Ims leje Porsche.

Besvar
linnegaard
Nyt medlem
Indlæg: 205
Tilmeldt: 12. maj 2010, 19:39
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 18 times
Been thanked: 2 times

Ims leje Porsche.

Indlæg af linnegaard » 29. sep 2015, 17:36

Hejsa…

Trænger til lidt input her, jeg skal hav skiftet ims leje på min Porsche Boxster 987 3.2 2004 men er meget i tvivl om hvilken model jeg skal vælge, her nævner jeg mine umildbare tre muligheder….

1. Købe et leje fra Fvd som er keramisk den kommer også med ny en flange hvilket jeg ikke helt forstår nødvendigheden for….

2. Købe en ny flange der er tildannet således der kan laves direkte oliesmørring på det nye leje koster 800 us dollars hos Pedrosgarage.com og bruge hans billige leje til 50 dollar.

3. Købe en ny flange der tillader oliesmørring, og evt købe et løs fvd keramisk leje som er væsentligt dyere end 50 dollar, og fjerne pakningerne på dette leje så olie smørring har en virkning, denne løsning er kun en mulighed hvis flange og leje passer sammen.

Nogen derude der har nogen erfaringer eller meninger hører jeg det gerne ?? :-)

Hilsen Leif...
Golf 7. 1.6tdi. dsg.

kasperv
Nyt medlem
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. jun 2008, 20:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: VJ Auto
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Ims leje Porsche.

Indlæg af kasperv » 29. sep 2015, 17:55

Jeg har monteret mange af de svensk producerede dobbelt lejer fra http://utzon.se. De virker meget solide i forhold til de originale og har endnu ikke haft et der er stået af efterfølgende.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe.

86 815 819 (8-16)

Kasper VJ auto

linnegaard
Nyt medlem
Indlæg: 205
Tilmeldt: 12. maj 2010, 19:39
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 18 times
Been thanked: 2 times

Re: Ims leje Porsche.

Indlæg af linnegaard » 1. okt 2015, 20:11

Hej Kasper…. Og tak for svar :-) Jeg ser lidt på det… Og krydser også fingre for at det er et udvendigt leje så motor ikke skal skilles ad :-(
Golf 7. 1.6tdi. dsg.

Besvar

Tilbage til "Motor"