Golf 1 2H motor går ujævn
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 45
- Tilmeldt: 25. sep 2018, 02:58
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Golf 1 2H motor går ujævn
Har en golf 1 cab. Med årg.92 motor 2H elek. Indsprøjtningen men den går ujævn i tomgang specielt når den er Kold
har skiftet tændrør, rotor og dæksel, alle kabler til tændrør, og også skiftet tomgangs regulator tænding er også indstillet....
Nogle gode forslag
På billede er der en skrue hvordan skal denne indstilles ?
har skiftet tændrør, rotor og dæksel, alle kabler til tændrør, og også skiftet tomgangs regulator tænding er også indstillet....
Nogle gode forslag
På billede er der en skrue hvordan skal denne indstilles ?
- Vedhæftede filer
-
- 20190510_164513.jpg (46.17 KiB) Vist 729 gange
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 300
- Tilmeldt: 12. apr 2009, 18:38
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 43 times
Re: Golf 1 2H motor går ujævn
Hvis vakuumslangen fra indsugningen til bremsekraftforstærkeren er utæt (flækket) får du lige nøjagtigt problemet med ujævn tomgang.poulalmind skrev: ↑10. maj 2019, 15:50Har en golf 1 cab. Med årg.92 motor 2H elek. Indsprøjtningen men den går ujævn i tomgang specielt når den er Kold
har skiftet tændrør, rotor og dæksel, alle kabler til tændrør, og også skiftet tomgangs regulator tænding er også indstillet....
Nogle gode forslag
Mvh
cnp-vag
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 45
- Tilmeldt: 25. sep 2018, 02:58
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Golf 1 2H motor går ujævn
Jeg har også set, at vacuum dåsen på strømfordeleren kan være utæt. Så bliver den også urolig. Det er bare at pille slangen af og kikke ned i fordeleren og se om den flytter sig og om du kan trække luft igennem den. Check slangen ved samme lejlighed.cnp-vag skrev: ↑10. maj 2019, 20:26Hvis vakuumslangen fra indsugningen til bremsekraftforstærkeren er utæt (flækket) får du lige nøjagtigt problemet med ujævn tomgang.poulalmind skrev: ↑10. maj 2019, 15:50Har en golf 1 cab. Med årg.92 motor 2H elek. Indsprøjtningen men den går ujævn i tomgang specielt når den er Kold
har skiftet tændrør, rotor og dæksel, alle kabler til tændrør, og også skiftet tomgangs regulator tænding er også indstillet....
Nogle gode forslag
Mvh
cnp-vag
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 45
- Tilmeldt: 25. sep 2018, 02:58
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Golf 1 2H motor går ujævn
Skilte alle vacumslanger og indsug. og gav det kab. Cleaner og trykluft og lappede en revne ved spændebånd -og VUPTI den går som en drøm --går stille og jævnt ca 700 omdr. I tomgang
God sommer til alle
God sommer til alle
- These users thanked the author poulalmind for the post (total 2):
- donfetaful • i-s
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 2H motor går ujævn
Vores har rundet 480.000 km kun med service og sliddele. Er lige blevet indkaldt til periodesyn så det bliver spændendepoulalmind skrev: ↑17. jul 2019, 16:25Skilte alle vacumslanger og indsug. og gav det kab. Cleaner og trykluft og lappede en revne ved spændebånd -og VUPTI den går som en drøm --går stille og jævnt ca 700 omdr. I tomgang
God sommer til alle
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 45
- Tilmeldt: 25. sep 2018, 02:58
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 2H motor går ujævn
Yup, en Etienne Aigner i blå perl.
2H motoren blev kun lagt i cab.1 ...
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 45
- Tilmeldt: 25. sep 2018, 02:58
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- donfetaful
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2061
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:58
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 493 times
- Been thanked: 252 times
Re: Golf 1 2H motor går ujævn
Havde samme motor i min. Den passede godt til den bette bil
Kør og vær glad 🛻
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 45
- Tilmeldt: 25. sep 2018, 02:58
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 2H motor går ujævn
Nah... Den måtte godt være 5-benet.
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch