Servo fungere ikke polo 1.4 tdi

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
alex0603
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 21. mar 2018, 12:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Servo fungere ikke polo 1.4 tdi

Indlæg af alex0603 » 3. sep 2018, 09:38

Hej

Købte igår en brugt polo 1.4 tdi fra 06 som ellers er en fin nok vogn, men da jeg trillede ud af købers indkørsel forsvandt servostyringen i bilen. Jeg havde på det tidspunkt lige kørt 120 km med sælger på motorvej, og havde selv prøvet bilen inden da, og der virkede servo helt fint.

Jeg har læst mig til at det er elektronisk og at det måske kan være en sikring? er det korrekt? hvis ja, er der nogle der kan sige mig hvor jeg skal kigge? evt i sikringboks? kan det være mange andre fejl som jeg også burde tjekke?

Håber i vil hjælpe mig lidt på vej, da det er meget ærgeligt kan man sige.

Den lyser ikke i servostyring fejl, men motorfejl, dette gjorde den dog også inden det forsvandt?

Jeg har lige ligget under bilen, og lige under hvor beholderen til servo er, der syntes jeg at jeg kunne køre fingeren og mærke en slags olie, mon den bare har smidt olien? bare mærkeligt at det pludselig skulle ske tænker jeg? Hvis det var pumpen, elektronik eller sikring som var gal, ville den vel melde fejl i instrumentbordet når bilen er tændt?


// Har nu fundet grunden. MANGLENDE SERVOVÆSKE. Må tjekke om den er utæt ved tandstang eller slanger

Besvar

Tilbage til "Undervogn"