Montering av Led bar Touran Bixenon 2008

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Baronvondirtbike
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. sep 2017, 11:04
Geografisk region: Norge
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Oslo
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Montering av Led bar Touran Bixenon 2008

Indlæg af Baronvondirtbike » 8. sep 2018, 10:36

Hei, jeg skal monterte en Led bar bak grillen, samt to led lykter i front. Jeg har bixenon og lurer på om noen her vet
hvilken ledning jeg kan hente styrestrøm til rele' som skal gi strøm til ekstralysene?
Det skal gå fint å hente styrestrøm fra shutter, men jeg vet ikke hvem nr det er på ledningen som går til lyskontakten.

Jeg har en CanM8 boks som skal kobles til ved rattstammen, den skal kobles på CanHi/CanLo og gir signal til releet når high beam er på. Men denne gidder jeg ikke bruke, for det er så mye jobb ved å ta av rattet for så å ta av dekslene rundt rattstammen, og så koble seg på CanHi-CanLo. Da er det enklere å hente strømmen rett fra Shutter til xenon.

Noen som kan hjelpe :?: :roll:

Brugeravatar
DJ_Gran
Aktiv medlem
Indlæg: 3071
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Carsolutions
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times
Kontakt:

Re: Montering av Led bar Touran Bixenon 2008

Indlæg af DJ_Gran » 9. sep 2018, 13:20

Hvis det hele allerede er bygget ind i den boks er det Ca 100 gange nemmere end at skulle rode i ledningerne ude ved lygten. Plus man risikere at man ikke får tætnet ledningen ordentligt og der så går fugt i det med tiden.

Jeg havde taget boksen under den beklædning, den sidder med 3 skruer, og du skal ikke have rattet af.
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!

Baronvondirtbike
Helt nyt medlem
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. sep 2017, 11:04
Geografisk region: Norge
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Oslo
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Montering av Led bar Touran Bixenon 2008

Indlæg af Baronvondirtbike » 9. sep 2018, 14:21

DJ_Gran skrev:
9. sep 2018, 13:20
Hvis det hele allerede er bygget ind i den boks er det Ca 100 gange nemmere end at skulle rode i ledningerne ude ved lygten. Plus man risikere at man ikke får tætnet ledningen ordentligt og der så går fugt i det med tiden.

Jeg havde taget boksen under den beklædning, den sidder med 3 skruer, og du skal ikke have rattet af.
Det er jo bra at rattet ikke må av. Når jeg sjekket ElsaWin, om hvordan man skulle fjerne bekledning rundt rattstammen, så det ut for meg som rattet måtte av først. Men da skal jeg prøve på det.

Besvar

Tilbage til "El"