Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 15
- Tilmeldt: 24. jun 2013, 20:46
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Hej har en passat 3C, problemet er at den begynder at lyse i lampen at der mangler kølevæske når man har kørt hurtigt på motorvejen et stykke tid , så slukker jeg bilen og kigger på beholderen er den helt Tom. Men så åbner jeg for beholderen og kølevæske stiger op til hvor den skal . Bruger hverken olie eller ryger , hvis man kører pænt laver den ikke det nummer , nogen som har oplevet det eller ved hvad det er ?
- maRengs1979
- Nyt medlem
- Indlæg: 288
- Tilmeldt: 15. jun 2012, 18:47
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Har ingen mekanisk baggrund, men der må vel være en luftlomme et sted. Trænger måske til en udluftning?
Mvh Anders
Mvh Anders
VW FOX 1,4 TDI
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
- maRengs1979
- Nyt medlem
- Indlæg: 288
- Tilmeldt: 15. jun 2012, 18:47
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Pøj pøj;)
VW FOX 1,4 TDI
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
- kristian
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4512
- Tilmeldt: 26. sep 2008, 20:04
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Toppakning 99% sikkerhed
Touareg 3,0TDI
Aalborg
Aalborg
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 15
- Tilmeldt: 24. jun 2013, 20:46
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Men den bruger overhovedet ikke olie eller blander olie og vand? , den bruger heller ikke kølevæske , kun laver undertryk for meget højt fart , men ved normal fart 130-140 kører den perfekt ?
- kristian
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4512
- Tilmeldt: 26. sep 2008, 20:04
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Jeg er stadig helt sikker
Touareg 3,0TDI
Aalborg
Aalborg
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 37
- Tilmeldt: 30. mar 2013, 11:40
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Helsingør
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Burde det så ikke forsvinde eller og olie ligeså så burde den vel bruge af det hvis den er røget..kristian skrev:Toppakning 99% sikkerhed
Har bestilt vw up!
- maRengs1979
- Nyt medlem
- Indlæg: 288
- Tilmeldt: 15. jun 2012, 18:47
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Så var min løsning billigere:D
VW FOX 1,4 TDI
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 15
- Tilmeldt: 24. jun 2013, 20:46
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Ja det var den Anders det er ikke toppakning,
- maRengs1979
- Nyt medlem
- Indlæg: 288
- Tilmeldt: 15. jun 2012, 18:47
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Tør ikke udtale mig, da jeg ikke er mekker..
VW FOX 1,4 TDI
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
- norn
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7785
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 171 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
1. Luftlommer opstår ikke af sig selv på et fyldt system, de opstår fordi der kommer kompresionstryk ud i vandet , feks. Fra toppakning eller revnet topstykke
2. VAG biler har ret nemt ved at komme af med luften igen , så de skal ikke udluftes
2. VAG biler har ret nemt ved at komme af med luften igen , så de skal ikke udluftes
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1571
- Tilmeldt: 8. okt 2008, 19:30
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 178 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
EGR køler er vel også en mulighed, men trådstarter er jo ikke særlig informativ.
Hvilken motor er det?
Hvilken motor er det?
- maRengs1979
- Nyt medlem
- Indlæg: 288
- Tilmeldt: 15. jun 2012, 18:47
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
God Info. Så lærte jeg også lidt idag:)norn skrev:1. Luftlommer opstår ikke af sig selv på et fyldt system, de opstår fordi der kommer kompresionstryk ud i vandet , feks. Fra toppakning eller revnet topstykke
2. VAG biler har ret nemt ved at komme af med luften igen , så de skal ikke udluftes
/Anders
VW FOX 1,4 TDI
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4311
- Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 58 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Skal ikke kloge mig men
Den Seat ibiza som jeg skiftede toppakning på Den tømte beholderen
...men det kom sgu't tilbage i beholderen bare fordi jeg løsnede låget eller ventede til motor var blevet kold igen
som jeg læser det så er det ikke tilfældet her i tråden
Citat:
mangler kølevæske når man har kørt hurtigt på motorvejen et stykke tid , så slukker jeg bilen og kigger på beholderen er den helt Tom. Men så åbner jeg for beholderen og kølevæske stiger op til hvor den skal .
Citat slut..
Hvis det er tilfældet HVOR er kølervæsken så henne når det har forladt beholderen??
