Side 37 af 41

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 159 - Pollenfilter - Filterk

: 14. apr 2012, 22:42
af mart!n
For helvede hvor er du syg menneske... Men på den gode måde. :)

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 159 - Pollenfilter - Filterk

: 15. apr 2012, 10:56
af G1-manden
Mange tak!!!

På den gode måde ;)

MVH

Ådsel-stil: G1 '82 - Update 160 - Pollenfilter - Montering

: 27. apr 2012, 17:19
af G1-manden
Varmeapparatkassen skal ændres en smule for at få det hele til at fungere.

God fornøjelse!

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 160 - Pollenfilter - Monteri

: 29. apr 2012, 16:17
af jakhammer
som altid super gennemført - fedt med det "Gehörschutz"-klistermærke, det er klasse :D

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 160 - Pollenfilter - Monteri

: 5. maj 2012, 21:55
af G1-manden
Mange tak Hr. Jakhammer!!

MVH

Ådsel-stil: G1 '82 - Update 161 - Hella logo

: 5. maj 2012, 22:36
af G1-manden
Der fulgte to emblemer med Hella frontspoileren. Den oprindelige placering skulle ikke genbruges, men det var svært at finde et fornuftigt sted på frontspoileren.
Derfor valgte jeg et helt andet sted.

God fornøjelse!

Ådsel-stil: G1 '82 - Update 162 - Sub-kasse

: 11. maj 2012, 18:30
af G1-manden
Det har hele tiden været planen, at der skulle laves et andet kabinet til Volt-enheden.

En kammerat foreslog skaktern indvendigt i kabinettet, så den opgave fik han.

God fornøjelse!

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 162 - Sub-kasse

: 11. maj 2012, 19:40
af Ghettoadam
Kommer du til Sønderhøj tirsdag, jeg skal altså se den live. Den er "over the moon" efterhånden.

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 162 - Sub-kasse

: 13. maj 2012, 11:55
af G1-manden
Det satser jeg meget på.

MVH

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 162 - Sub-kasse

: 15. maj 2012, 23:31
af wenderby
Hej
og tak for sidste til det mini træf
det hyggelig med lidt diesel snak blandt alle disse pumpet benzin motorer :D
prøv og søg med dette søge ord "govenor"
på denne side
der er mange siders læsning & guides ang at ophæve begrænsningen i pumpen så den ikke begynder at lukke ned for dieselen så tidligt.
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?board=6.0

det er også derinde du finder Giles
har der bygger verdens bedste diesel pumpe til VW

Mvh Casper ( Golf 1 Cab )

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 162 - Sub-kasse

: 16. maj 2012, 18:17
af G1-manden
Mange tak og i lige måde!!

Der skal snuses på nettet.

MVH

Ådsel-stil: G1 '82 - Update 163 - GTD front

: 17. maj 2012, 22:14
af G1-manden
Udseendet i fronten ændres en lille smule.

God fornøjelse!

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 163 - GTD front

: 18. maj 2012, 19:22
af Mortenr
Det med fronten, det blev sgu rigtig godt. ;)

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 163 - GTD front

: 18. maj 2012, 20:07
af jansom
God upgrade med fronten. En fin forbedring.

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 163 - GTD front

: 19. maj 2012, 09:55
af G1-manden
Mange tak De herrer!

Syntes også selv det pyntede en hel del.

MVH

Ådsel-stil: G1 '82 - Update 164 - 3-tommer lamper

: 3. jun 2012, 22:00
af G1-manden
Dørsiderne havde huller fra nogle 3-tommer enheder.

De skulle ikke genbruges til højttalere, og der skulle ikke ”ødelægges” et sæt dørbeklædninger mere.

Løsningen blev lamper i hullerne. Det tog et par forsøg, før den rigtige løsning var der.

God fornøjelse!

