Startproblem Seat Leon Mk3 1.8 Tsi Aut.

Besvar
HenrikBjornNielsen
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. nov 2017, 12:29
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Startproblem Seat Leon Mk3 1.8 Tsi Aut.

Indlæg af HenrikBjornNielsen » 18. nov 2017, 12:59

Jeg har start problemer med min seat (seat leon mk3 1.8 tsi aut. Km 90k fra 2014). Den starter nogle gange uden problemer, andre gange med nogen besvær og nu har den for tredje gang slet ikke kunnet startes. Der er foretaget batteri-test og batteriet er fint, og der er forsøgt med indsprøjtning af benzin (falck starthjælp). Elmotoren kører når jeg forsøger at starte. Computeren melder ingen fejl, men "check engine light" og epa lamperne lyser når den ikke vil starte. Når motoren har startet er der normalt ingen problem med at starte igen eg. Med autostart. Dog har jeg én gang oplevet at motoren gik ud i en motorvejskø, og derefter ikke kunne starte igen (før efter 10 min). Det virker ikke som om der er en sammenhæng med vejret.
Efter at bilen slet ikke kunne starte (med falck hjælp, extra power til batteri, indsprøjtning af brændstof etc.) fik jeg den bugseret til mekanikeren. Da de havde tid til at se på den startede den uden problemer, og de kunne derfor ikke finde noget problem. Det er sket 2 gange.
Jeg tænker at der kan være 2 årsager til at den virker igen: 1 at noget ikke længere er vådt, og derfor igen virker. 2) at den rumsteren som sker når bilen bugseres ændre på noget, eg. En krumtabs position, eller hvad ved jeg.

Nogle ideer til hvad jeg kan gøre?
-
henrik

Besvar

Tilbage til "Motor"