Seat leon undervogns problemer

Alt vedr. bremser, styrtøj mv.
Besvar
steffenchristensen
Nyt medlem
Indlæg: 236
Tilmeldt: 15. mar 2014, 17:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Seat leon undervogns problemer

Indlæg af steffenchristensen » 21. sep 2018, 10:30

Hej Vagcars
Jeg har kæmpet en del med undervognen på min Seat leon 1,4 TSI Style fra 2013. Det er en hatchback, der har larmet fra undervognen nærmest i et år.

Bilen har været sænket med AP fjedre et sted mellem 45-50mm, og der gik efterflg. et tårnleje hvor bilen klonkede en del fra hjulet - det blev skiftet og et halvt år efter startede det så igen som blev skiftet, og der gik et par måneder før det skete igen, jeg valgte så at vente lidt og bestille en ny undervogn da jeg både synes den var meget hård i fjedrene samt at den var lige lav nok. Jeg kørte ca. på fjedrene i 1 år.

Jeg har nu købt Eibachs pro kit til den, hvilket har givet en rigtig god komfort i bilen samt en tilpas højde synes jeg, samt fik den to nye tårnlejer foran for at modvirke mislydene hvilket også har hjulpet til dels.

Dog oplever jeg når jeg sætter igang efter bilen har stået stille at den lige giver et kloak, og de første par gange udover indkørslen kantsten samt det første bump på vejen at bilen stadig klonker fra undervognen - jeg kan ikke præcist sige om lyden kommer forfra eller bagfra, men irriterende er det.

Nogen der har et bud på hvad der kan være galt, eller hvad jeg skal kigge efter på bilen? Den er tjekket i bærekugler, styrekugler m.m. og der er ikke noget der skulle være galt her umiddelbart.

Mvh

steffenchristensen
Nyt medlem
Indlæg: 236
Tilmeldt: 15. mar 2014, 17:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Seat leon undervogns problemer

Indlæg af steffenchristensen » 24. sep 2018, 09:41

Ingen med bud på det her? :cry: :?:

Besvar

Tilbage til "Undervogn"