Sikring til anhængerstik

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Hans2670
Helt nyt medlem
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30. sep 2017, 09:22
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Sikring til anhængerstik

Indlæg af Hans2670 » 10. dec 2017, 14:01

Hej.

Jeg har et anhængerstik på en Mitsubishi Colt, hvor jeg skal have fundet sikringen til. Den har lige været til mekaniker, og jeg blev fortalt, at der var en kortslutning på ledningen (hvorfor de har taget sikringen ud). Nu vil jeg gerne finde sikringen, og prøve med et nyt anhængerstik for at se om det er det. Troede egentlig, at det var nemt, da der er tegninger og forklaringer til hver sikring i min manual og på siden af sikringsboksen. Der er selvfølgelig ikke nogen anvisning til anhængertrækket, måske fordi det er ekstraudstyr, og måske kan det være koblet til en tilfældig af de tomme pladser. Er det noget, der er nogen, der ved noget om? i så fald, vil jeg være meget taknemlig for input....

Og det er en Colt fra 2009, 1,3 Cleartech Intense Coolpack

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Sikring til anhængerstik

Indlæg af Jannik » 10. dec 2017, 14:12

For god ordens skyld vil jeg gøre dig opmærksom på, at du skal starte med at oprette din tråd med spørgsmålet vedr. en ikke-VAG bil i forummet “off-topics”. Det er ikke tilladt at spørge til andre bilmærker herinde, medmindre tråden oprettes der.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

Hans2670
Helt nyt medlem
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30. sep 2017, 09:22
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sikring til anhængerstik

Indlæg af Hans2670 » 10. dec 2017, 14:21

Beklager prøver lige at få slettet indlægget. Det kan jeg sørme ikke finde ud af....

Besvar

Tilbage til "El"