1. AGU maskine med APR s3+kit - *STJÅLET*!!!!

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Besvar
holocaust
Nyt medlem
Indlæg: 168
Tilmeldt: 25. jul 2009, 13:02
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af holocaust » 8. okt 2009, 00:56

Haldex, er en sjov ting for som Dennis skriver så observerer diffen at forhjulene "spinder" og derfor lægges mere kraft på baghjulene. Ved en måling på alle 4 hjul vil man samtidig skulle tage højde for friktion i gearkasser og hjul. Den er 15-205 større end på forhjulene alene. :)

Angående udveksling og gear så ja. 5.gear udvikler mere varme da belasningen er højere og motoren skal arbejde hårdere. Generelt ser man dog ofte en lidt højere effekt målt i 5.gear frem for 4.gear, hvor stor forskel der er ved jeg ikke men den er der. Du må prøve at komme forbi Rene igen og få en måling der. Og det med at det er hurtige biler der måles i 5.gear holder ikke helt. Normalt forsøger man at holde accelerationen så jævn så mulig og en bil med en del turbotøven (det har Dennis bestemt ikke) vil man for så vidt undgå den tøver for længe og dermed så laver spind i feltet. Så 1:1 udveksling er at foretrække.

En sidste ting, kan du ikke lige smide dit setup på eboosten? Er lidt nysgerrig og så din gp hvordan har i fået den sat til? Er det ben 6 i motorstyringen, for det har jeg prøvet at høre Jacob om og han siger de aldrig tilslutter det :) Jeg tænkte nemlig den ville være rar at kunne styre så man ikke krudter den helt i stykker i 1 og 2 gear.

2½" udstødning 3" forrør med VUS,4" sugerør, ITG filter
Kinetic T3 topmount manifold med ekstern wastgate, Turbosmart 38 mm wastgate med fri udblæsning
GARRETT GT3076R Spiderworx indsugning, forge IC
630 ml dyser, 440 l/h walbro benzinpumpe i tanken, Eboost2

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af Dennis J » 8. okt 2009, 02:44

holocaust skrev:Haldex, er en sjov ting for som Dennis skriver så observerer diffen at forhjulene "spinder" og derfor lægges mere kraft på baghjulene. Ved en måling på alle 4 hjul vil man samtidig skulle tage højde for friktion i gearkasser og hjul. Den er 15-205 større end på forhjulene alene. :)

Angående udveksling og gear så ja. 5.gear udvikler mere varme da belasningen er højere og motoren skal arbejde hårdere. Generelt ser man dog ofte en lidt højere effekt målt i 5.gear frem for 4.gear, hvor stor forskel der er ved jeg ikke men den er der. Du må prøve at komme forbi Rene igen og få en måling der. Og det med at det er hurtige biler der måles i 5.gear holder ikke helt. Normalt forsøger man at holde accelerationen så jævn så mulig og en bil med en del turbotøven (det har Dennis bestemt ikke) vil man for så vidt undgå den tøver for længe og dermed så laver spind i feltet. Så 1:1 udveksling er at foretrække.

En sidste ting, kan du ikke lige smide dit setup på eboosten? Er lidt nysgerrig og så din gp hvordan har i fået den sat til? Er det ben 6 i motorstyringen, for det har jeg prøvet at høre Jacob om og han siger de aldrig tilslutter det :) Jeg tænkte nemlig den ville være rar at kunne styre så man ikke krudter den helt i stykker i 1 og 2 gear.
Jeg ville også helst have den rullet i 4. gear, men som sagt så viste det sig at den på det lave tryk lavede samme effekt som hos RH(og det program er uændret). faktisk helt præcis iforhold til RH, men jeg skal helt sikkert have den rullet hos RH igen ved lejlighed og så mere tryk :P

Det jeg har læst mig frem til på vortex, er at det vil give en smule mere moment i 5. gear, men mindre hk - aner ikke om det er sandt, men palms sagde at gearing på feltet var justeret til mit 5. gear, om det er muligt eller lidt snak aner jeg ik...iøvrigt var det den 3. rulning i træk, og palms bruger en blæser der blæser 30km i timen.satme lille.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

beeza
Nyt medlem
Indlæg: 147
Tilmeldt: 1. sep 2008, 21:31
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af beeza » 8. okt 2009, 16:03

Egentlig burde det være lige gyldigt hvilket gear den bliver rullet i, hvis rullerne er tunge nok til at den skal sætte moment nok og hvis rulningen varer længe nok - mener over 7sek. Gearingen bliver der taget højde for da de sætter et fikspunkt ved eks. 3000omdr. Så ved feltet at den hastighed på rullerne er 3000omdr på motoren. Endeligt bliver der regnet tab i transmissionen fra også. Så hvis ellers lufttryk og lufttemp bliver sat korrekt, så skulle 4./5. gear ikke spille nogen rolle på resultatet...

