Alarm og gps overvågning til kommende bil

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
hpo
Medlem
Indlæg: 922
Tilmeldt: 7. okt 2014, 21:55
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Skovlunde
Has thanked: 23 times
Been thanked: 78 times

Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af hpo » 23. feb 2017, 21:21

Hej Alle

Den gamle bil forsvandt og forsikring udbetaler nu lidt skillinger og jeg kigger efter en anden vogn.

Det bliver nok en A6 4F fra 08 på gule skilte.
Jeg ønsker en alarm som ikke kan snydes med at slå den fra med en "polsk" nøgle samt at den skal virke med den originale nøgle/betjening
til bilen,jeg ønsker også en gps overvågning gerne med abonnement ved
central men hvad er der på markedet som virker og trods alt er til at betale
Er der kun Defa og kan de det som jeg ønsker

Jeg venter spændt på jeres guldkorn
A3 3,2 vr6

Brugeravatar
Brugernavn
Helt nyt medlem
Indlæg: 80
Tilmeldt: 25. dec 2013, 20:50
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af Brugernavn » 23. feb 2017, 21:35

Jeg har sat http://www.dantracker.com/dk/ i en del biler og andre dimser gennem tiden. Den koster ikke alverden og er nem og fiks, ret nem og gemme. Havde en der gik kold 14 dage før garantien, fik en mail fra dem at der var problemer med den og jeg bare skulle få den byttet der jeg havde købt den, kanon service fra deres side.

Brugeravatar
Springtosse
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 15. aug 2009, 12:10
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Midt på Sjælland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af Springtosse » 24. feb 2017, 06:24

Jeg er fortaler for defa.
Synes de kan det en alarm skal i min optik, og den kører over din OE fjernbetjent c-lås, så hvis der er nogle som åbnet døren med nøgle / polsk nøgle, så går alarmen igang. Samt deres gps sporings system,defa finder, kan også sættes til deres alarm, så man får besked på sin mobil hvis alarmen bliver udløst?
Der er der også mange andre trackere der også kan.
Synes godt om defa, da jeg sjældent oplever nogle fejl på de produkter...

Hvilket forsikrings selskab har du??
Golf 6 TDI 140 HK, DSG,
Eftermonteret : RNS510, BT, MDI, Helix PP52DSP,Helix PP 7S-D, GTI rat med Skiftepads. Webasto Thermo top C med TC3 GSM. LED baglygter. Xenon forlygter med Kurvelys
Webasto service center
Kik forbi Ofelia autoteknik
Vi er også på facebook, kik forbi og like den gerne https://www.facebook.com/pages/Ofelia-A ... 23?fref=ts
http://www.ofeliaautoteknik.dk

Brugeravatar
Play4Fun
Medlem
Indlæg: 834
Tilmeldt: 17. jul 2016, 13:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af Play4Fun » 24. feb 2017, 08:49

Har en GPS enhed i min bil hvor der bare sidder et Telefonkort i så det koster ikke andet end den data der bliver brugt , og det er kun SMS der bliver brugt så sker der ikke noget med din bil , så koster det jo ikke noget, du betaler kun for det aktuelle data/tale forbrug der måtte være , ligesom med en almindelig telefon "altså ikke noget med abonnement hver måned".
den kan selvfølgelig se hvor bilen er "via google maps", den optager lyd fra bilen og du får en alarm hvis den bliver stjålet eller der bliver kørt for stærkt i den , alt sammen kan du slå til og fra.
Det bedste ved den er at du kan slukke din bil via din telefon , så hvis du opdager bilen er stjålet , så er det bare at slukke den når du er ved at være ved den , så stikker han ihvertfald ikke af.
Seat Ibiza Cupra 1,8TSI. 212Hk Solgt

peter_dk25
Medlem
Indlæg: 530
Tilmeldt: 2. jul 2013, 16:04
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 5 times
Been thanked: 26 times

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af peter_dk25 » 24. feb 2017, 10:15

