Golf 7 Håndbremse

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
Obex88
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. jun 2018, 23:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Golf 7 Håndbremse

Indlæg af Obex88 » 16. jul 2018, 21:55

Godaften derude.

Jeg har for lidt over en måned siden fået mig en Golf 7, må indrømme jeg er ved at fortryde det stille og roligt.

Efter et par dage begyndte der at komme en tikkende lyd fra motoren, forhandleren var på ferie der. I mellemtiden begyndte det at "knirke" fra undervognen ved bestemte bump og bestemte hastigheder.

De kunne ikke finde ud af fejlen på lyden fra motoren, den er der kun I tomgang. Den er virkelig træls at høre på. En anden mekaniker (har fået forklaret mig at han er VW "ekspert") skal kigge på den når han så vender tilbage fra ferie. Jeg har fået lov til at køre den ud til VW for fejlsøgning, skal dog selv betale for fejlsøgningen, men han ville så lave det hvis de kunne finde fejlen.

Tilbage til den knirkende lyd, de fik smurt bøsninger og lyden forsvandt.. Har i mellemtiden fået opdateret software på håndbremsen fra VW. Nu er den så begyndt at knage bagfra når jeg bruger håndbremsen.
Nogen ideer overhovedet?

Har kun kørt 3300 km I Bilen.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk


Brugeravatar
Blackfinger
Meget aktiv medlem
Indlæg: 9159
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 46 times
Been thanked: 393 times

Re: Golf 7 Håndbremse

Indlæg af Blackfinger » 16. jul 2018, 21:59

Motortype, kilometertal og årgang vil være nyttigt for dem der skal svare.
These users thanked the author Blackfinger for the post:
Obex88

Obex88
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. jun 2018, 23:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Golf 7 Håndbremse

Indlæg af Obex88 » 16. jul 2018, 22:01

Blackfinger skrev:Motortype, kilometertal og årgang vil være nyttigt for dem der skal svare.
Du har fuldstændig ret. Svedte den helt ud.

Der er tale om en 2.0 TDI BlueMotion

Årgang: 2013

Km: 126.000

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk


Obex88
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. jun 2018, 23:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Golf 7 Håndbremse

Indlæg af Obex88 » 16. jul 2018, 22:03

Obex88 skrev:Godaften derude.

Jeg har for lidt over en måned siden fået mig en Golf 7, må indrømme jeg er ved at fortryde det stille og roligt.

Efter et par dage begyndte der at komme en tikkende lyd fra motoren, forhandleren var på ferie der. I mellemtiden begyndte det at "knirke" fra undervognen ved bestemte bump og bestemte hastigheder.

De kunne ikke finde ud af fejlen på lyden fra motoren, den er der kun I tomgang. Den er virkelig træls at høre på. En anden mekaniker (har fået forklaret mig at han er VW "ekspert") skal kigge på den når han så vender tilbage fra ferie. Jeg har fået lov til at køre den ud til VW for fejlsøgning, skal dog selv betale for fejlsøgningen, men han ville så lave det hvis de kunne finde fejlen.

Tilbage til den knirkende lyd, de fik smurt bøsninger og lyden forsvandt.. Har i mellemtiden fået opdateret software på håndbremsen fra VW. Nu er den så begyndt at knage bagfra når jeg bruger håndbremsen.
Nogen ideer overhovedet?

Har kun kørt 3300 km I Bilen.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Årgang: 2013

Type: 2.0 TDI BlueMotion

Kilometer: 126.000

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk


Besvar

Tilbage til "Undervogn"