EGR fejl og nødprogram
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
EGR fejl og nødprogram
Kære forum
Vi er kørt i vores SEAT Altea 1,6TDi 2010 til Kroatien. Den har rundet 180.000km og har lige fået tilsvarende eftersyn inden afrejse.
For nogle uger siden kørte jeg fra Jylland til Sjælland, hvor jeg fik fejl med en blinkende gul spiral og bilen slog over i nødprogram. Ind til siden, sluk og start og fejlen var væk. Gasser op i fart og da jeg rammer +130km/t slår bilen igen over på nødprogram med samme blinkende symbol i displayet. Det sker 3-4 gange i alt på vejen ud, hvorefter motorlampen lyser permanent. Dagen efter på turen hjem kører jeg 100km/t hele vejen og bilen klarer turen uden problemer.
På værkstedet til 180.000km service melder de, at det er fejl på EGR. De gør ikke ikke andet end at nulstille, men siger den måske bør blive renset eller skiftet.
Inden vores ferie kører jeg mange ture/kilometer helt uden problemer, men ingen over en time med fartpiloten på +130km/t på motorvejen.
Da vi kører på ferie i torsdags kommer samme fejlmønster igen lige inden grænsen til Tyskland (150km kørt). Vi får bilen ind til nærmeste værksted, der renser motor 2x med Hydrive. Herefter kører vi videre. Det går godt de efterfølgende 600km, hvorefter bilen en enkelt gang slår på nødprogram igen med en gul blinkende spiral. Her fra har jeg prøvet at holde bilen på maks 120km/t, hvilket giver ingen fejl/nødprogram. Kun én gang oplever vi at bilen "hopper" ved acceleration/overhaling efter at den har ligget stabilt på 120km/t.
Min oplevelse er at SEAT'en har det godt, når den ikke bliver presset med +130km/t og når hastigheden ikke bliver styret af fartpiloten. Men hvis problemet er tilsodning, hvilket min mekaniker mener, så giver det ellers bedst mening for mig, at give motoren høje omdrejninger ved stabil hastighed. Og så kommer fejlen aldrig lige efter start. Der går som regel mindst en time ved stabil hastighed.
Jeg kan dermed konstatere at fartpilot på +130km/t stadig får bilen i nødprogram, selv efter 2x Hydrive rens, hvor imod at landevejs og motorvejs kørsel med mange hastighedsskift og maks 120 km/t virker til at køre ok.
Spørgsmål 1: Skal vi rense igen eller skifte EGR ventilen?
Spørgsmål 2: Skal (Tør) vi få det repareret i Kroatien? Her skal det nævnes at vi har en kroatisk veninde, der selv plejer at ordne bilen til halv pris ift. til DK priser og hun vil gerne hjælpe os med oversættelse mm.
Spørgsmål 3: Har andre oplevet det samme og rodet bod på det?
Mvh
T
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Vi er kørt i vores SEAT Altea 1,6TDi 2010 til Kroatien. Den har rundet 180.000km og har lige fået tilsvarende eftersyn inden afrejse.
For nogle uger siden kørte jeg fra Jylland til Sjælland, hvor jeg fik fejl med en blinkende gul spiral og bilen slog over i nødprogram. Ind til siden, sluk og start og fejlen var væk. Gasser op i fart og da jeg rammer +130km/t slår bilen igen over på nødprogram med samme blinkende symbol i displayet. Det sker 3-4 gange i alt på vejen ud, hvorefter motorlampen lyser permanent. Dagen efter på turen hjem kører jeg 100km/t hele vejen og bilen klarer turen uden problemer.
På værkstedet til 180.000km service melder de, at det er fejl på EGR. De gør ikke ikke andet end at nulstille, men siger den måske bør blive renset eller skiftet.
Inden vores ferie kører jeg mange ture/kilometer helt uden problemer, men ingen over en time med fartpiloten på +130km/t på motorvejen.
Da vi kører på ferie i torsdags kommer samme fejlmønster igen lige inden grænsen til Tyskland (150km kørt). Vi får bilen ind til nærmeste værksted, der renser motor 2x med Hydrive. Herefter kører vi videre. Det går godt de efterfølgende 600km, hvorefter bilen en enkelt gang slår på nødprogram igen med en gul blinkende spiral. Her fra har jeg prøvet at holde bilen på maks 120km/t, hvilket giver ingen fejl/nødprogram. Kun én gang oplever vi at bilen "hopper" ved acceleration/overhaling efter at den har ligget stabilt på 120km/t.
