Golf VI, 1,4 tsi 122hk hakker når det er varmt.

Besvar
humledumle
Helt nyt medlem
Indlæg: 37
Tilmeldt: 16. jun 2009, 19:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Golf VI, 1,4 tsi 122hk hakker når det er varmt.

Indlæg af humledumle » 24. mar 2012, 16:17

Hej alle.

Jeg har en kammerat som har en Golf VI som opføre sig lidt underligt nogle gange. Jeg håber derfor at nogle af jer kan hjælpe med problemet. Hans beskrivelse er som følger:

Jeg har en Golf 6 (1,4 tsi 122 hk) fra 2010.Når det er over 15 grader varmt, kører bilen meget ujævnt I første og andet gear, når bilen startes og ca. et minut frem. Herefter kører bilen normalt igen. Der er ingen motorlamper der lyser. Jeg har bemærket at når der er under 15 grader starter bilen fint og kommer ikke over 900 omdr/min. i tomgang. Når det er varmere kører motoren med ca. 1200 omdr/min. og der er ujævn motorgang ca. i et minut tid. Fænomenet finder også sted når det er køligere, men slet ikke så ofte og voldsomt med hensyn til tomgangen. Der har tidligere været et indlæg I dette forum med samme problem, men der var ikke rigtig noget hjælp at hente. Det skal oplyses at bilen har været på værksted, med dette problem og bilens software er blevet opdateret Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt, for værkstedet kan ikke udlæse nogle fejl og har ikke kunnet hjælpe mig?

Mvh Martin.

Besvar

Tilbage til "Motor"