Sort Diesel Røg

TDI G6
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2. jun 2017, 15:18
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Sort Diesel Røg

Indlæg af TDI G6 » 2. jun 2017, 16:17

Kan et partikelfilter "holde op med at virke"? Der er ingen fejlmelding i instrumenterne. Bilen kører som den plejer, og forbruget er normalt.
Det er ikke regenereringrøg, for bilen er helt sort bagpå, ala golf 2 gtd i gamle dage.
Nogen som har oplevet det samme, eller har en idé om hvad der kan være galt?
Det er en golf 6 2.0 tdi cffb og har kørt 225.000 km.
Vedhæftede filer
image.jpg
De er ikke blanke så længe
image.jpg (169.01 KiB) Vist 5867 gange

ESN
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 23. jan 2017, 17:31
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af ESN » 2. jun 2017, 18:35

Hvis den har kørt mange småture kan dpf sagtens være godt fyldt, men en vcds udlæsning kan afslører hvad der er galt og hvor meget aske der er i filtret.
No Letting the Old Man In!

TDI G6
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2. jun 2017, 15:18
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af TDI G6 » 2. jun 2017, 20:51

Tak for svaret. Det er hovedsageligt lange ture jeg kører. 60km t/retur på arbejde de sidste par år.
Lige for at forstå det rigtigt, så er et askefyldt filter, ikke et stoppet filter? Altså udstødningsgassen kommer bare urenset ud?

ESN
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 23. jan 2017, 17:31
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af ESN » 2. jun 2017, 21:36

Den burde melde fejl og lyse i partikelfilter lampen hvis dit filter var helt stået af, men omvendt skulle den ikke kunne sværte udstødningen til hvis partikelfiltret virkede, så derfor ville det rigtige være at få lavet en udlæsning med vcds ,evt af en her på sitet, der er flere som er villige til at hjælpe med en udlæsning, så prøv at søge lidt på den vcds liste som der er oprettet her på VAGcars og send en pb når du finder en i nærheden.
No Letting the Old Man In!

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 7. jun 2017, 16:43

Løsningen blev fundet. Den lå i lambda tallet, og er blevet justeret. Bilen kører mærkbart bedre, og ryger ikke mere. Håber ikke filteret har taget for meget skade af den omgang. Men pt, så kører den som den skal igen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

octavia1
Helt nyt medlem
Indlæg: 23
Tilmeldt: 15. apr 2017, 15:58
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af octavia1 » 7. jun 2017, 16:58

Du har bare haft en klovn til at chippe den.en der ikke ved hvornår man holder ....michael

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Charlimike » 7. jun 2017, 17:02

G6r-line skrev:Løsningen blev fundet. Den lå i lambda tallet, og er blevet justeret. Bilen kører mærkbart bedre, og ryger ikke mere. Håber ikke filteret har taget for meget skade af den omgang. Men pt, så kører den som den skal igen. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis det er WD som har tunet dem, ligger lambda værdi altid lavt = sod
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 7. jun 2017, 17:06

Charlimike skrev:
G6r-line skrev:Løsningen blev fundet. Den lå i lambda tallet, og er blevet justeret. Bilen kører mærkbart bedre, og ryger ikke mere. Håber ikke filteret har taget for meget skade af den omgang. Men pt, så kører den som den skal igen. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis det er WD som har tunet dem, ligger lambda værdi altid lavt = sod
Det var ikke WD. Den første optimering virkede fint, men efter vw's diesel opdatering, var det program jeg fik læst ind igen, ikke nogen succes.

