1,6 tdi Cayc Defekt indsprøjtningsdyse

Besvar
MartinNoes
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. okt 2014, 21:25
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

1,6 tdi Cayc Defekt indsprøjtningsdyse

Indlæg af MartinNoes » 24. okt 2017, 20:58

Hej
Jeg har været så uheldig at min Golf 6 pludselig stoppede med at trække fredag lige inden fyraftenstid, og den begyndte at blinke i gløderørslampen. Jeg fik listet bilen til nærmeste quickpot, og vi fik sat en pc på og den viste fejl på en dyse. Midt i alt forvirringen nåede jeg ikke at se hvilken dyse det var. - nå det er det mindste problem.
Jeg har besluttet mig for selv at prøve at skifte den, da jeg simpelthen ikke kan se mig ud af at skulle betale for en dyse der (måske) sidder fast. Jeg har trods alt skruet en del i min gamle tdi 1,9.
Nå her kommer spørgsmålet så. Jeg har fundet 2 forskellige dyser på ebay.de med samme reservedels nr. men den ene er Continental og den anden er Siemens. Jeg har ladet mig fortælle at det er vigtigt at der sidder 4 ens dyser. Jeg har kigget overalt på dyserne og højtrykspumpen, og kan simpelthen ikke se hvad mærke det er. Jeg har herunder linket til de to dyser jeg har fundet.
http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-03 ... SwSzRZPYK5

https://www.ebay.de/itm/Injektor-Einspr ... SwSlBYwDlU

Er der nogle som ved noget om dette, eller hvor kan jeg finde ud af det?
Udover det er der så nogle i Kolding området med VCDS der kunne have lyst til at hjælpe med at lokalisere dysen, og evt. kode den nye?

MVH. Martin

johannes
Aktiv medlem
Indlæg: 1826
Tilmeldt: 17. jun 2008, 17:31
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: lidt syd for ålborg
Has thanked: 11 times
Been thanked: 26 times

Re: 1,6 tdi Cayc Defekt indsprøjtningsdyse

Indlæg af johannes » 24. okt 2017, 21:12

Nummeret står oven på dine dyser måske 03l130277b.De første du linker til har jeg købt til min egen bil og de virker rigtig fint.
Jeg købte 2 kobberpakninger samt bolt ved vw

MartinNoes
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. okt 2014, 21:25
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1,6 tdi Cayc Defekt indsprøjtningsdyse

Indlæg af MartinNoes » 24. okt 2017, 21:24

johannes skrev:Nummeret står oven på dine dyser måske 03l130277b.De første du linker til har jeg købt til min egen bil og de virker rigtig fint
Det er også præcis det nummer der står ovenpå dyserne i bilen, så længe det nr. står på den nye del burde det vel fungere?
Skiftede du den selv, og skiftede du mere end bare dysen? - strækbolte, pakninger eller andet?

Besvar

Tilbage til "Motor"