Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Alt vedr. gear, kobling mv.
Jeha
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 16. jan 2015, 12:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Jeha » 12. okt 2015, 10:02

fhansen82 skrev:Så fik jeg opdateret styringen og ind til videre føler jeg en positiv ændring. Skiftene virker mere flydende og pæne. Virker som at antal omdrejninger er højere ved skift end før. Jeg har ikke oplevet det hårde ryk ved igangsætning og indkobling virker også hurtigere nu. Jeg prøver at huske at skrive igen om en måned eller to med en opdatering.
Jeg syntes dig stadig at skiftet fra 1. til 2. er for tidligt. Skifter allerede ved meget lidt gas ved under 10 km/t.
Hvor fik du opdateret styringen?
VW Passat Variant 1.4 TSi 150 Comfortline DSG ACT 2016 (solgt)
BMW 520d Touring Aut. 2013 (solgt)
VW Golf 1.5 TSI DSG (Privatleasing)

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 12. okt 2015, 10:20

Hos Skodda. Bilen var inde i forbindelse med en skade.

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 12. okt 2015, 15:41

Nå, glem hvad jeg har skrevet. Oplevede fejlen igen i dag, og tog ud til Skoda. Her får jeg at vide at styring ikke er opdateret.

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 20. okt 2015, 22:07

Jeg afventer pt. at Skoda ringer for nærmere aftale. Jeg har stadig fornemmelsen af at noget er ændret, men måske jeg nåede at vende mig til lånebilen :lol:

Janke
Nyt medlem
Indlæg: 107
Tilmeldt: 24. apr 2015, 11:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Janke » 15. nov 2015, 22:18

Jeg har lige fået ny kobling på garantien. 45000 km nåede den, før den skulle skiftes. I sommers skiftede de ac kompressor, da den begyndte at hyle. Og jo, den ville ikke starte i mandags, så de skiftede også lige gearvælgeren.
Men nu er koblingen da blevet bedre. Men det er ikke lige i skabet med skiftet under alle forhold.
Det elendige start/stop system er slået fra på min vogn.
Nå ja, låne bilen var en magen til min egen, 1,4 tsi, og den var lidt spooky. Den stoppede motoren før at bilen stod stille. Lidt af en forskrækkelse at ikke kunne dreje på rattet når bilen stadig triller.
Skoda Octavia feb. 2014 1,4 TSI DSG7 Corrido Red

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 16. nov 2015, 22:16

Halelulja :) , Skoda har åbenbart erkendt at det er en fejl, at DSG giver et hårdt ryk. Afleverede bilen i går for, at de skulle kigge på den igen, og de ringede i dag og fortalte at den nu er fikset. Skoda har sendt en ny DSG opdatering ud, som netop skulle håndtere dette problem. DSG styringen er nu opdateret. Nu skal bilen bare testes. Vender tilbage på et senere tidspunkt med en opdatering.

Janke
Nyt medlem
Indlæg: 107
Tilmeldt: 24. apr 2015, 11:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Janke » 19. nov 2015, 22:05

Skal da lige høre dem om de har opdateret mechatronic softwaren i min. Den var inde i tirsdags sidste uge.
Fhansen82, har du en dato for udgivelse af den nye software?
Skoda Octavia feb. 2014 1,4 TSI DSG7 Corrido Red

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 19. nov 2015, 23:45

Nope, men fik at vide at den var ret ny. Fejlbeskrivelsen var noget med at tryk på gaspedalen ikke altid registreres i første omgang. Når man så slipper gassen og prøver igen, skulle dette udløse rykket. På nuværende tidspunkt har jeg ikke oplevet det hårde ryk efter opdateringen. Jeg syntes dog stadig ikke jeg er helt tilfreds med igangsætning. Jeg oplever ofte to små ryk, som jeg mistænker værende en kombination af hill-hold og det hurtige skift til 2. gear. En anden ting jeg stadig oplever er, at når jeg blot slipper bremsen, uden at give gas, og motoren starter, så kan der gå op til 3 sekunder, før end bilen sætter i gang. Ved ikke om det er hill-hold som er årsag til dette.

