Sænkning Af Golf 7 R-line

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
Brugeravatar
Hxgni
Helt nyt medlem
Indlæg: 8
Tilmeldt: 28. maj 2016, 16:33
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Sænkning Af Golf 7 R-line

Indlæg af Hxgni » 25. maj 2017, 15:24

Halløj! Jeg er ikke nogen haj på området men har siddet det sidste stykke tid og forsøgt at finde ud af hvilke str. Sænknings fjedre jeg skal vælge til min nye golf 7 r-line eller om jeg skal vælge den dyrere løsning med gevindundervogn.. Kom med en god grund!

Det er ikke fordi den skal bankes helt ned i jorden dvs. Der stadigvæk skal være mulighed for at kører sin pegefinger ind hele vejen rundt mellem skærmkant og dæk. Jeg ved ikke hvor meget det er men tænker 35-45 mm ish? Og tænker umildbart jeg fint kun kan nøjes med sænknings fjedre?.
Synes at have læst et sted at sænkningsfjedre slider på støddæmperen afhængig af hvor lav den er og er derfor i tvivl om hvor meget jeg kan tillade mig at sænke den med fjedre?
Jeg mener vist at bilen allerede er en lille smule sænket fra frabrikken af, det skal man vel også tage højde for?

Kildevang
Aktiv medlem
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 19. jun 2008, 20:38
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Sænkning Af Golf 7 R-line

Indlæg af Kildevang » 25. maj 2017, 18:17

Det optimale er helt sikkert en bilstein dæmper med HR fjedre...! hvis du ikke vil have den meget lav.. hvis den bare skal lidt ned så ville jeg ikke vælge Gevind..!
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.

Brugeravatar
svj
Nyt medlem
Indlæg: 230
Tilmeldt: 1. maj 2009, 08:48
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Sænkning Af Golf 7 R-line

Indlæg af svj » 25. maj 2017, 19:42

Efter at have læst en del på golf mk7 forum (kan anbefales hvis du søger information og din nye fine golf), så virker det til rigtig mange er glade for VWR fjedrene - også hvis du har valgt dynamiske dæmpere. Det giver efter sigende en smule hårdere undervogn, men sænker så meget det er muligt på standard dæmperne uden at ødelægge kørekomforten. Kig evt her https://www.awesomegti.com/shop-by-bran ... -golf-mk7/
Hvis du søger mest komfort og kan leve med den bliver sænket lidt mindre, ville jeg gå efter eibach Pro fjedrene..


Sent from my iPad using Tapatalk
VW Golf 7 GTI PP DSG 2014
VW Polo 6C BlueGT 2014 Solgt

Besvar

Tilbage til "Undervogn"