Hej Vaggere...
Jeg har lige skiftet turbo på min gamle Passat, men den laver fejl nu efter jeg har skiftet den. Den begrænser også når man laver ladetryk.
Kan godt ske det måske er nogle vaccum slanger der sidder forkert, da der før sad større turbo osv på.
Her er fejlene:
16487 - Luftmassemåler (G70)
P0103 - 35-10 - Signal for kraftigt - Periodisk
00544 - Maksimalt ladetryk overskredet
35-00 - -
01262 - Magnetventil ladetrykbegrænsning (N75)
26-10 - Udgang åben - Periodisk
Håber der er nogen der kan hjælpe mig, så svinet kan komme ud at køre igen!
Mange mange gange på forhånd tak!!
Mvh.
Kenn
Motorfejl på turbotryk efter skift af turbo 1.8T AEB
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 174
- Tilmeldt: 6. dec 2013, 20:47
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Motorfejl på turbotryk efter skift af turbo 1.8T AEB
tror du skal sætte de slanger rigtigt før du begynder på mere så.
- HCS
- Medlem
- Indlæg: 1463
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 13:54
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Motorfejl på turbotryk efter skift af turbo 1.8T AEB
Ja, det ser ud til at noget ikke sidder korrekt omkring ladetryksventilen (N75).
Ford S-Max 2.0TDCI Titanium 7-pers '08
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic '07
Tidligere: VW Passat 1.8T '98 (3B) og Audi A6 2.8 quattro '97 (C4)
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic '07
Tidligere: VW Passat 1.8T '98 (3B) og Audi A6 2.8 quattro '97 (C4)