A6 4G fejlkoder + tvangs regenerering.

Besvar
Allanxx
Medlem
Indlæg: 1268
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:49
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 18 times
Been thanked: 22 times

A6 4G fejlkoder + tvangs regenerering.

Indlæg af Allanxx » 17. mar 2017, 17:10

Jeg fik en motorlampe der lyste og smed så vcds på.

Og nu er den så sat til at regenerere. Men ser det rigtigt ud.
Billeder vedhæftet.


Fredag,17,Marts,2017,16:23:25:29513
VCDS -- Windows baseret VAG/VAS emulator - Kører på Windows 8.1 x86
VCDS version: NEZ 17.1.3.0
Dataversion: 20170226 DS267.4
http://www.vcds.dk


Stelnummer: WAUZZZ4G8EN153502 Indreg.nr.: 17-03



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


adresse 01: Motor Forklaringsfil: NEZ\04L-907-309-V1.clb
Styreenhed reservedelsnr. : 04L 906 021 BD HW: 04L 907 309
Komponent og/eller version : R4 2,0L EDC H23 8284
Software kodning : 12254012243401080000
Forhandlernummer : WSC 05127 002 104857
ASAM datasæt: EV_ECM20TDI01104L906021BD 002006 (AU57)
ROD: EV_ECM20TDI011_AU57.rod
VCID: 68D402B39300920141-803C
2 fejlkoder fundet:

19226 - Partikelfilter (Række 1)
P2002 00 [175] - Fejlfunktion
Fejllampe aktiveret - Bekræftet - Testet siden sletning af hukommelse
Fryseramme:
Fejl status : 00000001
Fejlprioritet: 2
Fejlhyppighed: 1
Kørestrækning: 255446 km
Dato: 2017.03.16
Tid: 14:16:05

Motoromdrejningstal: 1848.50 /min
Normeret belastningsværdi: 60.4 %
Kørehastighed: 72 km/t
Kølevæsketemperatur: 71 °C
Inds.lufttemperatur: 79 °C
Barometerstand lufttryk: 1010 mbar
Spænding kl. 30: 14.720 V
Nulstillingstæller: EOBD: 40
Udstødn.massestrøm for lavtryk: udstødn.tilbageføring: beregnet: 3.012
Differencetrykforhold: lavtryk: udstødningstilbageføring: 32.3 kg/t
EGR 2 differencetrykføler 1 - B1: adaptionsværdi: 34.6 hPa
EGR 2 differencetrykføler 1 - B1: råværdi: 30.2 hPa
Udst.spjældreg. 1 - B1: stillings tilbagemelding - faktisk værdi: 60.93 %
EGR ventil 2 - B1: stillings tilbagemelding - faktisk værdi: 52.43 %
EGR 2: differenstrykføler 1 B1: dyn. værdi: 26.8 hPa

9879 - NOx-sensor opvarmning 1 (Række 1)
P2209 00 [032] - Urealistisk signal
Periodisk - Ikke bekræftet - Testet siden sletning af hukommelse
Fryseramme:
Fejl status : 00000001
Fejlprioritet: 2
Fejlhyppighed: 1
Kørestrækning: 254793 km
Dato: 2017.02.15
Tid: 14:44:59

Motoromdrejningstal: 834.50 /min
Normeret belastningsværdi: 35.3 %
Kørehastighed: 0 km/t
Kølevæsketemperatur: 53 °C
Inds.lufttemperatur: 26 °C
Barometerstand lufttryk: 1030 mbar
Spænding kl. 30: 14.420 V
Nulstillingstæller: EOBD: 27
NOx-sensor efter SCR-kat.: Nox-koncentration: 0 ppm
NOx-sensor før SCR-kat.: NOx-koncentration: 139 ppm
NOx-sensor før SCR-kat.: opvarmningstemp.: foresk. værdi nået-Bit 0: 1
NOx-sensor efter SCR-kat.: forsyningsspænding: 0 mV
NOx-sensor før SCR-kat.: forsyningsspænding: 13600 mV
Udetemperaturføler 1 - B1: Råværdi: 5.5 °C
Gennemsnitlig indsprøjtningsmængde: 8.65 mg/slag


Readiness: 1 1 0 0 0
Vedhæftede filer
Igang.jpg
Igang.jpg (50.03 KiB) Vist 544 gange
Færdig.jpg
Færdig.jpg (49.47 KiB) Vist 544 gange
Audi A6 4G FL limousine. 2,0 Tdi 190hk

Besvar

Tilbage til "Motor"