Dato og tid er 24. jan 2017, 06:11

Forumregler

Regler for Salg - Biler - Tilføjelse til de generelle regler
  • Enhver henvendelse omkring pris, det være sig prissætning eller forhandling, foregĂĄr KUN via PB!
  • Kun uddybende spørgsmĂĄl/informationer er tilladte i kommentarerne
  • Skriv VAN i overskriften hvis det er en van.
  • Skriv en pris, en priside eller skriv at du ønsker bud.
  • NĂĄr bilen er solgt, skal emnet markeres som solgt. Se her hvordan.
  • DET ER IKKE NOK MED ET LINK TIL Bilgalleri, Bilbasen eller lign.!
  • Ingen links til Bilgalleri hvor man skal være bruger pĂĄ Bilgalleri for at se alle billeder
  • Benyt venligst skabelonen der kommer frem nĂĄr i opretter et emne.
  • Billeder i annoncerne ER ET KRAV! Se evt.
Guide til at ligge billeder ind fra Den BlĂĄ Avis
Sådan får du billeder fra din PC i dit indlæg.
Sådan får du billeder fra internettet i dit indlæg.

Dette emne er lĂĄst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  GĂĄ til side ForegĂĄende  1, 2
 Audi TT 225 Quattro sælges 
Forfatter besked
Aktiv medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ejby
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Indlæg Re: Audi TT 225 Quattro sælges
Tommy skrev:
Syntes det er en super fin klassiker - gad godt selv have fornøjelsen på et tidspunkt.
Og så er det lidt ærgerligt, at folk forventer at se en ny bil - husk nu på, at den er snart 18 år gammel, så selvfølgelig vil der være lidt småting.

Det er nok bare beskrivelsen længere oppe "i super stand", så ville jeg ski også som køber der skal ud og bruge over 100 af de lange, forvente at bilen da som minimum står uden synlig rustopkog.
At der sĂĄ diverse smĂĄridser, stenslag og smĂĄbuler, ville jeg meget bedre kunne abstrahere for pga. bilens alder. Men rust, nej. :)

VW Golf Plus 2,0 TDI DSG Highline - VAN

11. jan 2017, 12:07
Helt nyt medlem

Geografisk region: Sønderjylland
Han havde meget at brokke sig over og gik efter små fejl heletiden for at presse bilen så langt ned, at vi var nede på 70.000 kr. tilsidst. Det kunne han godt glemme. Han brokkede sig også over lædersæderne ikke var som nye. Skrev til ham inden han kørte at kabinen var som ny, men at lædersæderne selvfølgelig var lettere slidt, da de har kørt 166.000 km, men at der ingen huller eller revner var.

Men nu er jeg kommet hjem fra arbejde og fik hentet min bil, som har været på værkstedet. Der er blevet lavet stort service, smurt bagbremser. Har også fået skiftet noget, som har fjernet en gong lyden, der er kommet her på det sidste, når bilen var kold og man drejede helt til højre eller venstre. Det var ikke en trækaksel men noget andet. Kan ikke huske hvad det hedder men kan se det på fakturen, når jeg får den på mail her en af dagene. Den tingest kostede cirka 2000 kr. at få udskiftet. Jeg fortalte om de steder der var rust og han nævnte, at det ville løbe cirka op i 5000 kr. for maling og fjernelse/reparation af rust. Så når det er lavet, samt fejl i instrumentbrættet, der koster 2500 kr. at få lavet, så er den altså i altså i virkelig god stand og den køre som en drøm.

11. jan 2017, 17:20
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Geografisk region: Fyn
Kommerciel bruger: BOWA HiFi
Jeg havde egentlig tænkt mig at glemme om dig og din trætte bil. Men når du er en decideret nar, så beder du selv om at få svar på tiltale.

Citat:
Ja, det er 100% original lak. Lakken står mere eller mindre som ny, når man tænker på den er fra 1999. Den har heller ingen rust i lakken eller bobler, der tyder på kommende rust.

Lædersæderne ser rigtig godt ud. Der er ingen revner eller huller.

Din bil har rust i venstre forskærm, venstre bagskærm, højre forskærm, venstre side af taget, højre side af taget, i bagklappen og i dørfalsen i venstre dør. Samtidig var al metallet i højre panel blottet, dvs. lakken manglede.

Stemmer det overens med at "der ingen bobler eller andet der tyder på rust er"? :roll: Det kræver ikke perfektionistiske øjne at se det, men blot et hurtigt kig på bilen.

Venstre panel var tydeligt trykket i venstre side bagerst. Pludselig var tankmåleren også i stykker. Din kabine hvor "læderet bare er i orden" (det skriver du til mig i en besked, men du skriver intet om at læderet er slidt, som du pludselig påstår at have skrevet!), havde en form for lap på førersædet og indstigningspuden i passagersædet var tyndslidt og uden farve. Ryggen på bagsæderne var skramlet og ridset.

