Heey...
Jaaa som nævnt i overskriften, hvad fordele/ulemper er der ved de 2.. -Altså hvorfor vælge den ene frem for den anden..?? og i så fald, hvad er bedst...?
På forhånd tak
Hilsen Mads
1.8T 150 vs. 1.8T 163
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 62
- Tilmeldt: 9. feb 2009, 17:27
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 1.8T 150 vs. 1.8T 163
Har hørt der skulle være elektronisk gasspjæld på 163 og ikke 150.. -har også en ide om at 163 går roligere og bedre??
Hygge
Hygge
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: 7. aug 2008, 21:34
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Roskilde
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 1.8T 150 vs. 1.8T 163
En 163 hk model kan så vidt jeg ved da også være en K03 lader med K04 kompressor, eller sagt på en anden måde en K03s lader.
- brianaxel
- Medlem
- Indlæg: 969
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:12
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Nørresundby
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 1.8T 150 vs. 1.8T 163
Der findes mig bekendt AGU med 150hk som ikke har elektronisk gasspjæld, E-GAS. Alle andre med 150hk har.Rider skrev:Har hørt der skulle være elektronisk gasspjæld på 163 og ikke 150.. -har også en ide om at 163 går roligere og bedre??
Hygge
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006