Prisservice: Pris på tandremsskift og bremseskift

Besvar
nielshm
Medlem
Indlæg: 630
Tilmeldt: 30. jan 2009, 09:17
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 68 times

Prisservice: Pris på tandremsskift og bremseskift

Indlæg af nielshm » 15. maj 2012, 19:48

Bare en lille prisservice til jer.

Min Octavia 2.0 TDI fra 2007 har netop været en tur på uautoriseret værksted til tandremsskift incl. vandpumpe og strammehjul, samt nye skiver og klodser hele vejen rundt.
Alle reservedele er originale, da jeg synes det er flot at bremserne har holdt 127.000 km.

Prisen for hele omgangen er 10.700 kr., hvilket jeg synes er ganske rimeligt. Der er kun brugt 6 timer a' 505 kr., hvilket jeg finder meget fornuftigt.

Som sagt, bare som en lille oplysning til jer der måske har en bil som trænger til en lignende omgang.

Kildevang
Aktiv medlem
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 19. jun 2008, 20:38
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Prisservice: Pris på tandremsskift og bremseskift

Indlæg af Kildevang » 16. maj 2012, 16:58

det er vist ikke galt... i stumper er der i bruttopris for 7000 incl moms, dog uden kølervæsker... så det skal du nok ikke utilfreds med!
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.

Brugeravatar
VWManKBH
Medlem
Indlæg: 932
Tilmeldt: 30. nov 2010, 21:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: NørreBronX.
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Prisservice: Pris på tandremsskift og bremseskift

Indlæg af VWManKBH » 16. maj 2012, 17:37

Det her er det tætteste jeg kan få frem i mit program, det mangler pris for tid af uskiftning af tandrem og kølervæske. har sat din timeløn ind som du har skrevet.
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris..jpg
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris..jpg (166.26 KiB) Vist 380 gange
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris2 incl vandpumpe udskift.jpg
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris2 incl vandpumpe udskift.jpg (149.81 KiB) Vist 380 gange
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris2 incl vandpumpe udskift+ tandrem tjek.jpg
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris2 incl vandpumpe udskift+ tandrem tjek.jpg (147.46 KiB) Vist 380 gange
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris2.jpg
Octavia alt bremse udstyr på hele bilen tid og pris2.jpg (155.71 KiB) Vist 380 gange
så din pris ser da rimelig ok ud.
Har Tolerance Data op til 2009 2 udgave (hvis nogen skulle mangle info)

Hvis jeg ikke kender dem... Så kender de mig

KM justering foretages

nielshm
Medlem
Indlæg: 630
Tilmeldt: 30. jan 2009, 09:17
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 68 times

Re: Prisservice: Pris på tandremsskift og bremseskift

Indlæg af nielshm » 16. maj 2012, 18:53

Det er et Automester værksted som har haft opgaven.
Jeg har ikke spurgt om fast pris eller prisoverslag forinden, det er rent timelønsarbejde.

Der var til gengæld en grim anke til de autoriserede værksteder, da mekanikeren nær aldrig havde fået de gamle bremser skilt ad. Sandsynlidvis er der aldrig blevet udført bremseservice med adskillelse og smøring de 4½ år bilen har kørt. Man har bare kigget og vurderet visuelt.

Besvar

Tilbage til "Motor"