Min oplevelse er at SEAT'en har det godt, når den ikke bliver presset med +130km/t og når hastigheden ikke bliver styret af fartpiloten. Men hvis problemet er tilsodning, hvilket min mekaniker mener, så giver det ellers bedst mening for mig, at give motoren høje omdrejninger ved stabil hastighed. Og så kommer fejlen aldrig lige efter start. Der går som regel mindst en time ved stabil hastighed.
Jeg kan dermed konstatere at fartpilot på +130km/t stadig får bilen i nødprogram, selv efter 2x Hydrive rens, hvor imod at landevejs og motorvejs kørsel med mange hastighedsskift og maks 120 km/t virker til at køre ok.
Spørgsmål 1: Skal vi rense igen eller skifte EGR ventilen?
Spørgsmål 2: Skal (Tør) vi få det repareret i Kroatien? Her skal det nævnes at vi har en kroatisk veninde, der selv plejer at ordne bilen til halv pris ift. til DK priser og hun vil gerne hjælpe os med oversættelse mm.
Spørgsmål 3: Har andre oplevet det samme og rodet bod på det?
Mvh
T
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1903
- Tilmeldt: 23. jul 2013, 16:42
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 178 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Klassisk egr fejl... Udskift eller chip og luk egr. Vil køre forbi Landberg og få den. Chippet.. Men har du fejl udlæsning, uden den gætter vi i blinde
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 299
- Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 20 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Vi renser aldrig EGR ventiler mere. Det skaber kun bøvl. og på din der sidder den rigtig træls. Så der vil man aldrig rense den altså ved at afmontere den og sætte den på igen.
Normalt kan du ikke rense Egrventilen når den sidder på. da rensen ikke kommer rigtig ind ved udstødning siden. Hydrive rens og andre indsugnings rens er for at rense indsugningen. og forbrændings kammeret som primært.
Gør som vartaz siger. efter de lavede diesel gate. gjorde de det smarte at lade bilen køre med EGR ventilen åben MEGET længere tid. Hvilket kun soder bilen endnu mere til.
Normalt kan du ikke rense Egrventilen når den sidder på. da rensen ikke kommer rigtig ind ved udstødning siden. Hydrive rens og andre indsugnings rens er for at rense indsugningen. og forbrændings kammeret som primært.
Gør som vartaz siger. efter de lavede diesel gate. gjorde de det smarte at lade bilen køre med EGR ventilen åben MEGET længere tid. Hvilket kun soder bilen endnu mere til.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Tak for svarvartaz skrev:Klassisk egr fejl... Udskift eller chip og luk egr. Vil køre forbi Landberg og få den. Chippet.. Men har du fejl udlæsning, uden den gætter vi i blinde
Jeg har ikke fået fejlkoden. Det er min mekaniker der siger den melder fejl på EGR. Men koden har jeg desværre ikke styr på.
Da jeg købte bilen for år tilbage , fik jeg den chippet + EGR shut-off, men herefter blev den ved med at få tilstoppet partikelfilter som den ikke selv kunne regenerere. Så det blev meget dyr fornøjelse med regelmæssig tvungen regenerering på værkstedet.
Da VW så sendte det nye software ud, var det tilbage til normal og uden problemer (ind til nu).
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Tak for svarSenz skrev:Vi renser aldrig EGR ventiler mere. Det skaber kun bøvl. og på din der sidder den rigtig træls. Så der vil man aldrig rense den altså ved at afmontere den og sætte den på igen.
Normalt kan du ikke rense Egrventilen når den sidder på. da rensen ikke kommer rigtig ind ved udstødning siden. Hydrive rens og andre indsugnings rens er for at rense indsugningen. og forbrændings kammeret som primært.
Gør som vartaz siger. efter de lavede diesel gate. gjorde de det smarte at lade bilen køre med EGR ventilen åben MEGET længere tid. Hvilket kun soder bilen endnu mere til.
