Passat 1.6 Motor Problemer!

Besvar
Vwkjaer
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. mar 2014, 17:51
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Passat 1.6 Motor Problemer!

Indlæg af Vwkjaer » 6. mar 2014, 18:04

god eftermiddag alle sammen.
- jeg har fået mig en herlig passat 1.6 fra 97 (sedan hvis det spiller nogen rolle )
den har jeg haft lidt problemer med ( motormæssigt ) jeg har fået skifet en temp. Måler på motoren da den var defekt og simpelthen sørgede for motoren druknede.
Derud over fik jeg skiftet min luftmasse måler da den fik bilen til at " hakke " / gå ualmindeligt ujævnt.
- det er ca 1500km siden... Nu hakker den igen.. Drukner ikke eller noget. Tror temp. Måleren har det fint, men tror luftmassemåleren er død igen, da den køre præcis som før den blev skiftet.


Skal lige siges det er dele fra ftz der er kommet i, burde det ikke holde bare lige et par tusinde km ihvertfald?
Kan sku ikke være rigtigt :/ eller kan jeg være helt galt på den????? hjææææælp! :cry:


mvh. Rasmus kjær.
Senest rettet af Vwkjaer 6. mar 2014, 18:16, rettet i alt 1 gang.

puggi
Medlem
Indlæg: 774
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:24
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: kolding
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Så Der Problemer Igen!

Indlæg af puggi » 6. mar 2014, 18:08

Kan ikke hjælpe dig, men ville nok rette overskriften til noget mere sigende om dit problem.. Så dem der evt kunne vide noget om det, så ser dit indlæg
rigtige mænd kører med turbo.. :-)

Vwkjaer
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. mar 2014, 17:51
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Så Der Problemer Igen!

Indlæg af Vwkjaer » 6. mar 2014, 19:46

puggi skrev:kan ikke hjælpe dig, men ville nok rette overskriften til noget mere sigende om dit problem.. Så dem der evt kunne vide noget om det, så ser dit indlæg



så er det rettet! :-)) kan godt se det var en lidt dum overskrift :d

Besvar

Tilbage til "Motor"