Men f.eks. Peugeot køges felt som skulle køre med lette ruller, skulle der kunne blive fejlvisning, især på dieselbilers moment, da de ikke får modstand nok. Om det er sandt ved jeg ikke..

holocaust
Nyt medlem
Indlæg: 168
Tilmeldt: 25. jul 2009, 13:02
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af holocaust » 8. okt 2009, 20:06

Jeg sludre sgu da godt og grundigt i det. Jeg mente naturligvis at den hvis gearingen er mindre end 1:1 vil få mindre hk i 5.gear. Men hvis gearingen ligger tættere på 1:1 end i f.eks 4.gear vil effekten være højeste i det gear der er tættest på 1:1.

Angående at effekten er den samme så kan det være fordi gearingen i 4.gear er 1:1,1 og i 5.gear er den så 1:0,93~ det vil give ca samme effekt i begge gear, men forskelligt moment.

Jeg var selv ude og køre i min golf i dag efter 12 dages stilstand. Batteriet skal vidst snart skiftes og så havde den fået en sær fidus med at min eboost indstilling ikke rigtig ville som jeg ville. Den blev ved med at cutte ud på trin 3. Skiftede så ned til trin 2 (som er det samme som trin 3 bare med gp på 0 og sn på 0). Der virkede det fint. Efter en lille tur så der igen var strøm på slukkede jeg bilen og startede igen 5 minutter efter. Så virkede opsætningen sgu igen. Sært!

Gad du forresten lige tjekke op på monteringen til motorstyringen så man kan bruge de nedsatte ladetryk i de lave gear?

2½" udstødning 3" forrør med VUS,4" sugerør, ITG filter
Kinetic T3 topmount manifold med ekstern wastgate, Turbosmart 38 mm wastgate med fri udblæsning
GARRETT GT3076R Spiderworx indsugning, forge IC
630 ml dyser, 440 l/h walbro benzinpumpe i tanken, Eboost2

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af Dennis J » 9. okt 2009, 09:30

Mums så kom der det helt spritnye VW scirroco rat i raceren :P takket været troldmanden med loddekolben Watcher...det er simpelthen for lækkert at kører med, og skal nok smide nogen bedre billeder op i aften - men det blev sindsyg flot synes jeg og watcher ved bestemt hvad han laver, airbaggen fungere og uden fejlkoder mv. - bare ren lir :D

Billede

Et lidt skidt natbilled :(

Billede
Senest rettet af Dennis J 9. okt 2009, 09:43, rettet i alt 1 gang.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Gubbi
Aktiv medlem
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Gubbi » 9. okt 2009, 09:40

ja han er lidt af en troldmand ham René :-)

ser godt ud.

gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 9. okt 2009, 10:56

Gubbi skrev:ja han er lidt af en troldmand ham René :-)

ser godt ud.

gubs

Tak gubs, er også vildt glad for jeg tog den beslutning - ellers var det r32 rat fra g4 der var røget i, men det her er meget federe synes jeg :D

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Gubbi
Aktiv medlem
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Gubbi » 9. okt 2009, 11:03

........det kan jeg kun give dig ret i - R32 rattet er lækkert i forhold til standard, men det du har fået monteret er lige en tand eller to flottere :-)

gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 9. okt 2009, 11:16

Gubbi skrev:........det kan jeg kun give dig ret i - R32 rattet er lækkert i forhold til standard, men det du har fået monteret er lige en tand eller to flottere :-)

gubs
Når jeg lige får chancen for at få rengjort og renset kabinen og taget nogen gode billeder, så skulle det gerne se sådan herud, sådan ca...det er det eneste billed af et tilsvarende rat, dog fra mk6 GTI i en g4 på google...så indtil videre ikke for mange med samme ide :P
Billede

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
ICON
Aktiv medlem
Indlæg: 2572
Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fun city
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af ICON » 9. okt 2009, 14:41

