Audi A4 B5 komfortmodul

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Sterl
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. jun 2018, 12:50
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jyllinge
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Audi A4 B5 komfortmodul

Indlæg af Sterl » 20. jun 2018, 16:54

Hej herinde.
Jeg kæmper en del med min lidt aldrende dame fra 99. Bilen gør flere sådan lidt sjove ting. Jeg kan ikke låse op/i med nøglen via fjernbetjening, batterier er skiftet og den er forsøgt synkroniseret ca 6000 gange. Der ved kan den fabriksmonteret alarm heller ikke indkobles. Kabinelyset lever helt sit eget liv og kan finde på at tænde under kørsel, det samme gælder lys ude i dørene samt ved fødder. Bilens bagklap er ikke luftstyret, men med elmotor. Den kan kun åbnes med nøgle. Jeg har gennemmålt microkontakter i de to håndtag under listen over nummerpladen, ved låsen og låsetøjet og sat 12 volt direkte på elmotoren som skal trække ved aktivering af håndtag eller fjernbetjening, den trækker fint. Har haft tester på bilen flere gange, der er kun en fejl på vcds og det er 01366, åbning pga crashsensor. Den vil ikke slettes. Kan den ene fejl lave al den ballade og nogen taler om vand i komfortmodulet under førersædet. Jeg har søgt højt og lavt, tjekket ledning med negletricket for brud. Mit førersædet sidder ligesom kun fast ved et punkt foran og kan ikke se hvordan bagerst, da den ligesom bare glider ind i siderne, ingen synlige skruer/bolte. Vil rigtig gerne tjekke det komfortmodul, hvis det altså sidder under førersædet..... desperat brug for alle tips, tricks og evt links... hilsen den håbefulde.

A3
Medlem
Indlæg: 606
Tilmeldt: 24. jun 2008, 12:28
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Birkerød
Has thanked: 0
Been thanked: 7 times

Re: Audi A4 B5 komfortmodul

Indlæg af A3 » 20. jun 2018, 22:57

I din bil er komfortmodulet indbygget i centrallåspumpen. Den sidder i højre side under bagagerumsgulvet. Check den der......

Sterl
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. jun 2018, 12:50
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jyllinge
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Audi A4 B5 komfortmodul

Indlæg af Sterl » 21. jun 2018, 07:32

Hej.
Den har været ude og været adskilt, ingen synlige fejl eller fugt. Men man kan jo ikke se om elektronik er defekt. Så jeg har haft sat en anden i, godt nok en brugt, men den havde heller ikke nogen synlige fejl. Der er ingen ændring i problemerne overhovedet om den ene eller den anden pumpe sidder i.....dybt suk

Besvar

Tilbage til "El"