Eftermontering af ACC i Q7

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Nicki
Helt nyt medlem
Indlæg: 86
Tilmeldt: 3. apr 2011, 21:05
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Eftermontering af ACC i Q7

Indlæg af Nicki » 16. maj 2017, 19:51

Hej Drenge
Jeg er begyndt at montere ACC i min q7 fra 2006.

Men er der nogle der har adgang til billeder hvor radaren præcis skal sidde ude under kofangeren? For når jeg ser billeder af biler hvor det er monteret er der ingen hul i grillen hvor radaren sidder. Kan radaren evt måle gennem nummerpladen??

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5469
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Eftermontering af ACC i Q7

Indlæg af diskoboy » 16. maj 2017, 21:39

På A6 i samme årgang skal der ny grill til hvor der et en firkantet plade under nummerpladerne.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Nicki
Helt nyt medlem
Indlæg: 86
Tilmeldt: 3. apr 2011, 21:05
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Eftermontering af ACC i Q7

Indlæg af Nicki » 17. maj 2017, 05:57

Okay. Jeg kan se på q7'erne sidder de bag grillen. ude til den ene side. det var bare om der var forskel på hvilken side den skulle side i når den var højre/venstre styret

Leon5f
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Eftermontering af ACC i Q7

Indlæg af Leon5f » 18. maj 2017, 08:15

Nicki skrev:Okay. Jeg kan se på q7'erne sidder de bag grillen. ude til den ene side. det var bare om der var forskel på hvilken side den skulle side i når den var højre/venstre styret

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_11758.html

Besvar

Tilbage til "El"