Hvis det skulle være kompressiontryk så skulle den vel trykke væsken ud af systemet???
Den Seat ibiza som jeg skiftede toppakning på Den tømte beholderen
...men det kom sgu't tilbage i beholderen bare fordi jeg løsnede låget eller ventede til motor var blevet kold igen
som jeg læser det så er det ikke tilfældet her i tråden
Citat:
mangler kølevæske når man har kørt hurtigt på motorvejen et stykke tid , så slukker jeg bilen og kigger på beholderen er den helt Tom. Men så åbner jeg for beholderen og kølevæske stiger op til hvor den skal .
Citat slut..
Hvis det er tilfældet HVOR er kølervæsken så henne når det har forladt beholderen??
Hvis det skulle være kompressiontryk så skulle den vel trykke væsken ud af systemet???
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 43
- Tilmeldt: 30. mar 2012, 22:42
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Griffins
- Geografisk sted: 4760
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
hej - har også en passat 2.0 tdi 140 hk. 2006 - har oplevet det samme... hvad er / var løsningen ?? lars
Biler: Passat 3c High 2.0 TDI '14+ Polo 6C GT '17
- kristian
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4512
- Tilmeldt: 26. sep 2008, 20:04
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Med stor sandsynlighed en utæthed et sted eller defekt toppakning
Touareg 3,0TDI
Aalborg
Aalborg
-
- Medlem
- Indlæg: 1081
- Tilmeldt: 14. jul 2008, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vanløse
- Has thanked: 0
- Been thanked: 21 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Jeg har nu også svært ved at tro på at det er toppakningen, det skulle under mig meget.
Det er sådan set rigtigt nok at utæt toppakning kan få kølevandet til at falde ved at sætte mere tryk på en normalt, men så forsvinder der altså også kølevæske for ellers siger det system et brag når man kører.
Jeg vil mene at du har en luftlomme liggende et sted, især når du ikke mister kølevand. Selv den mindste utæthed ville stadig vise svagt tegn på væskemangel over længere tid grundet trykket ved længere varende kørsel og trådstarters kølesystem er nok mere tæt end godt er på nuværende tidspunkt.
Og det giver sig selv at det er luft i systemet, væske trykker sig ikke sammen, det gør luft. Hvis toppakningen var så utæt at den sender tryk ind i cylinderen, så vil kølevandstrykket også sende vand tilbage ved slukket motor.
Det er sådan set rigtigt nok at utæt toppakning kan få kølevandet til at falde ved at sætte mere tryk på en normalt, men så forsvinder der altså også kølevæske for ellers siger det system et brag når man kører.
Jeg vil mene at du har en luftlomme liggende et sted, især når du ikke mister kølevand. Selv den mindste utæthed ville stadig vise svagt tegn på væskemangel over længere tid grundet trykket ved længere varende kørsel og trådstarters kølesystem er nok mere tæt end godt er på nuværende tidspunkt.
Og det giver sig selv at det er luft i systemet, væske trykker sig ikke sammen, det gør luft. Hvis toppakningen var så utæt at den sender tryk ind i cylinderen, så vil kølevandstrykket også sende vand tilbage ved slukket motor.
Tidligere: Leon FR 2.0 TSI
2017 A3 Sport Sportback 2.0 TFSI S-tronic S-Line mit alles
2017 A3 Sport Sportback 2.0 TFSI S-tronic S-Line mit alles
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Der kan være mange årsager til at vand forsvinder.
På min gamle S4 2.7T havde jeg et problem med kølervæske der tilsyneladende fordampede - nogen dage, andre dage skete der intet...
Vovede sågar at køre til Rom med bilen og den brugte knapt 1/2 liter på turen (incl. retur).
Det var først godt 14 dage efter vi kom retur jeg fandt årsagen....
Der sad en elektrisk vandpumpe nede under indsugningsmanifolden som circulerer vandet modsat - når motoren er slukket og køleren er for varm - så bl.a. turboerne køles lidt ned.
Den var utæt - men kun når pumpen kørte - og dryppede ned i "V"et på motorblokken hvor det fordampede med det samme.
Det var det pink/hvide pulver der bliver tilbage når G12++ fordamper der synliggjorde synderen.
På min gamle S4 2.7T havde jeg et problem med kølervæske der tilsyneladende fordampede - nogen dage, andre dage skete der intet...
