Adaptiv fartpilot Seat Leon 1,8 tsi

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
bora-tdi
Helt nyt medlem
Indlæg: 21
Tilmeldt: 1. jul 2008, 18:58
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Adaptiv fartpilot Seat Leon 1,8 tsi

Indlæg af bora-tdi » 5. jun 2018, 16:22

Hej..

Har næsten lige købt en Seat Leon st 1,8 tsi fra 2015, og er rigtig glad for den, men synes ikke rigtigt jeg kan få acc til at virke.
Acc er aktiveret men kan ikke få de der afstands striber til at komme op i displayet? Hvor stiller man det henne på rattet? Synes jeg har prøvet alle knapper på rattet og kan ikke lige se det beskrevet nogen steder i instruktions bogen. Den bremser ikke ned, men viser bare et lille symbol med to biler og en streg imellem der hvor km plejer at stå i displayet når jeg prøver at køre tæt på en bil foran.

Håber der er en der ved lidt om det😉

På forhånd tak.

SzleeperDK
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 6. aug 2012, 13:19
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 17 times
Been thanked: 56 times

Re: Adaptiv fartpilot Seat Leon 1,8 tsi

Indlæg af SzleeperDK » 5. jun 2018, 17:33

bora-tdi skrev:Hej..

Har næsten lige købt en Seat Leon st 1,8 tsi fra 2015, og er rigtig glad for den, men synes ikke rigtigt jeg kan få acc til at virke.
Acc er aktiveret men kan ikke få de der afstands striber til at komme op i displayet? Hvor stiller man det henne på rattet? Synes jeg har prøvet alle knapper på rattet og kan ikke lige se det beskrevet nogen steder i instruktions bogen. Den bremser ikke ned, men viser bare et lille symbol med to biler og en streg imellem der hvor km plejer at stå i displayet når jeg prøver at køre tæt på en bil foran.

Håber der er en der ved lidt om detBillede

På forhånd tak.
Det lyder som du har en afstand radar, så fortæller den når man kører for tæt og intet andet.

Tjek lige op på at der skal være acc i den.

Gyzzo
Helt nyt medlem
Indlæg: 98
Tilmeldt: 19. jun 2008, 11:41
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 18 times

Re: Adaptiv fartpilot Seat Leon 1,8 tsi

Indlæg af Gyzzo » 5. jun 2018, 17:54

Den betjenes via en særskilt arm:
Billede

bora-tdi
Helt nyt medlem
Indlæg: 21
Tilmeldt: 1. jul 2008, 18:58
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Adaptiv fartpilot Seat Leon 1,8 tsi

Indlæg af bora-tdi » 5. jun 2018, 18:31

Tak for svarene, så er det nok derfor jeg ikke kan få det til at virke😊 For jeg har ikke den ekstra arm, under udstyr står der WAS front assist, troede bare det var acc når den havde den radar i fronten, men front assist nødbremser så bare hvis man kommer for tæt på?

Brugeravatar
DJ_Gran
Aktiv medlem
Indlæg: 3071
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Carsolutions
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times
Kontakt:

Re: Adaptiv fartpilot Seat Leon 1,8 tsi

Indlæg af DJ_Gran » 5. jun 2018, 21:29

bora-tdi skrev:Tak for svarene, så er det nok derfor jeg ikke kan få det til at virkeBillede For jeg har ikke den ekstra arm, under udstyr står der WAS front assist, troede bare det var acc når den havde den radar i fronten, men front assist nødbremser så bare hvis man kommer for tæt på?
Det er kun til nødbremse, så lad vær med at prøv med hvor godt den virker :-) vi burde dog kunne bygge din bil om til acc med den nuværende radar hvis det er. :-)
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!

Besvar

Tilbage til "El"