Audi A6 Avant raslelyd højre forhjul ??

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
jeshan70
Helt nyt medlem
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10. maj 2013, 02:55
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Audi A6 Avant raslelyd højre forhjul ??

Indlæg af jeshan70 » 5. feb 2017, 23:14

Jeg har en AUDI A6 AVANT 3,0 TFSI årg 2012 , mit problem er at der er en "rasle lyd" fra højre forhjul , det er en raslen der ikke synes at være der hele tiden . Den er med luft afjedring . Bilen har været på værksted , de har ikke kunnet finde noget , alt har været undersægt , bærearm , styrekugler , bremsecalipre , om de sad løst osv , osv . Er der nogen der har oplevet lignende problemer ? evt nogle bøsninger ??
Håber der er nogen herinde der kan komme med ide eller forslag til hvad dette problem kan være , bilen har kørt 97000 km .

Mvh
Jesper
Senest rettet af jeshan70 7. feb 2017, 19:33, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Torslunde
Nyt medlem
Indlæg: 157
Tilmeldt: 6. feb 2015, 17:55
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 21 times
Been thanked: 10 times

Re: Audi A6

Indlæg af Torslunde » 7. feb 2017, 11:52

Dette svar er måske lidt langt ude.

Men efter jeg fik skiftet til helårsdæk (Michelin Crossclimate) på Fabiaen, samlede mudder sig mellem de dybe dæklameller. Når det tørrede blev det slynget mod hjulkassen og gav en utrolig raslen.

Kørte ind til siden og åbnede motorhjælmen for at se om noget var løst; men opdagede så at det forreste højre hjul var indsmurt i pladder.

Så hvis du nogle gange kører på landet, hvor der er 'blød rabat' kan det bare være det som er sket.

Men måske er det noget mere alvorligt
Hvis man har travlt, skal man ikke køre i myldretiden.

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3523
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: Audi A6

Indlæg af Flamiq » 7. feb 2017, 14:53

Hej :)
Kan se, at du er relativ ny (ihvertfald i forhold til indlæg her på sitet), så nok derfor, at din overskrift er så mangelfuld :?
Mit råd til dig er, at du hurtigst muligt skal ændre din overskrift til noget mere sigende i forhold til det, du søger rådgivning omkring :ugeek:
Der kommer nok også snart en administrator, og siger det samme ;)
Og nej, jeg har desværre ikke noget direkte konstruktivt råd til din raslelyd :oops:
Men, håber at du får løst dit problem 8-)
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Besvar

Tilbage til "Undervogn"