse.
- 3.jpg (66.38 KiB) Vist 6371 gange
-
- 4. Den skulle ud i solen og tjekkes.
- 4.jpg (65.55 KiB) Vist 6371 gange
-
- 5. Bulen i taget er ikke nem at slippe af med.
- 5.jpg (71.88 KiB) Vist 6371 gange
-
- 6. C-stykket kunne jeg ikke banke ordentligt ud igen.
- 6.jpg (62.19 KiB) Vist 6371 gange
-
- 7. Nu skal der snart monteres døre.
- 7.jpg (58.15 KiB) Vist 6371 gange
-
- 8. Lygterne i grillen var malet over.
- 8.jpg (53.58 KiB) Vist 6371 gange
-
- 9. Her regnede jeg egentligt med den var rettet på plads.
- 9.jpg (63.84 KiB) Vist 6371 gange
-
- 10. Men dørene og bagklappen viste noget andet.
- 10.jpg (68.68 KiB) Vist 6371 gange
-
- 11. Førerdøren falder ikke ind i dørhullet af sig selv.
- 11.jpg (71.55 KiB) Vist 6371 gange
-
- 12. Den begynder at ligne en bil igen.
- 12.jpg (68.11 KiB) Vist 6371 gange
-
- 13. Den indvendige del af C-stykket blev skåret ud. Det gav en bedre adgang til at banke på den bulede udvendige side.
- 13.jpg (65.16 KiB) Vist 6371 gange
-
- 14. Bagklappen er lidt side-forskudt.
- 14.jpg (69.21 KiB) Vist 6371 gange
-
- 15. Rustfri var den bestemt ikke.
- 15.jpg (50.22 KiB) Vist 6371 gange
-
- 16. Men det var da til at lave.
- 16.jpg (51.89 KiB) Vist 6371 gange
-
- 17. Først repareret i hjulkassen.
- 17.jpg (44.46 KiB) Vist 6371 gange
-
- 18. Den indvendige del af hjørnet.
- 18.jpg (54.72 KiB) Vist 6371 gange
-
- 19. Samme billede – næsten.
- 19.jpg (54.23 KiB) Vist 6371 gange
-
- 20. Her har jeg forsøgt at lave det fuldstændig som originalt.
- 20.jpg (59.69 KiB) Vist 6371 gange
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 11)
Anden del.
- Vedhæftede filer
-
- 21. Nyt vangestykke.
- 21.jpg (49.08 KiB) Vist 6371 gange
-
- 22. Hjørnet færdigsvejst.
- 22.jpg (53.8 KiB) Vist 6371 gange
-
- 23. Støttepunkt og trækkrog svejst på.
- 23.jpg (54.32 KiB) Vist 6371 gange
-
- 24. Selve bagpanelet svejst på.
- 24.jpg (51.68 KiB) Vist 6371 gange
-
- 25. Samlingen indefra.
- 25.jpg (47.93 KiB) Vist 6371 gange
-
- 26. Højre vange ved bagbroen.
- 26.jpg (61.68 KiB) Vist 6371 gange
-
- 27. Vangen fjernet.
- 27.jpg (64.1 KiB) Vist 6371 gange
-
- 28. Nyt panelstykke.
- 28.jpg (64.53 KiB) Vist 6371 gange
-
- 29. Vangen sat på.
- 29.jpg (53.69 KiB) Vist 6371 gange
-
- 30. De uoriginale vanger passer utrolig dårligt.
- 30.jpg (61.38 KiB) Vist 6371 gange
-
- 31. Men det blev fornuftigt nok det færdige resultat.
- 31.jpg (58.8 KiB) Vist 6371 gange
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
- G1-manden
- Medlem
- Indlæg: 1205
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 07:10
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Livet med en gammel vandkølet - 1979 G1 Cabrio (Update 11)
Det kan godt se sådan ud, MEN det er jeg. Jeg er bare mere nærig end bange, så jeg laver det selv, fremfor at betale mig fra detDu er godt nok ikke bange for rust
MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.
1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.
Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.