Fuel Cut på 1,8T AEB

Besvar
Leff
Nyt medlem
Indlæg: 415
Tilmeldt: 21. jun 2008, 09:39
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Fuel Cut på 1,8T AEB

Indlæg af Leff » 29. apr 2010, 09:11

Jeg havde kørt MEGET anderledes, hvilket jeg tror har noget at sige.
Var lidt lalleglad, og kørte inde i byen(efter en langsom bil)
Så kørte og legede med gassen oppe omkring de 3-4.000rpm, hvor man kan få den til at skyde en lille bitte smule. Gjorde det pænt langt tid.

Og da jeg skulle hjem kørte jeg MEGA pænt, de første 10km, hvor jeg overhoved ikke gav gas.
Da jeg så endelig ku gi den lidt gas, lavede den Fuel cut!

Det gjorde den hele vejen hjem (1Time kørsel).
Kun fra 3000rpm til 4000rpm, ved speederen i bund, eller tæt på det.

Hvad kan det være?
Tænkte straks at det måtte være N75 ventilen som fuckede, og laver for højt ladetryk, men ladetrykket topper jo ved 2.500rpm, så det er jeg gået lidt væk fra igen.

Den gør det ikke mere, da jeg kom hjem(1 time efter) Prøvede jeg lige at få den til at skyde en smule igen, og så kørte den pludselig fint igen.

Hvad tror i det er?
Sætter den på computer idag, men meget rart at vide hvad det kan være, hvis vi nu ikk kan se noget fornuftig ud fra det den skriver.

Besvar

Tilbage til "Motor"