Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1706
- Tilmeldt: 17. mar 2012, 20:45
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Har en donorbil til at tage motor, speedo og styreenhed fra, men det hele er jo canbus styret på sådan en nyere Golf 4 (2002), så hvad gør man?
Nogle der ved hvad der kræves og hvor omfattende det er? (Gearforbindelser, ledninger, trækaksler/nav osv?)
Nogle der ved hvad der kræves og hvor omfattende det er? (Gearforbindelser, ledninger, trækaksler/nav osv?)
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI
VW Golf 7 1.2TSI
-
- Medlem
- Indlæg: 978
- Tilmeldt: 1. okt 2010, 21:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Hvis du har en donerbil så flytter du jo bare?
Husk du skal betale afgift
Husk du skal betale afgift
- norn
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7785
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 171 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Og det skulle naturligvis med , så tråden nu smadres af en diskusion om afgift eller ejMysTiC skrev:
Husk du skal betale afgift
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
-
- Medlem
- Indlæg: 978
- Tilmeldt: 1. okt 2010, 21:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sv: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Jeg er ligeglad med hvad folk gør.norn skrev:Og det skulle naturligvis med , så tråden nu smadres af en diskusion om afgift eller ejMysTiC skrev:
Husk du skal betale afgift
Det var faktisk bare en oplysning hvis han ikke vidste det.
- Krog
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4941
- Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Hold nu, der skal ikke betales afgift, da effektforøgelsen er under 20% og begge motorer er godkendt til modellen.
Søg på tilsvarende spørgsmål under "lovgivning"
Søg på tilsvarende spørgsmål under "lovgivning"
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
- Andreas K
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2390
- Tilmeldt: 12. jun 2010, 12:26
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 14 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
nej ingen afgift på den ombygning. karossen er jo godkendt med 1.8T og effekten holder sig indenfor 20% forøgelse. så ingen problemer. men sparer også lidt grøn afgift ved ombygningen da turbo motoren går længere på literen.
Jeg har i hvert fald haft snakket med både skat og synshal om samme ombygning engang. og begge parter har sagt ingen problem og ingen afgift.
valgte dog at købe en gti i stedet, men der burde ingen problemer være, sååå sæt igang !
Jeg har i hvert fald haft snakket med både skat og synshal om samme ombygning engang. og begge parter har sagt ingen problem og ingen afgift.
valgte dog at købe en gti i stedet, men der burde ingen problemer være, sååå sæt igang !
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Enig Krog. Nul afgift bare et syn.
Flyt alt med over. Det er lige til men et kæmpe arbejde.
Der går ret hurtigt en lørdag. . . . . .
Flyt alt med over. Det er lige til men et kæmpe arbejde.
Der går ret hurtigt en lørdag. . . . . .
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1706
- Tilmeldt: 17. mar 2012, 20:45
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Tak for svarene.
Jep ingen afgift, det var undersøgt inden emnet blev oprettet
Vil motorledningsnettet passe overens med de nuværende eller hvordan bliver styreenhed/motor strøm forbundet med bilen?
Jep ingen afgift, det var undersøgt inden emnet blev oprettet
Vil motorledningsnettet passe overens med de nuværende eller hvordan bliver styreenhed/motor strøm forbundet med bilen?
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI
VW Golf 7 1.2TSI
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Start med motoren.
Montér den.
Så flytter du bare alt hvad der skal til og som er anderledes.
Det er svært lige at sige hva der skal til.
Montér den.
Så flytter du bare alt hvad der skal til og som er anderledes.
Det er svært lige at sige hva der skal til.
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
- norn
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7785
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 171 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Motorledningsnet og styreboks passer ikke
Køler og udstødning passer heller ikke
Du kan lige så godt starte med at tømme motorrummet for ALT
så fylder du i fra din donor bil
Men du skal lige ha styr på om og hvordan med ledningsnettet og canbus
Hvis din bil er fra før 2000 og du splejser med en bil fra 2002
Køler og udstødning passer heller ikke
Du kan lige så godt starte med at tømme motorrummet for ALT
så fylder du i fra din donor bil
Men du skal lige ha styr på om og hvordan med ledningsnettet og canbus
Hvis din bil er fra før 2000 og du splejser med en bil fra 2002
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1706
- Tilmeldt: 17. mar 2012, 20:45
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Ved du hvad man gør ved speedo hvor startspærren jo er indbygget? Det skal vel også bruges eller ville man kunne nøjes med det nuværende? RPM og km/h er jo ens.
Men det er slet ikke så umuligt som mange ellers har snakket om kan jeg høre så?
Men det er slet ikke så umuligt som mange ellers har snakket om kan jeg høre så?
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI
VW Golf 7 1.2TSI
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1706
- Tilmeldt: 17. mar 2012, 20:45
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Min er en 1999, altså uden canbus.norn skrev:Motorledningsnet og styreboks passer ikke
Køler og udstødning passer heller ikke
Du kan lige så godt starte med at tømme motorrummet for ALT
så fylder du i fra din donor bil
Men du skal lige ha styr på om og hvordan med ledningsnettet og canbus
Hvis din bil er fra før 2000 og du splejser med en bil fra 2002
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI
VW Golf 7 1.2TSI
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Så flytter du bare alt.
Startspærre sidder i ECU, instrument og nøgler.
Det skal bare flyttes alt sammen.
Startspærre sidder i ECU, instrument og nøgler.
Det skal bare flyttes alt sammen.
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
- Blackfinger
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9159
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Århus
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 394 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Du skal bruge instrumentet fra donorbilen for en immo3 motorstyring vil ikke virke med et immo2 instrument.
Dine transpondere skal kodes om. De bør kunne genbruges. Eller du kan tage tændingslås og nøgler fra donorbilen.
Dine transpondere skal kodes om. De bør kunne genbruges. Eller du kan tage tændingslås og nøgler fra donorbilen.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1706
- Tilmeldt: 17. mar 2012, 20:45
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Mange tak!
Der er lidt at kigge på.
Stikkene til speedo er ikke ens med de nuværende. Hvad gør man der? Der er jo flere stikben i det med canbus pga MFD
Der er lidt at kigge på.
Stikkene til speedo er ikke ens med de nuværende. Hvad gør man der? Der er jo flere stikben i det med canbus pga MFD
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI
VW Golf 7 1.2TSI
-
- Medlem
- Indlæg: 868
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 10:15
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Så vidt jeg husker så er sådan en 1.8 20V også med kabeltræk dvs. uden e-gas osv. Derfor er der også flere andre ting der skal ændres ved pedaler osv. Folk plejer at skifte den ud med en 1.8T AGU, da den er stort set identisk og langt mere plug and play.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1706
- Tilmeldt: 17. mar 2012, 20:45
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Ligner også denne har kabeltræk, men om det så hedder egas alligevel ved jeg så ikke. (2002 GTI 25 Jahre AUQ)
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI
VW Golf 7 1.2TSI
-
- Medlem
- Indlæg: 868
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 10:15
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
AGU er den eneste 1.8T i Golf IV med kabeltræk. Alle andre er e-gas.
- Brizz
- Medlem
- Indlæg: 618
- Tilmeldt: 22. feb 2014, 09:03
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 9760 Vrå
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Så skifter du bare hele ledningsnettet, så er der ikke noget der skal "fixes" og kan give problemer senere.KD skrev:Mange tak!
Der er lidt at kigge på.
Stikkene til speedo er ikke ens med de nuværende. Hvad gør man der? Der er jo flere stikben i det med canbus pga MFD
BRIZZ
2009 Skoda Octavia Combi 1,8 TSI 180 Elegance DSG7
2021 Seat Mii Electric
2008 Honda CB 1000R
1997 Mercedes E50 AMG
2009 Skoda Octavia Combi 1,8 TSI 180 Elegance DSG7
2021 Seat Mii Electric
2008 Honda CB 1000R
1997 Mercedes E50 AMG
- MathiasFB
- Medlem
- Indlæg: 1036
- Tilmeldt: 29. jun 2011, 13:37
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Fyn
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 24 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Hej Kasper!
25 Jahre Jubi motoren yder 180 HK - får du mon ikke et problem her ifht. afgift?
25 Jahre Jubi motoren yder 180 HK - får du mon ikke et problem her ifht. afgift?
Mvh Mathias Boesgaard
Nuværende: BMW 330e M-Sport '21 • BMW 320d Touring M-Sport '13 • VW Golf IV GTI Exclusive '00
Tidligere: Audi S3 Sportback '16 • Audi A1 TDI '10 • Saab 9-3 Turbo X '08 • • VW Golf III GT TDI '96
VW Golf III Variant Bon Jovi '96 • VW Golf II GTI '91 • VW Golf II GL Automatic '90
Tidligere: Audi S3 Sportback '16 • Audi A1 TDI '10 • Saab 9-3 Turbo X '08 • • VW Golf III GT TDI '96
VW Golf III Variant Bon Jovi '96 • VW Golf II GTI '91 • VW Golf II GL Automatic '90
- Hurtig
- Nyt medlem
- Indlæg: 285
- Tilmeldt: 14. mar 2009, 01:20
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
For at pære yderligere i det vurderes turbo konvertering altid til at være over 20%.MathiasFB skrev:Hej Kasper!
25 Jahre Jubi motoren yder 180 HK - får du mon ikke et problem her ifht. afgift?
Det står direkte på Fstyr.dk ..
Current garage:
2015 Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 HK Ambition.
