Bremser for - Passat B7 Variant

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
bet_mads
Helt nyt medlem
Indlæg: 40
Tilmeldt: 2. sep 2008, 19:51
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Bremser for - Passat B7 Variant

Indlæg af bet_mads » 24. jan 2018, 21:19

Hej.

Jeg står og skal have nye bremser foran på min passat. Det drejer sig om nye skiver + klodser.
Bilen kører pt. på originale skiver og klodser, og men leger lidt med tanken om coatede skiver og klodser, eller evt. bare klodser, da jeg har hørt det skulle være vejen frem.

Jeg har selv adgang til FTZ´s webkatalog samt mulighed for at købe ved dem, men er i tvivl om hvilke bremser jeg skal købe da der er en del forskellige.
Jeg ville derfor høre om der er nogle herinde der har nogle anbefalinger på nogle bestemte skiver + klodser, og evt. reservedelsnumre så jeg ikke går galt i byen i forhold til bl.a. bremseklodser med eller uden slidindikator osv.

Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville købe på ebay, men er også der i tvivl om hvilke bremser der passer på bilen, så hvis der er nogle der har et link dertil ville det også være super!

Lidt info på bilen:
VW Passat B7 Variant, 2,0 TDI DSG.
Motorkode: CFFB

Mvh. Mads

Brugeravatar
kws
Aktiv medlem
Indlæg: 2880
Tilmeldt: 15. jun 2008, 23:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 132 times
Been thanked: 69 times

Re: Bremser for - Passat B7 Variant

Indlæg af kws » 24. jan 2018, 21:32

Du indtaster da bare din nr. plade i FTZ's webshop. Så dukker de bremser op der passer til din bil. Det bliver næsten ikke nemmere
- Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG 2018 - Billede
- VW Bobbel 1200 1973
- Tesla Model Y 2023
Diagnose/Kodnings udstyr: VCDS HEX-V2, VCP, VAS6154(altid nyeste version af ODIS-S/E)

bet_mads
Helt nyt medlem
Indlæg: 40
Tilmeldt: 2. sep 2008, 19:51
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Bremser for - Passat B7 Variant

Indlæg af bet_mads » 24. jan 2018, 22:42

kws skrev:Du indtaster da bare din nr. plade i FTZ's webshop. Så dukker de bremser op der passer til din bil. Det bliver næsten ikke nemmere
Ja det er jeg med på. Det var mest for at høre om der var nogle der havde erfaring med nogle bestemte mærker eller lign., evt. fra ebay?

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk


Brugeravatar
Madsen9911
Medlem
Indlæg: 590
Tilmeldt: 30. nov 2009, 10:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Re: Bremser for - Passat B7 Variant

Indlæg af Madsen9911 » 28. jan 2018, 16:59

Jeg har de coatede brembo bremser på vores Passat b7, og tilhørende brembo klodser, og det køre ganske fornuftigt. Jeg vil dog se om at jeg kan få ATE ceramic klodser næste gang ,dem har vi på vores Up, og der kommer næsten ingen bremsestøv.


Sent from my iPad using Tapatalk
Touran Highline 2.0TDi DSG '15
Bmw 325i Cabrio '95

Besvar

Tilbage til "Undervogn"