Vovede sågar at køre til Rom med bilen og den brugte knapt 1/2 liter på turen (incl. retur).
Det var først godt 14 dage efter vi kom retur jeg fandt årsagen....
Der sad en elektrisk vandpumpe nede under indsugningsmanifolden som circulerer vandet modsat - når motoren er slukket og køleren er for varm - så bl.a. turboerne køles lidt ned.
Den var utæt - men kun når pumpen kørte - og dryppede ned i "V"et på motorblokken hvor det fordampede med det samme.
Det var det pink/hvide pulver der bliver tilbage når G12++ fordamper der synliggjorde synderen.
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
- Uffe
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4099
- Tilmeldt: 10. aug 2008, 08:44
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Bryrup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Kølevæsken der stiger igen, stiger måske til det samme punkt som den kom fra. Men der er temperaturforskel der driller.hansen123 skrev:Jeg har nu også svært ved at tro på at det er toppakningen, det skulle under mig meget.
Det er sådan set rigtigt nok at utæt toppakning kan få kølevandet til at falde ved at sætte mere tryk på en normalt, men så forsvinder der altså også kølevæske for ellers siger det system et brag når man kører.
Jeg vil mene at du har en luftlomme liggende et sted, især når du ikke mister kølevand. Selv den mindste utæthed ville stadig vise svagt tegn på væskemangel over længere tid grundet trykket ved længere varende kørsel og trådstarters kølesystem er nok mere tæt end godt er på nuværende tidspunkt.
Og det giver sig selv at det er luft i systemet, væske trykker sig ikke sammen, det gør luft. Hvis toppakningen var så utæt at den sender tryk ind i cylinderen, så vil kølevandstrykket også sende vand tilbage ved slukket motor.
Når væsken varmes op fylder den mere og når den køler af, vil den være nede på minimum igen, selvom den stod over minimum med varm motor.
Jeg har kørt 60.000km med en motor med defekt toppakning, og jeg havde præcis det problem at væsken blev skudt ud af beholderen og erstattet med luft. Når jeg så åbnede ekspansionsbeholderen hørte jeg en susende lyd da luften forstand og væsken steg i beholderen igen.
Men når motor og kølevæske kølede ned så manglede der masser af væske.
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
-
- Medlem
- Indlæg: 1081
- Tilmeldt: 14. jul 2008, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vanløse
- Has thanked: 0
- Been thanked: 21 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Så vidt som jeg forstår på trådstarter så påfylder han slet ikke væske, han starter med en korrekt fyldt beholder, han køre en lang/hurtig tur, væskestanden falder meget, han åbner beholderen og den stiger selvfølgelig igen grundet trykudligning, han kan lade den køle af og han er tilbage til scrath one (korrekt fyldt beholder igen)Uffe skrev:Kølevæsken der stiger igen, stiger måske til det samme punkt som den kom fra. Men der er temperaturforskel der driller.hansen123 skrev:Jeg har nu også svært ved at tro på at det er toppakningen, det skulle under mig meget.
Det er sådan set rigtigt nok at utæt toppakning kan få kølevandet til at falde ved at sætte mere tryk på en normalt, men så forsvinder der altså også kølevæske for ellers siger det system et brag når man kører.
Jeg vil mene at du har en luftlomme liggende et sted, især når du ikke mister kølevand. Selv den mindste utæthed ville stadig vise svagt tegn på væskemangel over længere tid grundet trykket ved længere varende kørsel og trådstarters kølesystem er nok mere tæt end godt er på nuværende tidspunkt.
Og det giver sig selv at det er luft i systemet, væske trykker sig ikke sammen, det gør luft. Hvis toppakningen var så utæt at den sender tryk ind i cylinderen, så vil kølevandstrykket også sende vand tilbage ved slukket motor.
Når væsken varmes op fylder den mere og når den køler af, vil den være nede på minimum igen, selvom den stod over minimum med varm motor.
Jeg har kørt 60.000km med en motor med defekt toppakning, og jeg havde præcis det problem at væsken blev skudt ud af beholderen og erstattet med luft. Når jeg så åbnede ekspansionsbeholderen hørte jeg en susende lyd da luften forstand og væsken steg i beholderen igen.
Men når motor og kølevæske kølede ned så manglede der masser af væske.
Ellers har jeg læst hans input forkert.
