Farvespedometer til q5

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Gummihest
Nyt medlem
Indlæg: 375
Tilmeldt: 8. sep 2010, 06:52
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Farvespedometer til q5

Indlæg af Gummihest » 17. sep 2018, 05:11

Jeg er simpelhen så glad for vores familie container (Q5) at jeg har beskyttet mig for at skifte min gulplade Passat ud med en Q5 på gule plader. Eneste problem ved den Q5 jeg har kigget på er at den ikke har farve speedometer men rød. Jeg har søgt lidt herinde men har kun fundet en masse om Passat hvor det bliver eftermonteret. Så mine spørgsmål er:
Er det plug and plat?
Sidder startspærre i spedometeret?
Og hvad med KM, skal de også justeres?

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Farvespedometer til q5

Indlæg af diskoboy » 17. sep 2018, 05:31

Km tallet skal stilles og der skal fjernes komponentbeskyttelse.

Km tallet kan jeg ikke gøre noget ved, men komponent beskyttelsen kan jeg godt være behjælpelig med.

Umiddelbart er brugeren Claus_A3 herinde den eneste der kan stille tallet for dig. Han er fra Køge-området
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Gummihest
Nyt medlem
Indlæg: 375
Tilmeldt: 8. sep 2010, 06:52
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Farvespedometer til q5

Indlæg af Gummihest » 19. sep 2018, 06:34

Mega sejt. Det kunne jeg godt være interesseret i. Ved du hvad nummer speedometeret skal have?

Kan umildbart kun finde det her i dk:
https://www.dba.dk/elektriske-dele-audi ... re_listing

Ellers må jeg jo en tur på eBay

Besvar

Tilbage til "El"