Du har da trods alt ikke den der afskyelige T-Hansen instrumentering ;)
Jack of all trades, master of none

Pendleren - Skoda Fabia Combi Elegance 1,9 TDI: Billede @ 485.000 km
Familiecontaineren - VW Touran Trendline 1,9 TDI: Billede @ 285.000 km
Legetøjet - Honda CBR 900 Fireblade 893: Billede @ 76.000 km
Veteranen - Honda CB 750 F2: @ 49.000 km

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 9. okt 2009, 14:49

ICON skrev:Du har da trods alt ikke den der afskyelige T-Hansen instrumentering ;)
Nope min er helt custom fremstillet i tyskland efter eget ønske - ikke noget Tsvansen til mig....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af Dennis J » 9. okt 2009, 17:35

holocaust skrev:Jeg sludre sgu da godt og grundigt i det. Jeg mente naturligvis at den hvis gearingen er mindre end 1:1 vil få mindre hk i 5.gear. Men hvis gearingen ligger tættere på 1:1 end i f.eks 4.gear vil effekten være højeste i det gear der er tættest på 1:1.

Angående at effekten er den samme så kan det være fordi gearingen i 4.gear er 1:1,1 og i 5.gear er den så 1:0,93~ det vil give ca samme effekt i begge gear, men forskelligt moment.

Jeg var selv ude og køre i min golf i dag efter 12 dages stilstand. Batteriet skal vidst snart skiftes og så havde den fået en sær fidus med at min eboost indstilling ikke rigtig ville som jeg ville. Den blev ved med at cutte ud på trin 3. Skiftede så ned til trin 2 (som er det samme som trin 3 bare med gp på 0 og sn på 0). Der virkede det fint. Efter en lille tur så der igen var strøm på slukkede jeg bilen og startede igen 5 minutter efter. Så virkede opsætningen sgu igen. Sært!

Gad du forresten lige tjekke op på monteringen til motorstyringen så man kan bruge de nedsatte ladetryk i de lave gear?
Hej Holocoast, jeg har egentlig glemt at svare dig på det med ladetryk og gearing osv...Min er sat op med fjernbetjening bag rattet, som man kan skifte imellem 2 programmer altså sp1 og sp2, dvs. i det lave program er GP sat til 0, boost sens 20, og så ellers bare et ladetryk der progressivt stiger op til 1bar, og ved de 4-5000rpm er ladetrykket kun på ca. 0,65bar så der er ikke noget hidsigt moment og det gør at første gear kan overståes uden det vilde spin osv., og kan så i næste gear skifte til sp2 hvor boost sens er sat til 23, GP 0,95bar - (højere og så farer den for hurtigt op i ladetrykket og giver højere moment, men ladetrykket falder en smule mere ved redline - jeg vil gerne have det fald helt væk,og kræver lidt yderligere finpudsning.

Angående gearing - så hvis man opgør det ud fra gear ratios, så er 4. gear 1,014 og 5. gear 0,86 - sådan er gear ration ihvertfald på 02j gearkassen i min.

Angående dit eboost props, så kan det let skyldes batteriet - ved den højere indstilling så bruger uret mere spænding og kan batteriet ikke suse med, ja så får du bøvl tror jeg.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

kristoffer gh
Nyt medlem
Indlæg: 185
Tilmeldt: 14. jun 2008, 18:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af kristoffer gh » 9. okt 2009, 19:35

Dennis J skrev:Mums så kom der det helt spritnye VW scirroco rat i raceren :P takket været troldmanden med loddekolben Watcher...det er simpelthen for lækkert at kører med, og skal nok smide nogen bedre billeder op i aften - men det blev sindsyg flot synes jeg og watcher ved bestemt hvad han laver, airbaggen fungere og uden fejlkoder mv. - bare ren lir :D

Billede

Et lidt skidt natbilled :(

Billede
Ser super fedt ud.. Og ja Watcher er sgu dygtig.. Må jeg spørge hvor meget du måtte slippe for det rat? :)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af Dennis J » 9. okt 2009, 19:51

kristoffer gh skrev: Ser super fedt ud.. Og ja Watcher er sgu dygtig.. Må jeg spørge hvor meget du måtte slippe for det rat? :)
Det må man bestemt sige han er - jamen slap jeg 450euro for på ebay (tyskland), og det var mit alles.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

holocaust
Nyt medlem
Indlæg: 168
Tilmeldt: 25. jul 2009, 13:02
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm

Indlæg af holocaust » 10. okt 2009, 11:32

Dennis J skrev:
holocaust skrev:Jeg sludre sgu da godt og grundigt i det. Jeg mente naturligvis at den hvis gearingen er mindre end 1:1 vil få mindre hk i 5.gear. Men hvis gearingen ligger tættere på 1:1 end i f.eks 4.gear vil effekten være højeste i det gear der er tættest på 1:1.