Da jeg trak oliepinden og tjekkede olie var der ingen olie på. Man tjekker olie ved at trække pinden, tørre den af, og prøver en gang mere. Olien kunne knapt nå 0,5 mm på oliepinden. Så skal du ikke skrive herinde, at der er nok olie på! Desuden har du ikke skiftet i 28.000 km. Sådan en motor med 166.000 km skal slet ikke bruge olie, og man skifter olie senest pr. 15.000 km. Din bruger MEGET olie og derfor skal jeg ikke eje den!

Alle disse ting var ting man kunne arbejde ud fra, hvis man vidste det pĂĄ forhĂĄnd. Men du har netop skrevet det modsatte. Nemlig at din bil er helt i orden. Den er rusten og bruger olie i stor stil. Den nye "gong lyd" kvajer du dig ogsĂĄ med - det havde du nemlig heller ikke oplyst mig om.

Jeg har ikke budt dig 70.000. Jeg ville nemlig slet ikke byde på bilen, da jeg ikke vil eje den pga. ovenstående. Af samme årsag blev vi også enige om, at en prøvetur var overflødig kombineret med en alt for høj udbudspris set i forhold til de mange uforudsete fejl og mangler.

Nu har du fået svar tilbage, for du skal sgu ikke prøve at snyde eller lyve for andre herinde. Klaphat.

Over and out.

Senest rettet af MathiasFB 11. jan 2017, 21:10, rettet i alt 1 gang.

11. jan 2017, 20:50
Profil Hjemmeside
Nyt medlem
Brugeravatar

Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Annoncen virker en smule utroværdig vil jeg sige. Du skriver tidligere at den kører super og ingen mislyde har. Hvorfor få repareret bilen for mislyde når den ikke havde nogen for tre dage siden. :roll:

Man kan jo ikke undgå at tænke på hvor meget der ellers ikke er nævnt. Jeg vil anbefale at sælge den til en forhandler, som formentlig ikke er så kritisk mht standen.

11. jan 2017, 21:09
Helt nyt medlem

Hånden på hjertet. Jeg er ikke nogen bilnørd og jeg troede i god tro, at min bil var i god stand taget alderen i betragtning. Hvis jeg kendte til de rust steder havde jeg selvfølgelig nævnt det for dig, når du kom så langt. Jeg sagde jo også selv undskyld undervejs, imens I fandt rust, da det kom som en overraskelse og jeg fik dårlig samvittighed. Det jeg mener er at der ikke var rust på det ydre metal, når man ser bilen på afstanden og jeg har ærlig talt ikke kigget efter andre steder. Lap på føresædet?? Jeg kan sende closeup billeder, at det ikke passer.

Fair nok, min far fortalte mig bare bagefter I var smuttet, at der var olie pĂĄ, men der var ĂĄbenbart ikke nok. Den har bare ikke meldt i displayed, at der manglede olie.

Ja bilen køre super og har ingen mislyde i motoren eller lign. Det med gong lyden kvajer jeg ikke med, da det er lige opstået. Det kom i sidste uge en enkel gang og gik væk igen, og så tænkte jeg ikke mere over det, og så kom igår igen, hvor jeg valgte at få det tjekket samtidig med servicen. Det viste sig at være bærearmene eller kuglerne, der var defekte.

Inden du skulle tage en køretur lød det på dig, at vi ihvertfald var nede i 80.000 kr. med rust og du nu mente motoren skulle renoveres for 15.000 kr. Derfor nævnte jeg 70.000 kr.

Jeg er hverken ude på at lyve eller snyde andre herinde. Så kan du kalde mig nar og en klaphat, men det passer ikke. Jeg kaster også håndklædet i ringen og dropper at sælge den herinde. Jeg kører ud til de forskellige bilforhandler og høre om en byttepris.

Det er også første gang, jeg prøver at sælge en bil, da min tidligere bil blev ramt af en anden bil og blev totalskadet.

11. jan 2017, 22:37
Helt nyt medlem

Bilen er hermed solgt. Fik en god byttepris hos en VW forhandler.

20. jan 2017, 15:14
Nyt medlem

Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Mixart skrev:
Bilen er hermed solgt. Fik en god byttepris hos en VW forhandler.

Det var nok også den bedste løsning for alle ;)

Audi A6 4F tdi - blb - 140 hk - ĂĄrgang 2005.

20. jan 2017, 15:19
Medlem
Brugeravatar

Geografisk region: Vestjylland
Husk at markere den solgt :-)

http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=11&t=27053

20. jan 2017, 15:25
Vis indlæg fra foregĂĄende:  Sorter efter  
Dette emne er lĂĄst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.   [ 38 indlæg ]  GĂĄ til side ForegĂĄende  1, 2