Kender du evt. mønsteret for hvordan EGR stiller sig? Er den åben ved høje eller lave omdrejninger eller reagerer den snarere på effekt forbrug? Det kunne måske lede mig frem til hvilken position den ikke lide at komme i.
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
- HansH
- Admin
- Indlæg: 13239
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 3206 times
- Been thanked: 4540 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Jeg synes næsten selv du giver svaret.
Da du kørte chippet + EGROFF var der ingenting.
Så overskrev VW dieselgate opdatering din sw, og dermed kører du igen uchippet og EGRON.
Hvis jeg var dig, ville jeg køre hjem fra Kroatien med de 120 du kan, uden at den går i nødprogram, og så kontakte Landberg når du kommer hjem og få gjort følgende:
- grundsoftware tilbage til oprindelig
- chip + EGROFF
Hvis jeg på nogen måde kunne komme hjem, uden at skulle på værksted i udlandet, så ville jeg vælge det.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Man kan bare håbe på at Egr ikke defekt i åben tilstand.
- These users thanked the author Charlimike for the post:
- Therkel
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1903
- Tilmeldt: 23. jul 2013, 16:42
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 178 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Dårlig chipning --- normalt er der ingen partikelfilter probs.
Tuller hjem og forbi landberg... evt sættes der en blinde i , hvis ventilen er gået død i halv åben tilstand.
alternativt, ny egr til kr xxx....
men ja, hvis den failer i helt åbent, kan bilen ikke længere køre
Tuller hjem og forbi landberg... evt sættes der en blinde i , hvis ventilen er gået død i halv åben tilstand.
alternativt, ny egr til kr xxx....
men ja, hvis den failer i helt åbent, kan bilen ikke længere køre
- norn
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7784
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 171 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Jeg kan sætte en ny org. Egr ventil på for 3800
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Lyder fristendenorn skrev:Jeg kan sætte en ny org. Egr ventil på for 3800
Hvor i landet er det?
Og siger din erfaring, ud fra min beskrivelse, at det vil hjælpe på problemet?
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Præcis. For det vil vel dermed give fejl under alm. bedstefar-kørsel, ik?Charlimike skrev:Man kan bare håbe på at Egr ikke defekt i åben tilstand.
Det er umiddelbart det modsatte jeg oplever, at når jeg tager blød hat på og ligger mig i læ af en lastbil, så kører alt fint (=EGR open).
Men når jeg træder på sømmet så står den af (=EGR closed)
Så uden jeg på nogen måde har uddannelse til at gøre mig klog på det, så er der noget der siger mig, at ventilen ikke vil lukke ordentligt, hvilket vel godt kan være sod problemer.
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Hvis Egr er defekt, kan bilen ikke regenerere dpf.
- These users thanked the author Charlimike for the post:
- Therkel
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1903
- Tilmeldt: 23. jul 2013, 16:42
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 178 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Min ventil gik også i defekt så den ikke kunne lukke.. Jeg fik blænde i og egr off samt landberg. , skiftede aldrig den ventil.
- GaSelle
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 10864
- Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Danmark
- Has thanked: 661 times
- Been thanked: 1890 times
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1903
- Tilmeldt: 23. jul 2013, 16:42
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 178 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Faktisk ringe service af dit værksted.
Den egr skal da ikke renses. på 1,6 tdi dør de - den SKULLE HAVE være skiftet inden du kørte på ferie - -- og det burde værkstedet havde fortalt dig... burde måske skiftes..
nej den skal skiftes NU inden du kører..
Den egr skal da ikke renses. på 1,6 tdi dør de - den SKULLE HAVE være skiftet inden du kørte på ferie - -- og det burde værkstedet havde fortalt dig... burde måske skiftes..
nej den skal skiftes NU inden du kører..
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Tusind tak til vartaz, Senz, Charlimike, HansH, norn, GaSelle for jeres uvurderlige svar. Så langt væk hjemmefra er man lidt prisgivet, når transporten svigter.
Ud fra alle jeres indlæg læser jeg flg to muligheder:
1. EGR blændes, bilen chippes + EGR-OFF
2. EGR skiftes
Jeg overvejer nu at ringe til SOS vejhjælp og bede dem sætte bilen af ved Landberg for mulighed nr. 1
God sommer til alle!
