Audi a4 1.8T hakker helt vildt meget

Besvar
Cupran
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8. maj 2012, 14:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Audi a4 1.8T hakker helt vildt meget

Indlæg af Cupran » 27. nov 2013, 01:52

Hej!

Jeg har brug for hjælp, og håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig med mit problem..

jeg har en audi a4 1.8T fra 2003 og der var aldrig problemer med den. har den siden maj måned, men i går efter arbejde, sat jeg mig i bilen og ville køre hjemad, efter ca 2 minutter, begynder biler at hakke/rykke under acceleration og motor lampe begynde at blinke..jeg holder ind til siden, men bilen bliver ved med at ryste under tomgang...ved ikke hvad problemet er..har en fornemmelse af det sker pga frost grader, da det blev først rigtig koldt i går, men som sagt aner jeg ikke så meget om den bil. Mener også at udstødning har mærkelig lugt, som om der er et eller andet der er brændt af..?

er der måske en venlig sjæl i Kbh der vil hjælpe mig med at sætte en tester på? så kommer jeg med øl:) spøg til side, jeg har virkelig brug for hjælp her, da bilen bliver brugt daglig og jeg vil nødig køre den til værkstedet uden at jeg ved hvad den fejler, så de ikke begynder at udskifte alt muligt bare for t tjene penge..har dårlig erfaring med det..

tusind tak for at i gad læse mit indlæg og for jeres svar.

Mvh, Alim.

JGGH
Nyt medlem
Indlæg: 427
Tilmeldt: 2. jul 2011, 19:56
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vejen
Has thanked: 27 times
Been thanked: 17 times

Re: Audi a4 1.8T hakker helt vildt meget

Indlæg af JGGH » 27. nov 2013, 03:15

Ro på.

Det kan være det bare er en tændspole. Eller tændrør. Prøv at søge efter tændspole. Så kan du prøve at sammenligne symptomer. Kan desværre ikke hjælpe med udlæsning, da jeg bor i Esbjerg.
Tesla model 3 Performance
Hyundai Ioniq 38kWh

Besvar

Tilbage til "Motor"