Fremad Men
Dårlige Uorignale kopi dysser var en del af skylden i problemet.
Da JO-tunning skulle stå for godkendelsen i sin tid, blev jeg påduttet at købe de her dysser. Det gjorde jeg så.
Det var 470ml dysser som bør kunne levere fint med Idle benzintryk på 3,5 bar. Det gjorde de som bekendt ikke. Fik skiftet dysserne til 630ml og fandt hurtigt ud af at omdrejningerne var der. Fik bestilt ny tid på feltet, og fik kørt den ind igen. - Desværre er fjederen i min universale aktuator ikke stram nok som man også kan se på kurven. (Ja det er ikke imponerende)
Det virker desværre også til at min lamda er futtet af. Den giver nogle mærkelige visninger, det kræver nok en ny, og en placering længere nede på min downpipe.
Og så til målingen. - Mit mål har hele tiden været imellem 300 og 350hk. Så vi begynder og nærme os, men stadigvæk et stykke fra. Jeg har sat motor projektet på pause til næste år. Som flere nok ved, koster det hurtigt penge og tid på feltet, og så kan jeg godt mærke at jeg har brug for en lille pause fra det.
274hk pr. ton er også en slags lille racerbil.
- IMG_3067.JPG (167.42 KiB) Vist 7394 gange
- IMG_8333.JPG (76.71 KiB) Vist 7394 gange