Ved ikke lige helt om emnet hører til her, da det ikke lige er det største projekt i verdenen, men da der er en del herinde der har en Passat 3C efterhånden, kunne det være spændende nok at følge lidt i det for dem måske..
Jeg har erhvervet mig en Passat 3C Variant fra 07 som jeg er rigtig glad for, men i håbet om at få folk væk fra tanken om at det IKKE er mine forældres bil, men min egen da jeg kun er 22 år, så skal der sku ske lidt med den
Udgangspunktet:

Planen for bilen er følgende
19" fælge - RS6 fælge i 19" er købt - DONE - ændret til 8,5x19 Vertini fælge OG ÆNDRET IGEN NU TIL NEW AUDI A6 8X19 ET 35
Sænkning - KW Köinigsport gewindundervogn er købt - montering følger - DONE
Xenon - Er monteret, 4300K, blot pærer, men justeret ind så de ikke blænder så fri mig for kommentarer om at det ikke er ORIG monteret - i know
Lakering - De nederste dele af kofangerne samt paneler bliver indfarvet i bilens farve - DONE
Ruder - Alle sideruder samt bagruder skal have en let toning, de skal ikke være helt sorte så det ligner en bil på gule plader
Chrome rørhale - Er besilt originalt på ebay, men ikke modtaget endnu
Pærer fra AutoLED.dk i hele kabinen samt i nr. pladelys - DONE
Indtil videre ser planen således ud, planen for denne process er "LESS IS MORE", så der kommer ikke noget overdrevent på bilen, det eneste der kunne komme på var noget R36 udstyr, hvis dette er til at finde til fornuftige penge
Kom evt. med ris & ros eller forslag, og som sagt, hvis ikke det hører til her fjerner jeg emnet
Billeder følger i takt med at vi får det hele monteret på bilen