Koblingskabel Seat Arosa

Alt vedr. gear, kobling mv.
Besvar
ADR
Helt nyt medlem
Indlæg: 89
Tilmeldt: 15. jun 2008, 13:43
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Koblingskabel Seat Arosa

Indlæg af ADR » 31. okt 2017, 17:06

Jeg skal ha nyt koblingskabel på Arosa'en, men er i tvivl om hvilket jeg ska bruge. Når jeg søger på forskellige sider med reservedele, dukker der to forskellige længder op, 1073 mm og 1047 mm, selvom jeg søger på reg nr. Kan jeg finde ud af hvilket jeg skal bruge, uden at afmontere det og måle det?

Allan
Vw Passat Variant 1,4 tsi dsg årg. 2012
Mini Cooper SE Maximise årg. 2022

Kildevang
Aktiv medlem
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 19. jun 2008, 20:38
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Koblingskabel Seat Arosa

Indlæg af Kildevang » 2. nov 2017, 19:41

Ja køb det originalt... Specielt hvis det er med selvjustering... så køb for guds skyld originalt..! Alle de uoriginale er noget skrammel...!
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.

ADR
Helt nyt medlem
Indlæg: 89
Tilmeldt: 15. jun 2008, 13:43
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Koblingskabel Seat Arosa

Indlæg af ADR » 3. nov 2017, 14:22

Jeg har snakket med Seat i Odense, og ham jeg snakkede med, vidste heller ikke lige hvilket et jeg skulle bruge. Han lød lidt overrasket, da jeg nævnte der var 2 længder (og undskyldte sig med, at de kun har været Seat forhandler i 2 år, så han vidste ikke lige så meget om dem).

Det er med selvjustering, og har godt læst at det kan være noget bøvl. Kan man godt skifte til et uden selvjustering?
Vw Passat Variant 1,4 tsi dsg årg. 2012
Mini Cooper SE Maximise årg. 2022

Besvar

Tilbage til "Transmission"