Kan man sælge sænkningsfjedre?

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
Kenneth Bon
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 15. sep 2015, 12:44
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Kan man sælge sænkningsfjedre?

Indlæg af Kenneth Bon » 30. aug 2017, 11:49

Jeg har en Fabia st. car fra 2015.
Den er fra forhandleren leveret sænket med H&R-fjedre - 35 mm (bestilt af oprindelig ejer).

Jeg bor et sted med rigtig mange hump og et torv, der tilgodeser hydraulikaffjedring og gamle Citroëner, så jeg overvejer at få monteret de originale fjedre, som fulgte med bilen.

Er det muligt at sælge de fjedre, der sidder på nu - og som jeg ikke længere får brug for - eller er der intet marked for to år gamle fjedre?
Hvad kan sådan et set eventuelt indbringe - bare en indikation (dette er ikke en salgsannonce :)

Mvh
Kenneth

Brugeravatar
vw4ever
Aktiv medlem
Indlæg: 4072
Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 339 times
Been thanked: 204 times

Re: Kan man sælge sænkningsfjedre?

Indlæg af vw4ever » 30. aug 2017, 13:40

Kenneth Bon skrev:Jeg har en Fabia st. car fra 2015.
Den er fra forhandleren leveret sænket med H&R-fjedre - 35 mm (bestilt af oprindelig ejer).

Jeg bor et sted med rigtig mange hump og et torv, der tilgodeser hydraulikaffjedring og gamle Citroëner, så jeg overvejer at få monteret de originale fjedre, som fulgte med bilen.

Er det muligt at sælge de fjedre, der sidder på nu - og som jeg ikke længere får brug for - eller er der intet marked for to år gamle fjedre?
Hvad kan sådan et set eventuelt indbringe - bare en indikation (dette er ikke en salgsannonce :)

Mvh
Kenneth
Kan da sikkert sælges, men nok ikke for så mange penge, du kan se her hvad nye kan købes til på ebay.de

https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=sk ... n&_sacat=0
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995

Kenneth Bon
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 15. sep 2015, 12:44
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kan man sælge sænkningsfjedre?

Indlæg af Kenneth Bon » 31. aug 2017, 10:07

vw4ever skrev:
Kan da sikkert sælges, men nok ikke for så mange penge, du kan se her hvad nye kan købes til på ebay.de

https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=sk ... n&_sacat=0
Tak - så 1.000 får jeg ikke får dem - nærmere 500 måske? Går ud fra de er i fin stand, når de kun har trillet 38.000 km.

Besvar

Tilbage til "Undervogn"