Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
King_Neumann
Nyt medlem
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jan 2016, 16:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 7 times
Been thanked: 18 times

Re: Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Indlæg af King_Neumann » 18. dec 2017, 09:54

KBoesen skrev:
G-man skrev:
Korreborg skrev:
G-man skrev:Jeg har ikke tænkt mig at betale for noget som burde have været i orden fra starten af. (husk købt og monteret hos autoriseret forhandler). Så køber jeg hellere et andet mærke.
Har du betalt for ekstra køling?
Nej - der var overhovedet ikke snak om at det skulle være nødvendigt :(

Så havde jeg nok heller ikke købt bilen, hvis jeg havde skullet betale ekstra for det.

Så du ville simpelthen have været villig til at vælge et helt andet bilmærke, "bare" fordi der skal monteres en større køler på bilen i tilfælde af træk og at man kører rundt i Østrig/italien med campisteren?

Det er da nok det latterligste jeg har hørt i mine 4 år som bilsælger, hvis du mener det i ramme alvor... :roll: :shock: :?
+1

G-man
Helt nyt medlem
Indlæg: 63
Tilmeldt: 13. jun 2017, 13:57
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Indlæg af G-man » 9. jan 2018, 14:02

Jeg kender nogle stykker som er gået væk fra VW fordi de havde kølingsproblemer med deres 2.0 tdi under deres ferie sydpå med campingvogn. Du kan finde dem på www.campingferie.dk. Jeg var selv gået langt udenom, hvis jeg vidste jeg skulle ende sydpå med en bil der ikke kunne klare at køre over Brenner.

VW er langt fra det bedste bilmærke på markedet i dag og endnu længere fra at være det mærket med den bedste service, men hvis man er fanatiker, så har man nok et problem med at se det.

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Indlæg af Jannik » 9. jan 2018, 14:15

G-man skrev:Jeg kender nogle stykker som er gået væk fra VW fordi de havde kølingsproblemer med deres 2.0 tdi under deres ferie sydpå med campingvogn. Du kan finde dem på http://www.campingferie.dk. Jeg var selv gået langt udenom, hvis jeg vidste jeg skulle ende sydpå med en bil der ikke kunne klare at køre over Brenner.

VW er langt fra det bedste bilmærke på markedet i dag og endnu længere fra at være det mærket med den bedste service, men hvis man er fanatiker, så har man nok et problem med at se det.
Det lyder som om du hurtigst muligt skal skifte væk fra VAG koncernens biler og dermed også dette forum, når du begynder at kalde folk herinde for fanatikere.
Brug af sådanne ord medfører typisk ikke noget godt, og du vil nok ikke blive mødt med forståelse af dine problemer efterfølgende.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

G-man
Helt nyt medlem
Indlæg: 63
Tilmeldt: 13. jun 2017, 13:57
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Indlæg af G-man » 9. jan 2018, 15:29

Jannik skrev:
G-man skrev:Jeg kender nogle stykker som er gået væk fra VW fordi de havde kølingsproblemer med deres 2.0 tdi under deres ferie sydpå med campingvogn. Du kan finde dem på http://www.campingferie.dk. Jeg var selv gået langt udenom, hvis jeg vidste jeg skulle ende sydpå med en bil der ikke kunne klare at køre over Brenner.

VW er langt fra det bedste bilmærke på markedet i dag og endnu længere fra at være det mærket med den bedste service, men hvis man er fanatiker, så har man nok et problem med at se det.
Det lyder som om du hurtigst muligt skal skifte væk fra VAG koncernens biler og dermed også dette forum, når du begynder at kalde folk herinde for fanatikere.
Brug af sådanne ord medfører typisk ikke noget godt, og du vil nok ikke blive mødt med forståelse af dine problemer efterfølgende.
Så det er altså - jf. dig - en skam at være VW-fanatiker herinde.

Fantastisk!
Senest rettet af G-man 9. jan 2018, 15:31, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Indlæg af Blackfinger » 9. jan 2018, 15:30

Jeg er VW fanatiker. Og det er jeg stolt af :D

Brugeravatar
Ozona
Medlem
Indlæg: 1095
Tilmeldt: 3. dec 2008, 19:11
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 94 times
Been thanked: 64 times

Re: Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Indlæg af Ozona » 9. jan 2018, 18:45

Jeg er nok også vw-fanboy...

Til gengæld er alle Apple-fanboys hjernedøde

Sendt fra min Nexus 6P med Tapatalk
Jan 2024 ID7 Style + Eksteriørpakke Plus(Bestilt) - Midlertidig firmabil: Mercedes A220 D
Apr 2022 - Dec. 2023 VW Passat B8 DSG R-Line 190 HK, Highlights: Matrix, Panorama, Fyr, Massage, DCC O.M.A
Apr 2018 - Mar 2022 VW Passat B8 Variant Comfortline Premium 2.0 150 HK DSG + DK. LED Pakke
Jan 2014- Mar 2018 VW Passat 3C Variant Sportline Individual 2010 170 Hk. TDI DSG "Mit the ganze molevitten!"

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Efterlysning: VW med fabriksmonteret træk

Indlæg af Jannik » 9. jan 2018, 19:29

Ozona skrev:Jeg er nok også vw-fanboy...

Til gengæld er alle Apple-fanboys hjernedøde BilledeBilledeBillede

Sendt fra min Nexus 6P med Tapatalk
Jeg er skam også vældig glad for VW og endda også Apple. Billede

Til G-man:
Følgende er kopieret fra wikipedia, så brug det som du vil:

Ifølge filosoffen George Santayana, "består fanatisme i at øge dine bestræbelser når du har glemt dit mål."

Forskellen mellem en fan og en fanatiker er, at mens de begge har en overvældende forkærlighed eller interesse for et bestemt emne, ses fanatikerens opførsel som et brud på sociale normer, hvorimod en fan ikke vil bryde de normer.

Jeg tolker dit brug af ordet “fanatiker” i din tidligere post, altså den jeg kommenterede på, som værende negativ.

Skal ikke afspore tråden mere herfra. Beklager til alle jer andre.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

Besvar

Tilbage til "Undervogn"