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 16. jul 2017, 08:56

Billede Helt holdt op med at ryge, er den altså ikke. Billede Billede Optimeret.Billede Helt standart, efter opdatering.
Nu kan det stadig undre mig, at der ingen fejl er på bilen. Mon "bare" det er den opdateret software vw giver den, der er noget skidt? Det bliver jo hurtigt en dyr affære, hvis jeg skal skifte dysser, turbo og partikelfilter, og så det viser sig at være noget helt andet, som ingen lige vidste.
Er der nogle gode bud på hvad hulen der kan være galt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Charlimike » 16. jul 2017, 09:17

Nu kan jeg se at det er Ketner Aahus der har lavet din. Desværre for dig, er det faktisk Rune fra WD tuning som laver deres tuning. Wd er kendt fir stor mængder af brændstof.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 16. jul 2017, 09:31

Charlimike skrev:Nu kan jeg se at det er Ketner Aahus der har lavet din. Desværre for dig, er det faktisk Rune fra WD tuning som laver deres tuning. Wd er kendt fir stor mængder af brændstof.
Hvis det er tilfældet, så kan det jo kaldes endnu engang spild af penge. Billede Scantune var det samme, så der havde jeg også spildt penge første gang den begyndte at ose. Billede



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Charlimike » 16. jul 2017, 10:03

Det er gøre dpf godt igen, hvis først det er fuckt er umuligt. For meget brændstof, dårlig dyse mm er ret hurtigt ødelæggende for dit dpf, det kan en god tuning ikke flytte meget på når skaden er sket.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 16. jul 2017, 15:12

Charlimike skrev:Det er gøre dpf godt igen, hvis først det er fuckt er umuligt. For meget brændstof, dårlig dyse mm er ret hurtigt ødelæggende for dit dpf, det kan en god tuning ikke flytte meget på når skaden er sket.

Det har du helt ret i. Jeg tror bare at jeg vil få den ført den tilbage til original igen, og så håbe det bedste. Om ikke andet, så skader det ikke og så er der én ting mindre i rækken, der kan være skyld i det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Charlimike » 16. jul 2017, 15:22

Jeg vil mene at dit partikelfilter synger på sidste værs. Få udlæst askemæmgden i filteret, og kontrolleret dine dysser og egr ventil. Bagefter kan du få den ruller tilbage til tidl software før vw opdaterede den, og få en tuning lavet på baggrund af den.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 16. jul 2017, 15:40

Charlimike skrev:Jeg vil mene at dit partikelfilter synger på sidste værs. Få udlæst askemæmgden i filteret, og kontrolleret dine dysser og egr ventil. Bagefter kan du få den ruller tilbage til tidl software før vw opdaterede den, og få en tuning lavet på baggrund af den.

Selvfølgelig skal det hele lige have en kontrol samtidig med tilbageførsel af af software. Men der skal ikke tunes på den igen bagefter alligevel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Charlimike » 16. jul 2017, 16:23

Det er også bedst at tune på vw skandale sw, end den nye L.. sw de bruger.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 16. jul 2017, 16:28

Charlimike skrev:Det er også bedst at tune på vw skandale sw, end den nye L.. sw de bruger.

Jeg er fuldkommen enig. Alt gik perfekt. Så kom opdateringen, og en ny tuning... Duede ikke. Den røg. En ny igen... Det samme, bare lidt mindre.
Det kan være et tilfælde, at noget gik istykker ved samme lejlighed, meeeen...
Så det bliver back to basic.... Så tager jeg det derfra... Billede

Det var i øvrigt også for at fejlfinde, jeg kørte til ketner i første omgang. Der lå fejlen i lambda tallet, og det var meget lavt... Har desværre ikke udskriften fra før, men den dykkede pænt under de par streger der er på diagrammet kan jeg huske.
Det var scantune der var så dygtige... endda, helt uden rullefelt... Jo jo, hvis man er så selvsikker på det man lægger i en fil, så er det måske fint nok.... Det viste sig så bare at være noget møg...



Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af G6r-line 16. jul 2017, 16:36, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Charlimike » 16. jul 2017, 16:31

Dem som jeg kender til som kan nedgradere sw til gamle version er hos Ritter (dynotrim) og Landberg hos ham selv i Hjallerup.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 16. jul 2017, 16:56

Charlimike skrev:Dem som jeg kender til som kan nedgradere sw til gamle version er hos Ritter (dynotrim) og Landberg hos ham selv i Hjallerup.

