Passat tdi bliver ikke varm.

Besvar
Rene N
Helt nyt medlem
Indlæg: 32
Tilmeldt: 27. feb 2014, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Passat tdi bliver ikke varm.

Indlæg af Rene N » 14. jul 2014, 22:08

Jeg har er problem med min passat 97'er. tdi 90 ahu. Den bliver ikke driftsvarm i speedometeret. Nålen stiger højest et par millimeter.. Der kommer vand ud af den lille slange i ekspansionsbeholderen når den får en smule gas. Så vandpumpen burde at virke. Har også skiftet termostaten. Og der er blevet luftet ud i slangerne. Bilen bruger ikke og drypper ikke vand.. Skruer man op for blæseren og gir en smule gas , kan man nogengange lokke nålen lidt længere op. Og sjældent ryger den op på de 90 grader.. Men den falder med det samme igen.. Den øverste slange fra køleren bliver varm, men den nederste er kun lunken. Holder jeg blæseren til køleren og lader bilen stå i tomgang så . Bliver den nederste slange også varm. Og der er fint tryk på slangerne. Slipper jeg så blæseren igen. Bliver den lunken endnu engang. Varmen inde i bilen er også som den plejer at være.. Er der nogen som har et godt gæt på hvad det kan være.. Jeg tænker selv at det kan være temperatur føleren som er ved at stå af eller i speedometeret.. Men er der ellers nogen gode bud på hvad det kan være..

Besvar

Tilbage til "Motor"