Trådløs lader polo aw fejl

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Sunenorgaard1991
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. jan 2020, 15:39
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Trådløs lader polo aw fejl

Indlæg af Sunenorgaard1991 » 11. maj 2020, 16:15

Hej Vagcars. Jeg er fornyeligt blevet ejer af en ny polo gti, som jeg overordnet set er rigtig tilfreds med. Dog har jeg et problem med den fabriksmonterede trådløse lader. 8 ud af 10 gange vil den ikke lade, men beder mig fjerne alt i aflægningsrummet. Problemet er bare at der ikke ligger andet end telefonen, og har prøvet både med og uden cover, og det virker lige dårligt.
Andre der har døjet med det samme og måske har en løsning?

Mvh Sune

ADP
Helt nyt medlem
Indlæg: 11
Tilmeldt: 15. dec 2016, 23:00
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Trådløs lader polo aw fejl

Indlæg af ADP » 19. maj 2020, 15:09

Har lige oplevet samme problem i Passat GTE ,og måtte bestille tid !! , min trådløse var helt holdt op med at reagere.
Spurgte forsigtigt om de ikke kunne se om der var en sikring, der er ingen plan over sikringer i manualen, men det var der ikke tid til .
Men miraklet skete på vej hjem, placerede mob på pladen , så måske kan den oplade igen .
mvh. ADP

Kristrupvej
Helt nyt medlem
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. mar 2019, 07:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Trådløs lader polo aw fejl

Indlæg af Kristrupvej » 30. maj 2020, 07:50

Samme fejl i mit Polo R-Line. Nogen gange virker den og andre gange gør den ikke. Har været ved VW i Randers og har talt om at få udskiftet laderen under garantien. Virke som om VW ved det er et problem. Skal booke tid i næste mdr.

Sunenorgaard1991
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. jan 2020, 15:39
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Trådløs lader polo aw fejl

Indlæg af Sunenorgaard1991 » 31. maj 2020, 12:56

Det er sgu irriterende. Jeg nævnte det for vw i Aalborg, og de sagde at jeg bare skulle lade telefonen ligge, så skulle den nok begynde at lade før eller siden, men det virker sgu ikke.
Havde en Ford med trådløs lader før poloen, og det virkede altid, os med cover! Det kan ikke passe at de ikke kan gøre noget ved det

Besvar

Tilbage til "El"