Play4Fun skrev:Har en GPS enhed i min bil hvor der bare sidder et Telefonkort i så det koster ikke andet end den data der bliver brugt , og det er kun SMS der bliver brugt så sker der ikke noget med din bil , så koster det jo ikke noget, du betaler kun for det aktuelle data/tale forbrug der måtte være , ligesom med en almindelig telefon "altså ikke noget med abonnement hver måned".
den kan selvfølgelig se hvor bilen er "via google maps", den optager lyd fra bilen og du får en alarm hvis den bliver stjålet eller der bliver kørt for stærkt i den , alt sammen kan du slå til og fra.
Det bedste ved den er at du kan slukke din bil via din telefon , så hvis du opdager bilen er stjålet , så er det bare at slukke den når du er ved at være ved den , så stikker han ihvertfald ikke af.
Link?

Thomas_B_A
Nyt medlem
Indlæg: 194
Tilmeldt: 30. maj 2015, 12:34
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Kalundborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af Thomas_B_A » 24. feb 2017, 10:26

peter_dk25 skrev:
Play4Fun skrev:Har en GPS enhed i min bil hvor der bare sidder et Telefonkort i så det koster ikke andet end den data der bliver brugt , og det er kun SMS der bliver brugt så sker der ikke noget med din bil , så koster det jo ikke noget, du betaler kun for det aktuelle data/tale forbrug der måtte være , ligesom med en almindelig telefon "altså ikke noget med abonnement hver måned".
den kan selvfølgelig se hvor bilen er "via google maps", den optager lyd fra bilen og du får en alarm hvis den bliver stjålet eller der bliver kørt for stærkt i den , alt sammen kan du slå til og fra.
Det bedste ved den er at du kan slukke din bil via din telefon , så hvis du opdager bilen er stjålet , så er det bare at slukke den når du er ved at være ved den , så stikker han ihvertfald ikke af.
Link?
+1.. :D
Triller for nuværende i Passat R36 4Motion DSG Variant
http://www.bilgalleri.dk/galleri/333546 ... motion_dsg

Rasbi
Nyt medlem
Indlæg: 101
Tilmeldt: 24. nov 2014, 19:49
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 25 times
Been thanked: 8 times

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af Rasbi » 24. feb 2017, 10:46

https://www.ebay.com/itm/191697741844

Den kan styre et relæ. Dvs. En bestemt SMS-kode og den cutter strømmen til hvad man nu har sat relæet imellem.

hpo
Medlem
Indlæg: 922
Tilmeldt: 7. okt 2014, 21:55
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Skovlunde
Has thanked: 23 times
Been thanked: 78 times

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af hpo » 24. feb 2017, 18:26

Springtosse skrev:Jeg er fortaler for defa.
Synes de kan det en alarm skal i min optik, og den kører over din OE fjernbetjent c-lås, så hvis der er nogle som åbnet døren med nøgle / polsk nøgle, så går alarmen igang. Samt deres gps sporings system,defa finder, kan også sættes til deres alarm, så man får besked på sin mobil hvis alarmen bliver udløst?
Der er der også mange andre trackere der også kan.
Synes godt om defa, da jeg sjældent oplever nogle fejl på de produkter...

Hvilket forsikrings selskab har du??
Det bliver nok Topdanmark
A3 3,2 vr6

Brugeravatar
Springtosse
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 15. aug 2009, 12:10
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Midt på Sjælland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Alarm og gps overvågning til kommende bil

Indlæg af Springtosse » 25. feb 2017, 16:56

Når du nu har Topdanmark, så har defa og topdk en aftale om gratis vagt selskab. Så på den måde kan du spare lidt der. Der kommer lidt abb. På selve kortet til defa.
Golf 6 TDI 140 HK, DSG,
Eftermonteret : RNS510, BT, MDI, Helix PP52DSP,Helix PP 7S-D, GTI rat med Skiftepads. Webasto Thermo top C med TC3 GSM. LED baglygter. Xenon forlygter med Kurvelys
Webasto service center
Kik forbi Ofelia autoteknik
Vi er også på facebook, kik forbi og like den gerne https://www.facebook.com/pages/Ofelia-A ... 23?fref=ts
http://www.ofeliaautoteknik.dk

Besvar

Tilbage til "El"