For hvis den brugte vand, ja så er det jo bare med at finde ud af hvor det forsvinder hen (om det så er igennem påfyldningen til beholderen hvor den trykudligner så systemet ikke bliver som over oppustet ballon skal jeg ikke sige)
Tidligere: Leon FR 2.0 TSI
2017 A3 Sport Sportback 2.0 TFSI S-tronic S-Line mit alles
2017 A3 Sport Sportback 2.0 TFSI S-tronic S-Line mit alles
- rayman
- Medlem
- Indlæg: 591
- Tilmeldt: 22. jan 2013, 22:11
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Odense N
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Gætter på den er blevet udluftet med lukket hane til varmeapp.
Så den trækker alt vandet derop nu hvor det er koldt og bliver brugt.
Eller også mangler det en hel del kølervæske i det system.
Så den trækker alt vandet derop nu hvor det er koldt og bliver brugt.
Eller også mangler det en hel del kølervæske i det system.
I GARAGEN - VW POLO 1,0 TSI 115HK 2018
- Mike H
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2410
- Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 161 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Tja - jeg efterfyldt kølervæske 1 gang I de 5 år jeg havde en 3C - og det var nok 1/4 liter (højst).
Men væskestand falder automatisk når motoren kører. Kort efter sluk stiger standen igen. Men den må da ikke blive helt tom.
Sørg for at kølervæske står helt til top-streg når motor er kold. Hvis den stadig er tom efter hurtig kørsel, så er der noget galt.
Hvad er hurtig kørsel iøvrigt??? taler vi et pænt stykke over 160 oder was? Min meldte da aldrig om lave kølerstand omkring den hastighed.
Men væskestand falder automatisk når motoren kører. Kort efter sluk stiger standen igen. Men den må da ikke blive helt tom.
Sørg for at kølervæske står helt til top-streg når motor er kold. Hvis den stadig er tom efter hurtig kørsel, så er der noget galt.
Hvad er hurtig kørsel iøvrigt??? taler vi et pænt stykke over 160 oder was? Min meldte da aldrig om lave kølerstand omkring den hastighed.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018
- Krog
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4941
- Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Fandt man nogensinde fejlen?
Min golf (mk5 1,9 TDI) laver de samme fejl.
Normal væskestand inden afgang. Efter 20 km alarm for lav kølervæskestand. Når man så stopper, er beholderen tom. Låget åbnes og væsken kommer retur. Bilen varmer fint ved kørsel, men ved tomgang er luften kold, men motor er varm.
Min golf (mk5 1,9 TDI) laver de samme fejl.
Normal væskestand inden afgang. Efter 20 km alarm for lav kølervæskestand. Når man så stopper, er beholderen tom. Låget åbnes og væsken kommer retur. Bilen varmer fint ved kørsel, men ved tomgang er luften kold, men motor er varm.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 285
- Tilmeldt: 23. jan 2017, 17:31
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Har du termp ur i bilen ? og har du lagt mærke til ændringer i hvor hurtigt bilen blir driftvarm ? fordi en defekt/sløv termostat kan godt lave ged i en den hvis den ikke gider åbne/lukke som den skal.
No Letting the Old Man In!
- Krog
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4941
- Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Temperaturen fejler ikke noget, jeg har fiscon i bilen og kan følge temperaturen op, den stiger jævnt og forbliver stabil.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
-
- Medlem
- Indlæg: 750
- Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 170 times
- Been thanked: 121 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Jeg havde engang en Golf 2 GTD, hvor der var revne fra cylinder 2 til vandkammeret mellem cylinder 2 og 3.
Symptomerne var de samme som trådstarters, løsningen var en anden motor.
Symptomerne var de samme som trådstarters, løsningen var en anden motor.
-
- Medlem
- Indlæg: 540
- Tilmeldt: 29. jun 2008, 14:10
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 12 times
Re: Kølevæskebeholderen bliver Tom når man kører hurtigt,
Har også prøvet at den brugt vand når vi kørte i mange timer
En startede jeg så motor og lod den stå i tomgang til jeg fik øje på en lille revne i xpation beholder som så sendte i meget lille men konstant stråle kølevæske ud i motorrummet det brugte jeg flere år og besøg hos mekker på at finde
En startede jeg så motor og lod den stå i tomgang til jeg fik øje på en lille revne i xpation beholder som så sendte i meget lille men konstant stråle kølevæske ud i motorrummet det brugte jeg flere år og besøg hos mekker på at finde