Motorfejl på turbotryk efter skift af turbo 1.8T AEB

Besvar
Brugeravatar
kennhdk
Helt nyt medlem
Indlæg: 27
Tilmeldt: 3. okt 2012, 08:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8900 Randers C
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Motorfejl på turbotryk efter skift af turbo 1.8T AEB

Indlæg af kennhdk » 5. feb 2014, 19:55

Hej Vaggere...

Jeg har lige skiftet turbo på min gamle Passat, men den laver fejl nu efter jeg har skiftet den. Den begrænser også når man laver ladetryk.

Kan godt ske det måske er nogle vaccum slanger der sidder forkert, da der før sad større turbo osv på.

Her er fejlene:

16487 - Luftmassemåler (G70)
P0103 - 35-10 - Signal for kraftigt - Periodisk
00544 - Maksimalt ladetryk overskredet
35-00 - -
01262 - Magnetventil ladetrykbegrænsning (N75)
26-10 - Udgang åben - Periodisk


Håber der er nogen der kan hjælpe mig, så svinet kan komme ud at køre igen!

Mange mange gange på forhånd tak!!

Mvh.
Kenn
Har desværre glemt mit brugernavn og gammel email, så har oprettet en ny bruger :(
20.10.12 - Lykkelig ejer af en VAG igen!

Passat 3B Variant 1.8T

Billede

T-Larsen
Nyt medlem
Indlæg: 174
Tilmeldt: 6. dec 2013, 20:47
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Motorfejl på turbotryk efter skift af turbo 1.8T AEB

Indlæg af T-Larsen » 5. feb 2014, 20:11

tror du skal sætte de slanger rigtigt før du begynder på mere så. :)

Brugeravatar
HCS
Medlem
Indlæg: 1463
Tilmeldt: 14. jun 2008, 13:54
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Motorfejl på turbotryk efter skift af turbo 1.8T AEB

Indlæg af HCS » 5. feb 2014, 22:39

Ja, det ser ud til at noget ikke sidder korrekt omkring ladetryksventilen (N75).
Ford S-Max 2.0TDCI Titanium 7-pers '08
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic '07
Tidligere: VW Passat 1.8T '98 (3B) og Audi A6 2.8 quattro '97 (C4)

Besvar

Tilbage til "Motor"