Skoda Fabia

Besvar
svs
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. aug 2014, 21:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Skoda Fabia

Indlæg af svs » 9. aug 2014, 10:58

Hej - jeg har en skoda fabia fra 2001 1,4 101hk, den har en fejlkode p1190 jeg har skiftet bageste lambdasonda men den kommer stadig med fejlmeldingen, er der en der måske kan hjælpe ?

svs
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. aug 2014, 21:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Skoda Fabia

Indlæg af svs » 9. aug 2014, 17:54

Hej lidt flere oplysninger vedr. Mit problem. Min lille hjemmetester kommer med fejlkode : 17598 p1190 og skriver oxygen sensor.
Er der en der ved om det er den foran el. Bagved katten ?

Kildevang
Aktiv medlem
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 19. jun 2008, 20:38
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Skoda Fabia

Indlæg af Kildevang » 9. aug 2014, 22:28

hvis du googler er det Bank 1,så er det mange gange den foreste lampda... er du sikker på at din udstødning er tæt.. og så ville jeg lige tjekke datalisten og sonden reagere.. før man bare skifter..
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.

svs
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. aug 2014, 21:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Skoda Fabia

Indlæg af svs » 10. aug 2014, 09:41

Er der forskel på foreste og bageste lamdasonda til sådan en fabia, og er en fra thansen ok ?

Brugeravatar
BCBC
Medlem
Indlæg: 840
Tilmeldt: 15. mar 2013, 19:37
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Re: Skoda Fabia

Indlæg af BCBC » 10. aug 2014, 10:43

Har ingen erfaringer med lamdasonder fra Thansen, men syntes generelt man skal passe på med Thansen dele, der findes ok ting ind imellem, men mit generelle indtryk af deres dele er at det ikke er samme kvalitet og i mange tilfælde meget langt fra endda. Så derfor syntes jeg du skylder dig selv at undersøge prisen på en original inden du handler den hos THansen. Nogle ting er billiger der, men har også været ude for at de koster mere end original.

Besvar

Tilbage til "Motor"