1982 Volkswagen Golf Mk. 1 "Tintop" - 1,5L JB + 2x40mm Solex
Tidligere biler
2008 Audi S3 8P 265 HK Quattro - Solar Orange - APR Stage 1
2008 Seat Leon 2.0 TFSI FR DSG - Eftermonteret: RNS310 navigation, Bluetooth Premium, PDC sensorer, bakkamera. 270 HK / 400+ NM.
2010 Seat Leon Cupra R 265 HK - Cupra R læderkabine, 19" Cupra R fælge, OPS-sensorer for og bag, RNS310 og ALT i udstyr.
2015 Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 HK Ambition.
1982 Volkswagen Golf Mk. 1 "Tintop" - 1,5L JB + 2x40mm Solex
Tidligere biler
2008 Audi S3 8P 265 HK Quattro - Solar Orange - APR Stage 1
2008 Seat Leon 2.0 TFSI FR DSG - Eftermonteret: RNS310 navigation, Bluetooth Premium, PDC sensorer, bakkamera. 270 HK / 400+ NM.
2010 Seat Leon Cupra R 265 HK - Cupra R læderkabine, 19" Cupra R fælge, OPS-sensorer for og bag, RNS310 og ALT i udstyr.
- Krog
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4941
- Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Stop nu. Det er forklaret længere oppe. Han må godt smide en 150 hk 1,8T i hans 1,8 N/A.Hurtig skrev:For at pære yderligere i det vurderes turbo konvertering altid til at være over 20%.MathiasFB skrev:Hej Kasper!
25 Jahre Jubi motoren yder 180 HK - får du mon ikke et problem her ifht. afgift?
Det står direkte på Fstyr.dk ..
Grunden til at han må lægge en turbomotor i hans golf, er at modellen allerede findes og at den motorbyttet ikke overstiger grænsen på 20%.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
- norn
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7785
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 171 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Hvad sagde jeg
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
- Krog
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4941
- Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Du er en vis mand, Hr. Norn.norn skrev:Hvad sagde jeg
Bare lige for god ordens skyld, så er der intet sarkastisk eller ironisk over ovenstående.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
- MathiasFB
- Medlem
- Indlæg: 1036
- Tilmeldt: 29. jun 2011, 13:37
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Fyn
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 24 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Korrekt. En 150 HK 1,8T overstiger ikke 20%. Men den motor Kasper har er en 180 HK Jubi model! Kan det være et problem?Krog skrev:Stop nu. Det er forklaret længere oppe. Han må godt smide en 150 hk 1,8T i hans 1,8 N/A.Hurtig skrev:For at pære yderligere i det vurderes turbo konvertering altid til at være over 20%.MathiasFB skrev:Hej Kasper!
25 Jahre Jubi motoren yder 180 HK - får du mon ikke et problem her ifht. afgift?
Det står direkte på Fstyr.dk ..
Grunden til at han må lægge en turbomotor i hans golf, er at modellen allerede findes og at den motorbyttet ikke overstiger grænsen på 20%.
Mvh Mathias Boesgaard
Nuværende: BMW 330e M-Sport '21 • BMW 320d Touring M-Sport '13 • VW Golf IV GTI Exclusive '00
Tidligere: Audi S3 Sportback '16 • Audi A1 TDI '10 • Saab 9-3 Turbo X '08 • • VW Golf III GT TDI '96
VW Golf III Variant Bon Jovi '96 • VW Golf II GTI '91 • VW Golf II GL Automatic '90
Tidligere: Audi S3 Sportback '16 • Audi A1 TDI '10 • Saab 9-3 Turbo X '08 • • VW Golf III GT TDI '96
VW Golf III Variant Bon Jovi '96 • VW Golf II GTI '91 • VW Golf II GL Automatic '90
- Krog
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4941
- Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Re: Motor-swap 1.8 20v til 1.8T
Det kan det givetvis, min kommentar gik mere på @Hurtigs kommentar om at alt med turbo på en N/A motor overstiger pr. definition 20% og derved ny afgift.MathiasFB skrev:Korrekt. En 150 HK 1,8T overstiger ikke 20%. Men den motor Kasper har er en 180 HK Jubi model! Kan det være et problem?Krog skrev:Stop nu. Det er forklaret længere oppe. Han må godt smide en 150 hk 1,8T i hans 1,8 N/A.Hurtig skrev: For at pære yderligere i det vurderes turbo konvertering altid til at være over 20%.
Det står direkte på Fstyr.dk ..
Grunden til at han må lægge en turbomotor i hans golf, er at modellen allerede findes og at den motorbyttet ikke overstiger grænsen på 20%.
Hvorvidt det er muligt at få den godkendt med en 180 HK motor skal jeg lade være usagt, men et bindende svar på myndighederne og den ged er barberet.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt