Octavia Combi Style 1.8 DSG 2017 - 28/3 Bentley's monteret

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Morten101
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 18. okt 2009, 21:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Octavia Combi Style 1.8 DSG 2017 - 28/3 Bentley's monter

Indlæg af Morten101 » 29. mar 2017, 22:50

Tak for tilbagemeldingerne allesammen! Det er rart at høre, at det ikke er helt tosset det man har gået og brugt tid/penge på ;)
carlslund skrev:Årh, elsker bare de fælge... - måske det er derfor jeg selv har et par :lol: Venter bare på at få min retur fra maleren så de kan komme på.
Men hov, kan se at vi så er to i Holstebro der kommer til at trille rundt med dem :shock:
Det er da fedt at høre, hvad farve er din A4 og ellers nogle kendetegn ved den? :)
KBoesen skrev:Det står fandme godt sammen. :)

Jeg tænker, at hvis der ellers kom dæk på, der passede til den størrelse bilen kørte med, ville den da ikke skrige så meget på at blive spacet ud.

Men hvis pointen bare er at få den lav, så er der selvfølgelig ingen vej udenom spacer. :-)
Der kommer ikke mere dœk på fœlgene, det synes jeg ville vœre at ødelœgge det lidt, men igen det er jo en smagssag .. :D De er en lille smule mindre i rullediameter end mine 18" vinter, men det er godt nok ikke meget ..
Hvis jeg spacer hjulene lidt ud, så er jeg bange for at jeg går imod skœrme og derved bliver nødt til at hœve - det er jeg heller ikke interesseret i :) Nu må vi se, skal nok have eksperimenteret lidt med det ..


Ang. tagrœlinger, så er jeg 99% sikker på at loftbekl. skal ned og de så er skruet fast med et par bolte nede fra og op .. På den tidligere 1Z model kunne man pille et "dœksel" af, hvorefter boltene var lige til at løsne ovenfra, så vidt jeg husker ..
Jeg har kraftigt overvejet at få rœlinger, lister og logoer (har dem faktisk liggende) i sort, men sagen er den at bilen nok bliver solgt standard, så synes det er meget at gøre ud af det ;)
Nuv.: MB E400 C207 Coupé, MB C220 S205, Audi "RS4" Avant B5
Tidl.: C450 AMG, C63 AMG, Porsche Cayenne Turbo, Audi (R)S4 Avant B5, Audi A5 Coupe, Audi TT TFSI S-Tronic, osv.

carlslund
Medlem
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14. sep 2009, 13:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Octavia Combi Style 1.8 DSG 2017 - 28/3 Bentley's monter

Indlæg af carlslund » 30. mar 2017, 07:51

Morten101 skrev:
carlslund skrev:Årh, elsker bare de fælge... - måske det er derfor jeg selv har et par :lol: Venter bare på at få min retur fra maleren så de kan komme på.
Men hov, kan se at vi så er to i Holstebro der kommer til at trille rundt med dem :shock:
Det er da fedt at høre, hvad farve er din A4 og ellers nogle kendetegn ved den? :)
Meteor grå - eneste kendetegn bliver nok fælgene når de kommer på...

AAMS
Medlem
Indlæg: 1331
Tilmeldt: 23. aug 2014, 13:36
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 186 times
Been thanked: 157 times

Re: Octavia Combi Style 1.8 DSG 2017 - 28/3 Bentley's monter

Indlæg af AAMS » 30. mar 2017, 17:59

Flot vogn, god kørehøjde og perfekte hjul.

Det ville være helt i skabet, hvis du fik knap så strukne dæk på. Højden på bilen er perfekt, men de kunne godt fylde lidt mere rundt i hjulkasserne.
Det man siger, er man selv

Brugeravatar
Lasse Jensen
Nyt medlem
Indlæg: 160
Tilmeldt: 30. aug 2009, 15:41
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Octavia Combi Style 1.8 DSG 2017 - 28/3 Bentley's monter

Indlæg af Lasse Jensen » 3. apr 2017, 13:02

Det ser godt ud.

Er er pillet ved offset på de fælge? Mine sidder mere til kanten
Octavia Style 2.0 TDI DSG - H&R Deep + Bentley 9x19 http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 7&t=122518

Morten101
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 18. okt 2009, 21:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Octavia Combi Style 1.8 DSG 2017 - 28/3 Bentley's monter

Indlæg af Morten101 » 7. apr 2017, 14:34

Lasse Jensen skrev:Det ser godt ud.

Er er pillet ved offset på de fælge? Mine sidder mere til kanten
Tak, og i lige måde!

Ja der er pillet ved de forreste fælge, de er ET45 og bagfælge er ET41 ;)
Nuv.: MB E400 C207 Coupé, MB C220 S205, Audi "RS4" Avant B5
Tidl.: C450 AMG, C63 AMG, Porsche Cayenne Turbo, Audi (R)S4 Avant B5, Audi A5 Coupe, Audi TT TFSI S-Tronic, osv.

Besvar

Tilbage til "Store projekter"