Angående at effekten er den samme så kan det være fordi gearingen i 4.gear er 1:1,1 og i 5.gear er den så 1:0,93~ det vil give ca samme effekt i begge gear, men forskelligt moment.

Jeg var selv ude og køre i min golf i dag efter 12 dages stilstand. Batteriet skal vidst snart skiftes og så havde den fået en sær fidus med at min eboost indstilling ikke rigtig ville som jeg ville. Den blev ved med at cutte ud på trin 3. Skiftede så ned til trin 2 (som er det samme som trin 3 bare med gp på 0 og sn på 0). Der virkede det fint. Efter en lille tur så der igen var strøm på slukkede jeg bilen og startede igen 5 minutter efter. Så virkede opsætningen sgu igen. Sært!

Gad du forresten lige tjekke op på monteringen til motorstyringen så man kan bruge de nedsatte ladetryk i de lave gear?
Hej Holocoast, jeg har egentlig glemt at svare dig på det med ladetryk og gearing osv...Min er sat op med fjernbetjening bag rattet, som man kan skifte imellem 2 programmer altså sp1 og sp2, dvs. i det lave program er GP sat til 0, boost sens 20, og så ellers bare et ladetryk der progressivt stiger op til 1bar, og ved de 4-5000rpm er ladetrykket kun på ca. 0,65bar så der er ikke noget hidsigt moment og det gør at første gear kan overståes uden det vilde spin osv., og kan så i næste gear skifte til sp2 hvor boost sens er sat til 23, GP 0,95bar - (højere og så farer den for hurtigt op i ladetrykket og giver højere moment, men ladetrykket falder en smule mere ved redline - jeg vil gerne have det fald helt væk,og kræver lidt yderligere finpudsning.

Angående gearing - så hvis man opgør det ud fra gear ratios, så er 4. gear 1,014 og 5. gear 0,86 - sådan er gear ration ihvertfald på 02j gearkassen i min.

Angående dit eboost props, så kan det let skyldes batteriet - ved den højere indstilling så bruger uret mere spænding og kan batteriet ikke suse med, ja så får du bøvl tror jeg.
Angående det med batteriet så tror jeg der kan være noget om den spænding der. Jeg var ude og køre igen i dag og på vej ind til byen gik den fint i højt tryk men da jeg startede og vi kørte hjem igen hostede og hakkede den helt vildt. Valgte så at prøve og slukke motoren mens vi kørte og så tænde den i frigear. Så virkede det sgu igen :? Lidt bizar, men jeg må prøve at skifte batteri det er vidst også stadigvæk det "originale" vw batteri der sidder på... hehe

jeg kender umiddelbart ikke gearingen på min kasse som p.t er en bora 2.0 kasse. Men den er lidt lavere gearet specielt i 5. gear. Men mit sp1 er sat lidt som dit. Grundtryk (i dette tilfælde 0,2 bar over wastegatens tryk) fundet og så er min sen bare sat så lavt det nu var til at holde ud. Og GP'en er også sat til 0. Det samme gælder så for sp2 men med højere grundtryk svarende til det høje tryk og så sen og gp sat til 0. Det er egentlig mit gamle høje tryk, men den drillede helt vildt og ville ikke stå korrekt så jeg startede forfra på en sp3 som så er mit høje tryk. Skal så have skiftet så jeg kun har 2 trin.