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 164 - 3-tommer lamper

: 13. jun 2012, 22:00
af Hurtig
Fed idé med lamperne - Og løsningen med polykarbonat, som iris eller lysspreder ser super godt ud :) Thumbs up! Den kommer vel til fremvisning på Club Golf træf?

Ådsel-stil: G1 '82 - Update 165 - Dørsider - forbedringer

: 17. jun 2012, 23:01
af G1-manden
Lydmæssigt trængte dørkabinetterne til noget forbedring.

God fornøjelse!

Anden del

: 17. jun 2012, 23:10
af G1-manden
Anden del.

Tredie del

: 17. jun 2012, 23:14
af G1-manden
Tredie del.

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 165 - Dørsider - forbedringe

: 18. jun 2012, 21:54
af G1-manden
Fed idé med lamperne - Og løsningen med polykarbonat, som iris eller lysspreder ser super godt ud Thumbs up! Den kommer vel til fremvisning på Club Golf træf?
Mange tak!!

Jeg håber at komme til træffet, men det er ikke helt afgjort endnu.

MVH

Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 29. jun 2012, 21:59
af G1-manden
Jeg undersøgte markedet lidt for catch-tank's.

Dem jeg fandt, var umulige at få synet, bøvlet at servicere eller bare for dyre.

Løsningen blev noget hjemmelavet.

God fornøjelse!

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 2. jul 2012, 19:32
af localhost
Jeg har lige høvlet mig igennem 37 siders tråd om din ådsel-Golf. Og vil bare lige at det er FANDEME sjovt. Jeg kan godt huske 1980-erne med Hella-plastik-dims en masse. Hold kæft hvor er det et sjovt projekt. 10/10!

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 2. jul 2012, 21:16
af Hurtig
Nydeligt - God idé med et oliefilter, som catch tank!

Hvad er det for en trykregulator og hvor er den fundet?

Får du ikke problemer med trykket fra blow-back i motoren??
Jeg har forsøgt at lave en lukket opsamler og så render det hele bare ud i et væk fra oliedækslet :(

Der er en meget interessant tråd om krumtapsudluftning på VWnettet, som jeg selvfølgelig ikke lige kan finde ;)

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 2. jul 2012, 22:04
af G1-manden
Mange tak begge to!!

Trykregulatoren, med tilhørende gummibøsning, er fra en turbo-diesel, og indtil videre har systemet ikke skabt problemer.

Der samler sig en del sort snask i filteret. Jeg overvejer at prøve en oversavning af filteret, når det skal skiftes.

MVH

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 3. jul 2012, 11:48
af Bandit
Måske et dumt spørgsmål, men hvad er formålet med en catch tank?

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 3. jul 2012, 14:04
af Hurtig
Bandit skrev:Måske et dumt spørgsmål, men hvad er formålet med en catch tank?
Det er at opsamle de dampe oliesnask osv. der kommer fra krumtapsudluftningen og så opsamle dette istedet for at lede det ind i bilens indsugning, som loven ellers foreskriver det.

Ulempen ved at lede dampene ind i indsugningen er at dette kan sænke oktantallet - Deraf ofte forklaringen på at catchtanke ofte forefindes på hårdt pumpede motorer (Effektmæssigt snakker vi flueknepperi).

Jeg går ud fra det er lovligt hvis det er et lukket system og det opsamlede skilles af vejen på en miljørigtig måde? :)

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 3. jul 2012, 21:09
af G1-manden
Der findes ikke dumme spørgsmål!

Tak for hjælpen Hurtig.

MVH

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 8. jul 2012, 20:33
af Sputte
Havde fornøjelsen af at se bilen i dag på motorvejen og give plads til dig omkring Horsens. Må sige farven klæder bilen rigtigt godt og alt dit lir ser ud til at spille for helheden, godt arbejde!

Re: Ådsel-stil: G1 '82 - Update 166 - Catch Tank

: 9. jul 2012, 16:25
af G1-manden
Mange tak Sputte!!

Var det dig, jeg overså i den blinde vinkel?

MVH