Det ved jeg. Jeg kører jævnligt forbi ritter, da kæresten bor i Hadsund. Så jeg har skrevet til ham. Nu skal han jo også ha' lov til at holde weekend. Så jeg håber at få den nedgraderet i næste uge, hvis han har en sw til min.... og tid selvfølgelig.Billede
Så det er der helt styr på.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rittersport
Medlem
Indlæg: 726
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: DynoTrim
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Rittersport » 17. jul 2017, 20:34

Så fik vi den vogn rullet tilbage også.. Vi kunne ikke dy os for at se hvad det var for noget klamp software som var lagt i denne bil, så vi læste den lige ud inden vi smed en original i den.

Det er ikke underligt at sådan en stakkels motor og delkomponenter lever et hårdt og ødelæggende liv.
Følgende vitale sikkerhedsparamtre er sat totalt ud af funktion i den software bilen kørte med:

1: Overvågning af max tilladt udstødnings temperatur.(Normalt skruer ECU ned for bålet når man rammer 810 grader sker det ikke brænder man hul i DPF)
2: Overvågning af tilladt moment ved kørsel i højden.(Kører man op i 3000m højde har man kun 650mbar Atm. tryk at gøre godt med og beder man om samme ladetryk som ved 0 meter (1013mbar) så lever turboen ikke længe da der skal lige laves 0.3 bar ekstra oven i de ekstra 350mbar der er bedt om i denne SW)
3: CAN bus udveksling med DSG kassen omkring tilladt moment er koblet fra. (Sikkert fordi man er doven eller ikke kan remappe DSG kassen så tingene passer sammen)

Vedhæftet et par billeder som viser at man bare lader EGT leve sit eget liv og ikke begrænser moment ved lavere atmosfæretryk.

Så tænk jer nu om derude inden i ukritisk lader nogen rode med SW til jeres moderne Dieselbiler.. Det er altså ikke bare lige !! Pris og kvalitet hænger sammen og det gælder også indenfor denne branche.

Og ja udstødningen på denne stakkels Golf er helt sort og den ryger sort bare man gasser den op.. Hul i DPF :(
Vedhæftede filer
Drehmoment.JPG
Drehmoment.JPG (83.3 KiB) Vist 5062 gange
Max EGT.JPG
Max EGT.JPG (134.02 KiB) Vist 5062 gange
42523417 Effekt test på MAHA rullefelt. Rep.og renovering af TDI pumper og dyser. Nye PumpeDüse enheder skaffes til fornuftige priser. Mail: Info@dynotrim.dk

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af AU-R8 » 17. jul 2017, 20:46

Jo derfor man kører op til jer eller Peter hos JR.

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 17. jul 2017, 20:52

Rittersport skrev:Så fik vi den vogn rullet tilbage også.. Vi kunne ikke dy os for at se hvad det var for noget klamp software som var lagt i denne bil, så vi læste den lige ud inden vi smed en original i den.

Det er ikke underligt at sådan en stakkels motor og delkomponenter lever et hårdt og ødelæggende liv.
Følgende vitale sikkerhedsparamtre er sat totalt ud af funktion i den software bilen kørte med:

1: Overvågning af max tilladt udstødnings temperatur.(Normalt skruer ECU ned for bålet når man rammer 810 grader sker det ikke brænder man hul i DPF)
2: Overvågning af tilladt moment ved kørsel i højden.(Kører man op i 3000m højde har man kun 650mbar Atm. tryk at gøre godt med og beder man om samme ladetryk som ved 0 meter (1013mbar) så lever turboen ikke længe da der skal lige laves 0.3 bar ekstra oven i de ekstra 350mbar der er bedt om i denne SW)
3: CAN bus udveksling med DSG kassen omkring tilladt moment er koblet fra. (Sikkert fordi man er doven eller ikke kan remappe DSG kassen så tingene passer sammen)

Vedhæftet et par billeder som viser at man bare lader EGT leve sit eget liv og ikke begrænser moment ved lavere atmosfæretryk.