Fedt rat :) det er sgu anderledes end alle de R32 rat

2½" udstødning 3" forrør med VUS,4" sugerør, ITG filter
Kinetic T3 topmount manifold med ekstern wastgate, Turbosmart 38 mm wastgate med fri udblæsning
GARRETT GT3076R Spiderworx indsugning, forge IC
630 ml dyser, 440 l/h walbro benzinpumpe i tanken, Eboost2

g3stwagon
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af g3stwagon » 10. okt 2009, 16:28

hmm hvad er det for et instrumentbord der er i den bil ser lidt specielt ud i passager siden??
og hvor har du fået dine urskiver fra ser super fedt ud :P
og ikke mindst fuc..... nice rat :P

gubs[/quote]

Når jeg lige får chancen for at få rengjort og renset kabinen og taget nogen gode billeder, så skulle det gerne se sådan herud, sådan ca...det er det eneste billed af et tilsvarende rat, dog fra mk6 GTI i en g4 på google...så indtil videre ikke for mange med samme ide :P
Billede[/quote]

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af RIX » 10. okt 2009, 19:22

det instrument bord kan være fra en bora eller r32 da de er anderledes.ligeledes
instrument det kom i de sidste versioner så det er bare originalt.

VH.

Brugeravatar
Gubbi
Aktiv medlem
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Gubbi » 10. okt 2009, 20:03

speedometeret er standard på 2002-2004 modellen mener jeg, havde det ihvertfald i min 2003 golf 4 130hk tdi.

gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!

g3stwagon
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af g3stwagon » 11. okt 2009, 14:43

synes bare man kan se der står gti med rødt over urene,kan være meget fedt at få i min gti :P
Gubbi skrev:speedometeret er standard på 2002-2004 modellen mener jeg, havde det ihvertfald i min 2003 golf 4 130hk tdi.

gubs

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 11. okt 2009, 15:12

g3stwagon skrev:synes bare man kan se der står gti med rødt over urene,kan være meget fedt at få i min gti :P
Gubbi skrev:speedometeret er standard på 2002-2004 modellen mener jeg, havde det ihvertfald i min 2003 golf 4 130hk tdi.

gubs
Det gør der også - der bliver vist kommenteret på 2 instrumentborde her, det ene jeg bare lige drønede ind for at vise hvordan det så ud når man havde rengjort kabinen og taget et ordentligt billed, og så mit eget billed af min egen kabine - i min instrumentering står der med rødt skrift i begge tacho GTI og der er hvid kant på urskive.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

holocaust
Nyt medlem
Indlæg: 168
Tilmeldt: 25. jul 2009, 13:02
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af holocaust » 11. okt 2009, 19:32

Det billede i alle skriver på er slet ikke af Dennis' bil :) det er så vidt jeg kan se det både anden gearknob, kabine, instrumentbord og anden farve. :) Men uden tvivl ser det godt ud :)

2½" udstødning 3" forrør med VUS,4" sugerør, ITG filter
Kinetic T3 topmount manifold med ekstern wastgate, Turbosmart 38 mm wastgate med fri udblæsning
GARRETT GT3076R Spiderworx indsugning, forge IC
630 ml dyser, 440 l/h walbro benzinpumpe i tanken, Eboost2

Brugeravatar
LilleArne
Nyt medlem
Indlæg: 426
Tilmeldt: 13. jun 2008, 20:43
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af LilleArne » 11. okt 2009, 20:46

x2
Nemmeste sted at se det, er ved airbaggen i passagersiden!
De er ikke ens..!

Men sådan et rat pynter uden tvivl.. :)
holocaust skrev:Det billede i alle skriver på er slet ikke af Dennis' bil :) det er så vidt jeg kan se det både anden gearknob, kabine, instrumentbord og anden farve. :) Men uden tvivl ser det godt ud :)

g3stwagon
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af g3stwagon » 11. okt 2009, 21:03

det har jeg fattet,det vidste jeg allerede inden jeg postede mit indlæg,men jeg spørg bare om der nogen der ved hvilken bil/model det kommer fra???
derefter spørg jeg om hvor Dennis j har fået SINE urskiver fra :roll:
holocaust skrev:Det billede i alle skriver på er slet ikke af Dennis' bil :) det er så vidt jeg kan se det både anden gearknob, kabine, instrumentbord og anden farve. :) Men uden tvivl ser det godt ud :)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 12. okt 2009, 10:21

