Jeg er også meget kritisk over for, hvorfor en bil i 2018 ikke kan tåle lidt fugt i vejret, så jeg vil bestemt stille spørgsmåltegn ved det. Jeg håber på en god dialog med værkstedet. De skal helt sikkert have chancen for at udbedre det, men jeg er ikke typen, som gider og køre frem og tilbage på et værksted. Det er jo netop derfor, at man investere i en stort set ny bil.Hselven skrev: ↑7. nov 2018, 12:47I forlængelse af standard svaret fra Skoda/VW omkring fugt der påvirker koblingspladerne og kan få koblingen til at glide, er min oplevelse med den kobling jeg fik skiftet ved udgangen af marts, at den også glider på trods af at den ikke har set skygge af regn sommeren igennem (de 2-3 dag hvor der kom vand, stod bilen i garagen).Omes skrev: ↑6. nov 2018, 21:25Tak, det må jeg lige prøve. Den skal dog på værksted torsdag i uge 46, hans første melding var fugt i koblingen. Kan se at flere har fået samme svar, selv om jeg synes at det er ufatteligt den dag i dag. Sørgeligt hvis det er rigtigt og så kan jeg godt have min tvivl om, hvorvidt de kan fjerne det, så det ikke dukker op igen. Min gamle octavia med dsg 6 havde kørt over 150.000 uden er kvæk
Der er god grund til at du stiller dig kritisk overfor argumentet, at det er fugt som er skyld i problemet.
Sørg nu for at få alt fra forhandleren på skrift såfremt du har garanti. I tilfælde af at forhandleren ikke vil samarbejde omkring en løsning af dit problem er det vigtigt at du kan beskrive og dokumentere hvad der er sket i forløbet ned i detaljen.
Har ondt af de folk, som i god tro, har købt en lækker køremaskine, men ikke kan være andet end skuffet og stå tilbage med en rådden følelse, som producenten ikke får udbedret, så det bare kører. Håber at de løser problemet med min, da det slet ikke er på højde med de skræk scenarier jeg har læst om her inde.
Jeg vil sørge for at få de udførte opgaver skrevet på en mail.
Mand op VW og stå ved jeres ansvar.