Golf 4 GTI 1.8t GTX2867R SOLGT -

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Besvar
RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6810
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 221 times
Been thanked: 69 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af RIX » 16. dec 2013, 20:57

den larm bliver du træt af hvis du køre i den hverdag ;) .
og Dennis med stage 3 apr sæt på, har så vidt jeg husker kun std. lmm, men snorklen fra r32 dsg, så hvis du fik hele kassen skulle det dække dit behov, så rigeligt.
ps. varm luft fra motor rummet giver ikke flere heste men mindre ;)
og du kan rissikere at den opføre sig mærkeligt når du har holdt i tomgang lidt også skal køre igen.

VH:

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 16. dec 2013, 21:46

Må lige overveje det igen, og kigge lidt på
En r32 dsg kasse :) tror dog det bliver en åbent til en start :)

ostetyven
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 11. dec 2010, 19:27
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af ostetyven » 17. dec 2013, 14:54

Det da virkelig en gang mullerbæ og luIkke ud syns jeg. Jeg kører med det og der absolut ingen problemer i at den larmer når den lufter ud. Man hører det da knapt nok.
Samt alt det her med kold varm luft. Det er knap nok mærkbart enyways samt det eneste det er lmm der opfanger luften lidt koldere. Luften passere alligevel igennem en 600 grader varm turbo og bliver kølet ned af Ic efter igen temmelig sikkert mere end da lmm opfangede luften så hvad fan er pointen? Det spild af tid i Min verden
Og gir mærkbar ingen effekt måske en målbar effekt på 1-3 hk som jo er ligemeget.
Og der kommer ingen problemer med motoren i længere tids tomgang
VW GOLF IV 1.8T helt std "endnu"

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 17. dec 2013, 16:20

Overskydene vacum pis :P og SAI fjernet :)
Vedhæftede filer
IMG_0279.JPG
IMG_0279.JPG (102.02 KiB) Vist 2261 gange

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6810
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 221 times
Been thanked: 69 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af RIX » 17. dec 2013, 17:51

ostetyven skrev:Det da virkelig en gang mullerbæ og luIkke ud syns jeg. Jeg kører med det og der absolut ingen problemer i at den larmer når den lufter ud. Man hører det da knapt nok.
Samt alt det her med kold varm luft. Det er knap nok mærkbart enyways samt det eneste det er lmm der opfanger luften lidt koldere. Luften passere alligevel igennem en 600 grader varm turbo og bliver kølet ned af Ic efter igen temmelig sikkert mere end da lmm opfangede luften så hvad fan er pointen? Det spild af tid i Min verden
Og gir mærkbar ingen effekt måske en målbar effekt på 1-3 hk som jo er ligemeget.
Og der kommer ingen problemer med motoren i længere tids tomgang
nu er der jo forskel på hvordan lyde opfattes, og generalt har alle en større tærskel over få lyde når det er noget man kun køre i engang imellem,
og med hensyns til det med varme vil jeg sige, det har du nok ikke sat dig ret meget ind i, for det KAN give ujævnt træk/dårligtomgang, (læg mærke til at kan ikke er det sammen at alle gøre det ;) )
jeg synes selv kun det var sjovt i 1 uge at min gamle s2 avant med mtm 70mm udstødning, og brøle filter, sagde som en gruppe B rallye bil hver gang man skiftede gear ;) , og det var også ved delgas,(det var kun filteret der var trals, udstødningen var fin tilpas), jeg kørte så også i bilen hverdag frem og tilbage på arbejde.
men det er helt fint du ikke lægger mærke til det

VH:

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9072
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 31 times
Been thanked: 123 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af Sorens2 » 17. dec 2013, 18:37

Det er altid en fordel at ha kold luft. På trods af IC.
Det kan der ikke ændres på.
Lyden er en anden sag.
Og nu er turboen jo ikke 600 gr. på den side.
Varmen kommer fra komprimeringsprocessen i turboen.
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning

Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver. 😃

Brugeravatar
Smartass
Medlem
Indlæg: 938
Tilmeldt: 13. jan 2009, 09:24
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 10 times
Been thanked: 13 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af Smartass » 17. dec 2013, 20:48

d1nz skrev:Overskydene vacum pis :P og SAI fjernet :)
Jeg har fjernet alt det der på nær evap. Hvad har du gjort med tilslutningerne fra kul-beholderen?
Audi S5 3.0 TFSI Sportback
'65 Ford Mustang 289

Tidligere: Audi TT 225(APX) Quattro

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 17. dec 2013, 21:24

Smartass skrev:
d1nz skrev:Overskydene vacum pis :P og SAI fjernet :)
Jeg har fjernet alt det der på nær evap. Hvad har du gjort med tilslutningerne fra kul-beholderen?

Evap er osse fjernet her. Eller i det mindste gjordt simpel. :) kul beholderen har jeg faktisk monteret igen da den i opførte sig mærkeligt uden, den ene som går til noget andet vacum er lukket, og den anden er bare monteret på
Spjældet igen. :)

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 17. dec 2013, 21:30

Sorens2 skrev:Det er altid en fordel at ha kold luft. På trods af IC.
Det kan der ikke ændres på.
Lyden er en anden sag.
Og nu er turboen jo ikke 600 gr. på den side.
Varmen kommer fra komprimeringsprocessen i turboen.
Men hvor meget vil kold luft rent faktisk gi i forhold til et åbent filter? Er det ikke minimalt vi snakker om. ?

Laver du selv om på filerne når du kører dem ind Søren? Og hvad vil du tro jeg kan hive ud af min opsætning?

Havde en svag forventning om at ramme 350, eller maxe pumpen ud ved 360, men
Ved ikke om det er at håbe for meget :)

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9072
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 31 times
Been thanked: 123 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af Sorens2 » 17. dec 2013, 22:03

Temp. er en killer så koldt er vigtigt.
Men den skal også kunne få nok.

Om du rammer 350 ved jeg ikke.
Jeg ville ikke blive overrasket hvis det lykkedes.
Men det kommer an på mange ting.
Også hvilket felt........
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning

Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver. 😃

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 17. dec 2013, 22:15

Sorens2 skrev:Temp. er en killer så koldt er vigtigt.
Men den skal også kunne få nok.

Om du rammer 350 ved jeg ikke.
Jeg ville ikke blive overrasket hvis det lykkedes.
Men det kommer an på mange ting.
Også hvilket felt........
Nej det er nok aldrig til at sige før man får den på felt.. Osv :-)

Tilpasser du selv filerne? Ellers bliver det vel et mindre problem og køre sådan en som min ind med en anden top på?

ostetyven
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 11. dec 2010, 19:27
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af ostetyven » 17. dec 2013, 23:17

Mere princippet i at turboen er varm uanset hvad. Men hvis nogle kommer med en måling af en bil før og efter så jeg da klar til at ændre mening men om den har fx 300 eller 301 hk pga man har lavet koldt luft indtag Det da ligemeget med mindre man virkelig går op i tal,
Hvis din motor begynder at gå ujævnt ved længere tid tomgang pga åbent filter så kan problemet vel skyldes en lmm som ik er helt så frisk igen?
Syns nu ik en recirkulerende Bov gir ret meget lyd men Ja det vel en smagssag
VW GOLF IV 1.8T helt std "endnu"

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 22. dec 2013, 12:59

Så fik jeg lige rettet forrøret, den gik på, og kørte helt op ad retur olie fra turbo, så det var ikke så lækkert. Nu sku det gerne spille :)