g3stwagon skrev:det har jeg fattet,det vidste jeg allerede inden jeg postede mit indlæg,men jeg spørg bare om der nogen der ved hvilken bil/model det kommer fra???
derefter spørg jeg om hvor Dennis j har fået SINE urskiver fra :roll:
holocaust skrev:Det billede i alle skriver på er slet ikke af Dennis' bil :) det er så vidt jeg kan se det både anden gearknob, kabine, instrumentbord og anden farve. :) Men uden tvivl ser det godt ud :)
Mine urskiver har jeg fået lavet i tyskland, jeg kan ikke huske navnet på shoppen - men jeg googlede i sin tid på den tyske google.de efter custom tacho, jeg ville godt have at den røde GTI skrift som man kan se på jubi gearknoppen også gik igen i instrumenteringen - jeg skal også på et tidspunkt have den nederste chromdel af rattet fra en G6 gti hvor der også står GTI, jeg er lidt fanatisk når det kommer til en GTI, og vil gerne have det står så mange steder som muligt, det synes jeg er fedt - mens andre vil fjerne det alle vegne osv.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

g3stwagon
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af g3stwagon » 12. okt 2009, 11:16

hehe det altid fedt med noget org.gejl,har du så også sat jubilæums indstigningslister på?,jeg har monteret en pioneer hd3 bt i min gti,hvor jeg har fået baggrunds billedet til at vise GTI i jubilæumsskrift :D
Dennis J skrev:
g3stwagon skrev:det har jeg fattet,det vidste jeg allerede inden jeg postede mit indlæg,men jeg spørg bare om der nogen der ved hvilken bil/model det kommer fra???
derefter spørg jeg om hvor Dennis j har fået SINE urskiver fra :roll:
holocaust skrev:Det billede i alle skriver på er slet ikke af Dennis' bil :) det er så vidt jeg kan se det både anden gearknob, kabine, instrumentbord og anden farve. :) Men uden tvivl ser det godt ud :)
Mine urskiver har jeg fået lavet i tyskland, jeg kan ikke huske navnet på shoppen - men jeg googlede i sin tid på den tyske google.de efter custom tacho, jeg ville godt have at den røde GTI skrift som man kan se på jubi gearknoppen også gik igen i instrumenteringen - jeg skal også på et tidspunkt have den nederste chromdel af rattet fra en G6 gti hvor der også står GTI, jeg er lidt fanatisk når det kommer til en GTI, og vil gerne have det står så mange steder som muligt, det synes jeg er fedt - mens andre vil fjerne det alle vegne osv.

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 12. okt 2009, 11:19

Ret fedt med det baggrundsgejl ;) og jeps der er jubii indstigningslister i raceren... :D

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

g3stwagon
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af g3stwagon » 12. okt 2009, 11:29

sådan!! har også listerne i,måtte dog tilpasse dem lidt da jeg har en 5dørs,og så r32 døråbnere med rødt lys i som i audi'erne,mangler bare et fedt speedometer 8-)
Dennis J skrev:Ret fedt med det baggrundsgejl ;) og jeps der er jubii indstigningslister i raceren... :D

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 12. okt 2009, 11:48

g3stwagon skrev:sådan!! har også listerne i,måtte dog tilpasse dem lidt da jeg har en 5dørs,og så r32 døråbnere med rødt lys i som i audi'erne,mangler bare et fedt speedometer 8-)
Dennis J skrev:Ret fedt med det baggrundsgejl ;) og jeps der er jubii indstigningslister i raceren... :D
Hva dælen er det for en døråbner? - det skulle ikke være så svært at finde de tachobanditter på google, kvaliteten er iøvrigt højere end det orignale -meget kraftigere og flotter finish. skal lige have nogen pæne alu ringe i og tacho nåle - må lige vente til det helt rigtige kommer på budet.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

g3stwagon
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af g3stwagon » 12. okt 2009, 13:31

det er de indvendige døråbnere i børstet stål(r32)hvor der er lavet rødt lys i som bla.audi'erne i super flot finish og ikk mindst kvalitet,lavet så du bare sætter stikket i til el-ruderne og så virker det med lysstyrke regulering,ser lige om jeg kan finde et link til ebay..

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1. AGU maskine med APR s3+kit - nu 377hk og 448nm (watcher)

Indlæg af Dennis J » 12. okt 2009, 13:40

g3stwagon skrev:det er de indvendige døråbnere i børstet stål(r32)hvor der er lavet rødt lys i som bla.audi'erne i super flot finish og ikk mindst kvalitet,lavet så du bare sætter stikket i til el-ruderne og så virker det med lysstyrke regulering,ser lige om jeg kan finde et link til ebay..
Heps, de er allerede i :D

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Besvar

Tilbage til "Store projekter"