Udskiftning/reperation af ESP/ASB sensor på Golf5 - Københav

Besvar
KVL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Udskiftning/reperation af ESP/ASB sensor på Golf5 - Københav

Indlæg af KVL » 9. nov 2015, 14:33

Hej,

Jeg har fået den noget så kendte fejl G201 ved ESP/ASB blokken på min Golf 5 1,6 FSI, hvor det kræver en udskiftning. Jeg kan se der er flere der har haft samme problem - at det er en standard fejl ved VAG..

Er der nogen der kan anbefale et sted i Københavns område, som kan skifte den til en fornuftig pris. Kan se at VW er oppe at rode ved de omkring 10000 kr, men at der findes kites til det samme for omkring 1600 kr.

Vh Kjeld

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Udskiftning/reperation af ESP/ASB sensor på Golf5 - Købe

Indlæg af vrod » 9. nov 2015, 17:57

Husk det er ikke bare at skifte sensor, du skal også lave gennemgang af bremsevæske osv. når du er færdig.
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
norn
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: blans - sønderborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 171 times

Re: Udskiftning/reperation af ESP/ASB sensor på Golf5 - Købe

Indlæg af norn » 9. nov 2015, 21:27

Hvis du kommer forbi sdr.jylland kan jeg sagtens skifte den for dig
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG

Besvar

Tilbage til "Motor"