Simpelt når man laver rør til hverdag, dog er det kun sort jeg svejser 8-)
Vedhæftede filer
IMG_0286.JPG
IMG_0286.JPG (133.28 KiB) Vist 2128 gange
IMG_0287.JPG
Man kan aldrig få kemppi maskiner nok? :D
IMG_0287.JPG (151.92 KiB) Vist 2128 gange
IMG_0288.JPG
Klar til at få fyldt lidt mere jern i..
IMG_0288.JPG (99.6 KiB) Vist 2128 gange
IMG_0290.JPG
Færdigsvejst!
IMG_0290.JPG (86.02 KiB) Vist 2128 gange
IMG_0293.JPG
Slebet
IMG_0293.JPG (89.8 KiB) Vist 2128 gange
IMG_0294.JPG
Færdig! skal monteres omlidt
IMG_0294.JPG (109.21 KiB) Vist 2128 gange

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af kimhemm » 22. dec 2013, 16:11

Det ser godt ud, der er da snart ikke mere mekanisk du kan lave på den vogn

Bliver spændende at se hvad du ender med af effekt. Mener DennisJ endte på 380 på hans

EDIT : Det var så 393 HK og 466 NM :D
Billede
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 22. dec 2013, 17:58

kimhemm skrev:Det ser godt ud, der er da snart ikke mere mekanisk du kan lave på den vogn

Bliver spændende at se hvad du ender med af effekt. Mener DennisJ endte på 380 på hans

EDIT : Det var så 393 HK og 466 NM :D
Billede
Ja det skal nok blive spændene og se :) dog tvivler jeg stærkt på
Jeg kommer over 360hk nu når jeg har APRs intank pumpe i :P tror sku jeg har inkøbt forkerte dyser til den, 470cc er vist lige småt nok? :b

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6810
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 221 times
Been thanked: 69 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af RIX » 22. dec 2013, 18:33

næ dennis måtte skifte pumpe ved 360hk mener jeg det var ;)

VH:

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6810
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 221 times
Been thanked: 69 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af RIX » 22. dec 2013, 18:37

ostetyven skrev:Mere princippet i at turboen er varm uanset hvad. Men hvis nogle kommer med en måling af en bil før og efter så jeg da klar til at ændre mening men om den har fx 300 eller 301 hk pga man har lavet koldt luft indtag Det da ligemeget med mindre man virkelig går op i tal,
Hvis din motor begynder at gå ujævnt ved længere tid tomgang pga åbent filter så kan problemet vel skyldes en lmm som ik er helt så frisk igen?
Syns nu ik en recirkulerende Bov gir ret meget lyd men Ja det vel en smagssag
kan nu love dig at en s2 med åben filter snakker helt vildt :D
og det med tomgangen nej det er ikke lmm, det kaldes heat soak på engelsk
og det er kun når bilen er skudt af meget og så skal bare trille lidt, for derefter og skal igang igen der kan der være lidt ujævnt træk,det er mere udpræget på en s2 hvor luftfilteret ligger lige over turboén, det du skal tænke på er at når bilen køre langsomt er der ingen fart vind til og køle ic ;)

VH:

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af kimhemm » 22. dec 2013, 19:34

RIX skrev:næ dennis måtte skifte pumpe ved 360hk mener jeg det var ;)

VH:
Nej mener faktisk at den gik højere op. Mener han lavede 380 HK på APR pumpen i tanken.

Han har jo 11-12 sider med tråden herinde hvis nogen gider læse den igennem og se hvornår det var at han skiftede :)
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 22. dec 2013, 19:34

RIX skrev:næ dennis måtte skifte pumpe ved 360hk mener jeg det var ;)

VH:
Det er jo nemlig det, men tænker 360 må osse være i den gode ende :P den skal jo osse hænge fast på
Vejen! :D

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 22. dec 2013, 19:35

kimhemm skrev:
RIX skrev:næ dennis måtte skifte pumpe ved 360hk mener jeg det var ;)

VH:
Nej mener faktisk at den gik højere op. Mener han lavede 380 HK på APR pumpen i tanken.

