Akut dyse problem

JV
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 28. dec 2016, 11:32
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Akut dyse problem

Indlæg af JV » 20. aug 2018, 16:54

Citat.Hvilket firma repræsenterer brugeren JV

Som jeg også skrev før så arbejder jeg ved BG service center. Som er Nordens største diesel værksted. Vi er også det største diesel værksted i Danmark. Samt at vi sælger utrolig mange dyser i hele verden. På det grundlag mener jeg at vi ved lidt om dyser hvis ikke meget da vi har været til siden 1960.

Citat. Ved det ikke men et firma der tror meget på sig selv og at alle andre ikke dur.

Jo det gør du jo enlig hvis du bare læste hvad jeg skriver. Jeg arbejder ved BG diesel center. Ja vi tror meget på os selv. Og det har vi også grund til da vi er det største diesel værksted i Norden. Udover det så har vi et diesel værksted som er i en andet kaliber end de andre. Vi har ansatte som har været det samme sted i over 40år. Og det er grå guld som man nyder godt af.

Udover det så har jeg aldrig sagt at andre ikke dur. Men når du siger at ketner kan teste dem. Så fortæller jeg dig hvordan det er. Hverken dem eller os kan skaffe data. Udover det så har en anden bruger oplevet at dem som ejer ketner ikke kan teste dem. Og de er nu større end ketner Århus.
Så for at de kan teste dem tager de data fra andre dyser. Hvilket i vores verden ikke er den rigtige måde at gøre det på. Udover det så har jeg også gjort meget klart at jeg ikke ved hvad andre gør. Jeg kan kun fortælle hvad vi gør.

Citat. Tro på dig selv og lad os andre tage vores beslutning

Ved du hvad jeg har hele tiden prøvet at hjælpe dig bedst muligt. Når du har stillet spørgsmål samt andet har jeg prøvet at besvare så godt jeg kan. At du ser dig sur på mig fordi jeg deler vores viden. Og prøver at forklare hvordan det er for os. Det kan jeg ikke forstå! Og det synes jeg faktisk er utroligt dårlig af dig.

Cvkprivat
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 26. maj 2018, 21:02
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Akut dyse problem

Indlæg af Cvkprivat » 20. aug 2018, 18:48

JV skrev:
20. aug 2018, 16:51
Dobbelt indlæg
????

ReffuB
Nyt medlem
Indlæg: 104
Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:35
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Re: Akut dyse problem

Indlæg af ReffuB » 4. sep 2021, 06:01

Peder skrev:
11. aug 2018, 08:54
Hvis bilen er opdateret i software hos vw grundet skandalen, har fuld servicebog og har gået under 250.000 betaler vw gildet
Vækker lige en gammel tråd, men gælder dette endnu her i 2021 ?

Bopjensen
Aktiv medlem
Indlæg: 2233
Tilmeldt: 23. jan 2010, 13:37
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 94 times

Re: Akut dyse problem

Indlæg af Bopjensen » 4. sep 2021, 08:40

Hej JV

Nu lader det jo til at du ved en del om sagerne.

Jeg fik for noget tid siden testet nogle dyser, og der fik jeg at vide at man alene kunne teste mængden dysen gav ved tomgang, del-last og fuld-last.

Er dette korrekt?

Jeg havde på en eller anden måde forestillet mig at man også kunne se om mønsteret var korrekt?

Venlig hilsen Bo

Besvar

Tilbage til "Motor"