Jeg skal ha ny kobling/svinghjul i min Golf 6, 1.6 tDI 2010
Men hvorfor er der forskel på selve kobling/svinghjul, alt efter om bilen har start/stop eller ej ?
Vil begge typer ikke kunne passe i begge typer ? Motor/gear er vel identisk ?
Forskel på kobling/svinghjul ift start/stop ?
- ApFolmer
- Medlem
- Indlæg: 1236
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:16
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vejle - syd/øst Jylland
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Forskel på kobling/svinghjul ift start/stop ?
***AP Car Care ***
***Lak og Kabinepleje i særklasse ***
***Lak og Kabinepleje i særklasse ***
- ApFolmer
- Medlem
- Indlæg: 1236
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:16
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vejle - syd/øst Jylland
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Forskel på kobling/svinghjul ift start/stop ?
Jeg kan så besvare mig selv, da jeg igår fik sat ny kobling/svinghjul/udrykkerleje i
Bestilt som “ikke start/stop”
Enkeltmassesvinghjul
Passede perfekt og NUL raslen , som jeg ellers frygtede, pga enkeltmassesvinghjul.
Så komplet kit for under 1400,- incl fragt.
Bestilt ved ATP AutoTeile i tyskerland.
Bestilt som “ikke start/stop”
Enkeltmassesvinghjul
Passede perfekt og NUL raslen , som jeg ellers frygtede, pga enkeltmassesvinghjul.
Så komplet kit for under 1400,- incl fragt.
Bestilt ved ATP AutoTeile i tyskerland.
***AP Car Care ***
***Lak og Kabinepleje i særklasse ***
***Lak og Kabinepleje i særklasse ***