Så tænk jer nu om derude inden i ukritisk lader nogen rode med SW til jeres moderne Dieselbiler.. Det er altså ikke bare lige !! Pris og kvalitet hænger sammen og det gælder også indenfor denne branche.
Jeg vil i den forbindelse også sige dig et stort tak. Bilen kører igen med silkeblød diesellyd. Billede
Jeg er selv blevet meget klogere efter at ha' oplevet noget svineri, for at sige det mildt. Fik det faktisk lavet i den tro, at de vidste hvad de lavede. Det med at hæve grænserne for feks hvor varmt udstødningsgassen må være osv. er at spille hasard med min motor, og uden min viden.
Til andre som kunne få lyst til at tune, så hold jer væk fra scantune og wd. Tuning lavet ved ketner, er wd har jeg jo erfaret. Scantunes fil, har været skyld i at der er brændt hul i mit partikelfilter. Havde der ikke været hul, så ville WDs fil bestemt kunne gøre det samme.
Som jeg startede vil jeg sige tak til Kim, og er en gladere mand igen. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af AU-R8 » 17. jul 2017, 20:58

Jeg troede det var almen viden at man endnu eller først nu har styr på tuning efter opdatering hos VW, eller sagt på en anden måde, vent til vi ser hvad der sker med de opdaterede biler og til der er helt styr på ny tuning.

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 17. jul 2017, 21:15

AU-R8 skrev:Jeg troede det var almen viden at man endnu eller først nu har styr på tuning efter opdatering hos VW, eller sagt på en anden måde, vent til vi ser hvad der sker med de opdaterede biler og til der er helt styr på ny tuning.
Det er nok mere almen viden nu, end for 6 mdr siden vil jeg tro. Billede Jeg anede i hvert fald ikke noget.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5842
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af AU-R8 » 17. jul 2017, 21:32

G6r-line skrev:
AU-R8 skrev:Jeg troede det var almen viden at man endnu eller først nu har styr på tuning efter opdatering hos VW, eller sagt på en anden måde, vent til vi ser hvad der sker med de opdaterede biler og til der er helt styr på ny tuning.
Det er nok mere almen viden nu, end for 6 mdr siden vil jeg tro. Billede Jeg anede i hvert fald ikke noget.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Mener nu nok de fleste tunere har sagt nej til at tune en opdateret bil, men åbenbart ikke alle jo.

Rittersport
Medlem
Indlæg: 726
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: DynoTrim
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Rittersport » 17. jul 2017, 22:10

Der er ikke forskel på hvilke maps og parametre man skal skrue på for at hente effekt uanset hvilken sw der er tale om.. pre dieselgate eller ej.

Og dog... enkelte ting skal man være forsigtig med. VW har jo selv hævet dysetryk helt op til 350 bar ved dellast i de nye versioner.. og har man ikke gjort sig den ulejlighed at sætte sig ind i hvad der er lavet i de nye versioner og man så bare tuner som man plejer så kan enkelte ting gå heelt galt !
42523417 Effekt test på MAHA rullefelt. Rep.og renovering af TDI pumper og dyser. Nye PumpeDüse enheder skaffes til fornuftige priser. Mail: Info@dynotrim.dk

Brugeravatar
JonasG
Nyt medlem
Indlæg: 177
Tilmeldt: 19. dec 2014, 16:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Sæby
Has thanked: 19 times
Been thanked: 15 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af JonasG » 17. jul 2017, 22:39

Skulle der et nyt DPF til?
Audi A4 B8.5 Avant 3.0 TDI Quattro S-tronic 2014
Instagram - jgadensgaard

Brugeravatar
Gubbi
Aktiv medlem
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Gubbi » 17. jul 2017, 23:39

Jeg kan kun tilslutte mig det Rittersport skriver. Vælg din tuner med omhu.

Gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!

Brugeravatar
G6r-line
Nyt medlem
Indlæg: 163
Tilmeldt: 9. okt 2016, 07:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 18 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af G6r-line » 18. jul 2017, 06:38

JonasG skrev:Skulle der et nyt DPF til?

Lige pt. kommer der ikke nyt filter på, men det skal der sandsynligvis inden længe.
Jeg spiller bare "dum", og tænker så længe den ikke melder fejl, er der ingenting galt. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Sort Diesel Røg

Indlæg af Charlimike » 18. jul 2017, 06:54

Utroligt at wd stadig har kunder i butikken, når de er så piv dårlige til at lave et godt stykke arbejde.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Besvar

Tilbage til "Motor"