Hej
Har lige et spørgsmål ang. regenering.
Kan man mærke eller se om den regenererer?
Jeg har haft bilen et par måneder og jeg synes at den nogle gange går uroligt når man kører. Intet olieforbrug eller vandforbrug og den ryger ikke.
Det er en T5 kassevogn som har kørt 234000.
Den kører ellers upåklageligt. Kobling og svinghjul var lige blevet skiftet da jeg købte bilen. Kvittering på arbejdet
Regenerering på T5 130 hk årg. 2008
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: 24. maj 2019, 15:11
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- malern
- Medlem
- Indlæg: 1072
- Tilmeldt: 31. jan 2012, 19:44
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: køge
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 33 times
Re: Regenerering på T5 130 hk årg. 2008
Nej du kan ikke se eller mærke det, rettere sagt, jeg kunne ikke.
Hvis du ser Partikelfilter symbolet er der ballade.
Engang imellem kunne jeg dufte det.
Mit kørsels mønster er også minimum 2x40km motorvej dagligt, så den ordnede det der.
Hvis alt spiller, så kør og vær glad.
Hold bla. øje med oliestand, hvis stigende, kan det være grundet ufærdige regenereringer og det bliver et problem til sidst.
Hvis du ser Partikelfilter symbolet er der ballade.
Engang imellem kunne jeg dufte det.
Mit kørsels mønster er også minimum 2x40km motorvej dagligt, så den ordnede det der.
Hvis alt spiller, så kør og vær glad.
Hold bla. øje med oliestand, hvis stigende, kan det være grundet ufærdige regenereringer og det bliver et problem til sidst.
T6 Transpeter TDI
Golf 7.5 Variant Highline TDI DSG
Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Speciel VAGCars rabat
Golf 7.5 Variant Highline TDI DSG
Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Speciel VAGCars rabat