Han har jo 11-12 sider med tråden herinde hvis nogen gider læse den igennem og se hvornår det var at han skiftede :)
Sys jeg har læst 364 hk, og så måtte han skifte pumpe, men er ikke sikker :)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af kimhemm » 22. dec 2013, 19:42

Ja nu måtte jeg jo selv læse efter :D
Billede
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 22. dec 2013, 20:18

kimhemm skrev:Ja nu måtte jeg jo selv læse efter :D
Billede

Det er osse det nemmeste :D mener osse han har vand for at nå de knap 400, det ville jeg helst ungå at skulle ud i :)

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6810
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 221 times
Been thanked: 69 times

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af RIX » 22. dec 2013, 20:21

men for røret ser fin ud

VH:

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 22. dec 2013, 20:23

RIX skrev:men for røret ser fin ud

VH:
Som jeg skrev længere oppe, så er det osse rør jeg laver til hverdag, dog sort, :P Fjernvarme både i kanal, og en masse indenvendige rørstræk osse ;)

Brugeravatar
Steen_T
Nyt medlem
Indlæg: 430
Tilmeldt: 5. nov 2010, 20:35
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af Steen_T » 2. jan 2014, 21:17

d1nz skrev:
Sorens2 skrev:Temp. er en killer så koldt er vigtigt.
Men den skal også kunne få nok.

Om du rammer 350 ved jeg ikke.
Jeg ville ikke blive overrasket hvis det lykkedes.
Men det kommer an på mange ting.
Også hvilket felt........
Nej det er nok aldrig til at sige før man får den på felt.. Osv :-)

Tilpasser du selv filerne? Ellers bliver det vel et mindre problem og køre sådan en som min ind med en anden top på?

Om det er Søren eller Thomas der ruller bilen og måler lambda er stort set ligemeget. Jeg hjælper en gang i mellem Thomas med lidt biler og der kører vi efter samme måde som Søren gør. Når han har ændret noget måler vi den på felt og måler lambda og så tager Thomas eller jeg en tur i bilen med VCDS og laver log filer.

De fik jo lavet en super god fil til denne golf:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=87717
BMW E61 535D

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 5. jan 2014, 01:23

Trykrøret lavet om op til indsugningsmanifolden, sprinklerbeholder fjernet, skal ha leget lidt med en golf v beholder og se om den ikke kan være i venstre side under batteriet et sted :P

I fik bare lige et par billeder af det færdige produkt, nu kører det super lækkert :-)
Vedhæftede filer
IMG_0693.JPG
IMG_0693.JPG (99.37 KiB) Vist 1970 gange
IMG_0692.JPG
IMG_0692.JPG (101.61 KiB) Vist 1970 gange
IMG_0691.JPG
IMG_0691.JPG (112.48 KiB) Vist 1970 gange

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 5. jan 2014, 01:24

Og der er indkøbt en eboost2, som kun lige mangler det sidste montering før den osse er på plads, flere billeder kommer imorgen

ostetyven
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 11. dec 2010, 19:27
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af ostetyven » 5. jan 2014, 12:10

Det tryk rør kunne ds værr lavet bedre tænker jeg ?
VW GOLF IV 1.8T helt std "endnu"

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 5. jan 2014, 16:12

ostetyven skrev:Det tryk rør kunne ds værr lavet bedre tænker jeg ?
Der er intet plads, desuden har jeg skåret den lige efter MAP sensoren, resten ned til intercooleren var med i THS sættet, og det er jo ikke en gennemløbene intercooler som de fleste bruger

d1nz
Medlem
Indlæg: 656
Tilmeldt: 18. jun 2013, 21:22
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 1.8t 2860rs Motoroptimering

Indlæg af d1nz » 5. jan 2014, 22:12

Eboost2 monteret, mangler bare lige og montere et par knapper som jeg skal ha købt imorgen, så spiller det maks :)
Vedhæftede filer
IMG_0703.JPG
IMG_0703.JPG (113.62 KiB) Vist 1883 gange
IMG_0710.JPG
IMG_0710.JPG (160.23 KiB) Vist 1883 gange
IMG_0702.JPG
IMG_0702.JPG (133.56 KiB) Vist 1883 gange

Besvar

Tilbage til "Store projekter"