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 26. nov 2015, 07:37

Har til dags dato, ikke oplevet det hårde ryk, siden opdateringen. Savner stadig en pænere igangsætning, men det kan nok ikke være anderledes på deres software, eller generelt ikke, når start/stop benyttes. Syntes også jeg oplever stadig, at der ikke kobles ind med det samme ved opstart altid. Nogle gange er der en lille ventetid på nogle sekunder.

Brugeravatar
madsobh
Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 14. sep 2011, 18:09
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 15 times
Been thanked: 24 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af madsobh » 26. nov 2015, 14:13

Lidt ot.... til jer med dsg7.... prøv at sætte bilen i manuel 3 gear og køre med 1500-1600 omdr tryk speederen i bund til den bliver hård.... ikke så langt at den laver kickdown...

Prøv at lægge mærke til om den hugger/glider i koblingen op igennem omdr.... min 03 combi 1.4 gør det... jeg har kørt i en helt ny g7 150hk tsi som også gjorde det
2015 Skoda Octavia Combi 1,4 TSI DSG7, Turbo Beach Buggy

Janke
Nyt medlem
Indlæg: 107
Tilmeldt: 24. apr 2015, 11:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Janke » 29. nov 2015, 20:56

Testede det med 3 gear. Syntes at kunne mærke det du omtaler som huggen. Føles måske ikke rigtig som koblingen glider, måske mere som at motoren accelerer i ryk.
Det er sku elendig software, tænker jeg. Måske en dårlig speeder pedal.
Oplever lidt samme problem i auto funktionen. Mærkes når den er belastet i motoren og f.eks. op ad bakke. Så kommer der nogen uforklarlige ryk op i omd. som om at speederen har sit eget liv.
Er der nogen som oplever det samme?
Skoda Octavia feb. 2014 1,4 TSI DSG7 Corrido Red

Jeha
Helt nyt medlem
Indlæg: 94
Tilmeldt: 16. jan 2015, 12:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Jeha » 30. nov 2015, 12:15

Janke skrev:Testede det med 3 gear. Syntes at kunne mærke det du omtaler som huggen. Føles måske ikke rigtig som koblingen glider, måske mere som at motoren accelerer i ryk.
Det er sku elendig software, tænker jeg. Måske en dårlig speeder pedal.
Oplever lidt samme problem i auto funktionen. Mærkes når den er belastet i motoren og f.eks. op ad bakke. Så kommer der nogen uforklarlige ryk op i omd. som om at speederen har sit eget liv.
Er der nogen som oplever det samme?
Jeg oplever nøjagtig det samme i min Passat 1.4 tsi dsg fra 2015.
VW Passat Variant 1.4 TSi 150 Comfortline DSG ACT 2016 (solgt)
BMW 520d Touring Aut. 2013 (solgt)
VW Golf 1.5 TSI DSG (Privatleasing)

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 3. dec 2015, 21:13

Ville bare lige give en melding tilbage. Problemet har ikke været tilstede siden opdateringen. Undrer mig dog over igangsætningen fra slukket motor. Jeg syntes ikke selv at jeg giver meget gas, måske 10-15%, og umiddelbart stabilt. Har filmet omdrejninger/gearskift. Det jeg oplever er, et ryk ved opstart og endnu et ryk godt inde i 2. gear. Savner en mere glidende opstart/gearskift i de første gear. De efterfølgende gear er okay. Men måske jeg stiller for høje krav. Se video fra http://web.gratisupload.dk/f/8upirv4x1i/

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 3. dec 2015, 21:15

madsobh skrev:Lidt ot.... til jer med dsg7.... prøv at sætte bilen i manuel 3 gear og køre med 1500-1600 omdr tryk speederen i bund til den bliver hård.... ikke så langt at den laver kickdown...

Prøv at lægge mærke til om den hugger/glider i koblingen op igennem omdr.... min 03 combi 1.4 gør det... jeg har kørt i en helt ny g7 150hk tsi som også gjorde det
Mon det er koblingen, som glider? Måske lidt samme billede jeg har optaget.

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3406
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 580 times
Been thanked: 876 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Korreborg » 5. dec 2015, 10:23

fhansen82 skrev:Undrer mig dog over igangsætningen fra slukket motor. Jeg syntes ikke selv at jeg giver meget gas, måske 10-15%, og umiddelbart stabilt.
Fra slukket motor, så prøv med et kort tryk på speederen, slip speederen, og så tryk igen. Altså et tryk så motoren lige får tid til at starte.
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

Brugeravatar
madsobh
Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 14. sep 2011, 18:09
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 15 times
Been thanked: 24 times

Re: Sv: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af madsobh » 5. dec 2015, 12:01

Korreborg skrev: Fra slukket motor, så prøv med et kort tryk på speederen, slip speederen, og så tryk igen. Altså et tryk så motoren lige får tid til at starte.
Det kan godt være den rykker mindre.... men det da en mærkelig måde at kører bil på.... det er da ingen løsning
2015 Skoda Octavia Combi 1,4 TSI DSG7, Turbo Beach Buggy

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 5. dec 2015, 12:47

Korreborg skrev:
fhansen82 skrev:Undrer mig dog over igangsætningen fra slukket motor. Jeg syntes ikke selv at jeg giver meget gas, måske 10-15%, og umiddelbart stabilt.
Fra slukket motor, så prøv med et kort tryk på speederen, slip speederen, og så tryk igen. Altså et tryk så motoren lige får tid til at starte.
Det ville betyde, at jeg skal bremse med venstre fod, hvilket jeg ikke kommer til. Har altid brugt højre. Har ingen finesse med venstre.

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Krog » 5. dec 2015, 17:08

fhansen82 skrev:
Korreborg skrev:
fhansen82 skrev:Undrer mig dog over igangsætningen fra slukket motor. Jeg syntes ikke selv at jeg giver meget gas, måske 10-15%, og umiddelbart stabilt.
Fra slukket motor, så prøv med et kort tryk på speederen, slip speederen, og så tryk igen. Altså et tryk så motoren lige får tid til at starte.
Det ville betyde, at jeg skal bremse med venstre fod, hvilket jeg ikke kommer til. Har altid brugt højre. Har ingen finesse med venstre.
Skal du ikke bare slippe bremsen med højre fod, give speederen et dap også derefter give gas som almindeligt?
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 5. dec 2015, 17:12

Krog skrev:
fhansen82 skrev:
Korreborg skrev: Fra slukket motor, så prøv med et kort tryk på speederen, slip speederen, og så tryk igen. Altså et tryk så motoren lige får tid til at starte.
Det ville betyde, at jeg skal bremse med venstre fod, hvilket jeg ikke kommer til. Har altid brugt højre. Har ingen finesse med venstre.
Skal du ikke bare slippe bremsen med højre fod, give speederen et dap også derefter give gas som almindeligt?
Nope. Når bremsen slippes, starter motor. Det er vist lidt forskelligt, hvilke modeller som gør hvad. Ved ikke hvorfor der er forskellen. Min er en 1.4 DSG fra 2014.

JettaTDI
Nyt medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 22. nov 2013, 21:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af JettaTDI » 5. dec 2015, 17:22

Start / stop sammen med DSG er ikke en speciel god kombination - bare min mening.
Golf R-line 2,0 TDI DSG 2015

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 5. dec 2015, 17:26

JettaTDI skrev:Start / stop sammen med DSG er ikke en speciel god kombination - bare min mening.
Jeg syntes ikke det fungerer fantastisk. Men jeg kan leve med det. Savner bare en pæn igangsætning. Har det fint med at dytten har start/stop. Syntes formålet er fint. Men syntes også man som bruger af systemet, burde have muligheden for permanent at ændre om hvorvidt det skal være aktiveret eller ej.

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Krog » 5. dec 2015, 19:14

fhansen82 skrev:
JettaTDI skrev:Start / stop sammen med DSG er ikke en speciel god kombination - bare min mening.
Jeg syntes ikke det fungerer fantastisk. Men jeg kan leve med det. Savner bare en pæn igangsætning. Har det fint med at dytten har start/stop. Syntes formålet er fint. Men syntes også man som bruger af systemet, burde have muligheden for permanent at ændre om hvorvidt det skal være aktiveret eller ej.
Det har man jo også som forbruger, det skal vel bare kodes fra..
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 5. dec 2015, 20:31

Krog skrev:
fhansen82 skrev:
JettaTDI skrev:Start / stop sammen med DSG er ikke en speciel god kombination - bare min mening.
Jeg syntes ikke det fungerer fantastisk. Men jeg kan leve med det. Savner bare en pæn igangsætning. Har det fint med at dytten har start/stop. Syntes formålet er fint. Men syntes også man som bruger af systemet, burde have muligheden for permanent at ændre om hvorvidt det skal være aktiveret eller ej.
Det har man jo også som forbruger, det skal vel bare kodes fra..
Er ikke klar over om jeg som forbruger kan kræve at Skoda skal ændre i bilens originale opsætning, da det må være en konstruktiv ændring, i forhold til hvordan den er godkendt/leveret. Ændringer bryder vel garantien.

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af Krog » 6. dec 2015, 13:19

fhansen82 skrev:
Krog skrev:
fhansen82 skrev: Jeg syntes ikke det fungerer fantastisk. Men jeg kan leve med det. Savner bare en pæn igangsætning. Har det fint med at dytten har start/stop. Syntes formålet er fint. Men syntes også man som bruger af systemet, burde have muligheden for permanent at ændre om hvorvidt det skal være aktiveret eller ej.
Det har man jo også som forbruger, det skal vel bare kodes fra..
Er ikke klar over om jeg som forbruger kan kræve at Skoda skal ændre i bilens originale opsætning, da det må være en konstruktiv ændring, i forhold til hvordan den er godkendt/leveret. Ændringer bryder vel garantien.
Jeg mener at det nok kan kodes fra med VCDS.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

Brugeravatar
madsobh
Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 14. sep 2011, 18:09
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 15 times
Been thanked: 24 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af madsobh » 6. dec 2015, 13:43

Start stop.. det kan sagtens kodes fra med vcds.... men burde vag ikke bare få det fixet så det virker som det skal!
2015 Skoda Octavia Combi 1,4 TSI DSG7, Turbo Beach Buggy

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 6. dec 2015, 13:54

madsobh skrev:Start stop.. det kan sagtens kodes fra med vcds.... men burde vag ikke bare få det fixet så det virker som det skal!
Humlen er bare; Kan det fungerer anderledes? Og kan jeg som forbruger tillade mig at kræve aktivering af start-/stopfunktionen ændret. Og hvorvidt vil det ændre garantien?

JettaTDI
Nyt medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 22. nov 2013, 21:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af JettaTDI » 6. dec 2015, 14:20

fhansen82 skrev:
madsobh skrev:Start stop.. det kan sagtens kodes fra med vcds.... men burde vag ikke bare få det fixet så det virker som det skal!
Humlen er bare; Kan det fungerer anderledes? Og kan jeg som forbruger tillade mig at kræve aktivering af start-/stopfunktionen ændret. Og hvorvidt vil det ændre garantien?
Jeg slår det konsekvent fra på knappen, hver gang jeg starter bilen.- Er simpelthen bare blevet en vane.
Golf R-line 2,0 TDI DSG 2015

fhansen82
Helt nyt medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. apr 2015, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af fhansen82 » 6. dec 2015, 14:38

JettaTDI skrev:
fhansen82 skrev:
madsobh skrev:Start stop.. det kan sagtens kodes fra med vcds.... men burde vag ikke bare få det fixet så det virker som det skal!
Humlen er bare; Kan det fungerer anderledes? Og kan jeg som forbruger tillade mig at kræve aktivering af start-/stopfunktionen ændret. Og hvorvidt vil det ændre garantien?
Jeg slår det konsekvent fra på knappen, hver gang jeg starter bilen.- Er simpelthen bare blevet en vane.
Er holdt op med det, efter opdateringen. Oplever også at det slår til igen selv underkørsel. Mega irriterende.

JettaTDI
Nyt medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 22. nov 2013, 21:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af JettaTDI » 6. dec 2015, 14:45

Det må da være en fejl, at systemet selv slår til igen - det har jeg aldrig oplevet.....
Golf R-line 2,0 TDI DSG 2015

Brugeravatar
madsobh
Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 14. sep 2011, 18:09
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 15 times
Been thanked: 24 times

Re: Dsg Giver Ryk Ved Igangsæt

Indlæg af madsobh » 6. dec 2015, 15:33

2015 Skoda Octavia Combi 1,4 TSI DSG7, Turbo Beach Buggy

Besvar

Tilbage til "Transmission"