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Ud fra alle jeres indlæg læser jeg flg to muligheder:
1. EGR blændes, bilen chippes + EGR-OFF
2. EGR skiftes
Jeg overvejer nu at ringe til SOS vejhjælp og bede dem sætte bilen af ved Landberg for mulighed nr. 1
God sommer til alle!
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Landberg har bare lang ventetid hos sig selv i Hjallerup. Og så er det sidste uge åben før ferien.
- These users thanked the author Charlimike for the post:
- Therkel
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
GaSelle, det er godt spottet!GaSelle skrev:Dækker VW/Seat ikke en ny EGR i forbindelse med opdateringen?
Jeg ringede hjem til SEAT og det viser sig ganske rigtigt at melder den fejl på EGR (tjek), har man fået opdateret SW indenfor de seneste to år (tjek) og har bilen kørt mindre end 200.000km (tjek), ja, så skifter de ventilen kvit og frit.
Det er vist et rygte der er værd at sprede...
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
- HansH
- Admin
- Indlæg: 13239
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 3206 times
- Been thanked: 4540 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Haha...
Jeg tror måske man bliver lidt miljøskadet af at være for meget herinde. Man tager det lidt for en selvfølge, at nogen ting "ved alle da bare"....
(Note til mig selv)
Jeg tror måske man bliver lidt miljøskadet af at være for meget herinde. Man tager det lidt for en selvfølge, at nogen ting "ved alle da bare"....
(Note til mig selv)
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 299
- Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 20 times
Re: EGR fejl og nødprogram
men stadig en god ting at få den chippet bagefter. For det er et stort problem på dem.
- Gubbi
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3740
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:18
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Re: EGR fejl og nødprogram
Få skiftet EGR ventilen per kulance og lad Rittersport optimere din bil efterfølgende inkl. EGR off.Therkel skrev: ↑16. jul 2018, 17:40GaSelle, det er godt spottet!GaSelle skrev:Dækker VW/Seat ikke en ny EGR i forbindelse med opdateringen?
Jeg ringede hjem til SEAT og det viser sig ganske rigtigt at melder den fejl på EGR (tjek), har man fået opdateret SW indenfor de seneste to år (tjek) og har bilen kørt mindre end 200.000km (tjek), ja, så skifter de ventilen kvit og frit.
Det er vist et rygte der er værd at sprede...
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Det bliver du glad for!
Gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!
-
- Medlem
- Indlæg: 1331
- Tilmeldt: 23. aug 2014, 13:36
- Geografisk region: Midtjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 186 times
- Been thanked: 157 times
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
En sidste opdatering på sagen.
Vi har nu efterladt bilen ved SEAT i Zagreb. De læste fejlen ud (EGR fejl som ventet) og pga kilometerstand og sw opdatering, så er du nu ved at skifte ventilen per kulance.
Så er der håb for vi også kommer hjem igen fra vores ferie
Igen, tusind tak for alle jeres fremragende indlæg
Mvh
T
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Vi har nu efterladt bilen ved SEAT i Zagreb. De læste fejlen ud (EGR fejl som ventet) og pga kilometerstand og sw opdatering, så er du nu ved at skifte ventilen per kulance.
Så er der håb for vi også kommer hjem igen fra vores ferie
Igen, tusind tak for alle jeres fremragende indlæg
Mvh
T
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Med frisk Egr ventil skulle der være godt grundlag for Tuning og Egr off når du kommer hjem. Landberg har ferie i uge 30+31.
- These users thanked the author Charlimike for the post (total 2):
- CSSO • Therkel
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 63
- Tilmeldt: 6. nov 2014, 12:49
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 15 times
Re: EGR fejl og nødprogram
_________________________________
2020 Ibiza FR, 115HK, DSG, Full LED
2022 Volvo V60 T6 Recharge Inscription, 340hk
2020 Ibiza FR, 115HK, DSG, Full LED
2022 Volvo V60 T6 Recharge Inscription, 340hk
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 30
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 3 times
Re: EGR fejl og nødprogram
Hej LogoZ
Har lige læst din uheldige sag. Blot 3 uger fra en bedre stillet sag er ganske enkelt noget l o r t.
Håber nu alligevel I havde en god ferie, hvilket jeg fornemmer at I havde. Som konen og jeg snakket om undervejs, så er det "bare" bilen den er gal med. Alle passagerer er sunde og raske
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk