DQ200, DQ380 eller DQ381?

Alt vedr. gear, kobling mv.
HR Skoda line+
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 11. feb 2019, 10:49
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af HR Skoda line+ » 22. feb 2019, 14:58

Der er godt nok mange muligheder, men kogt ned her i 2019, så er en 2.0 Tsi 190 hk Octavia IKKE med DQ200?

kGlerup
Aktiv medlem
Indlæg: 2609
Tilmeldt: 1. okt 2009, 15:43
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 612 times
Been thanked: 350 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af kGlerup » 22. feb 2019, 15:05

HR Skoda line+ skrev:Der er godt nok mange muligheder, men kogt ned her i 2019, så er en 2.0 Tsi 190 hk Octavia IKKE med DQ200?
Nej, en 2.0 er aldrig med dq200.

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5575
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 319 times
Been thanked: 368 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af GranTurismo » 23. feb 2019, 11:03

HR Skoda line+ skrev:
22. feb 2019, 14:58
Der er godt nok mange muligheder, men kogt ned her i 2019, så er en 2.0 Tsi 190 hk Octavia IKKE med DQ200?
Det er i hvert fald ikke DQ200 som er rated til 250 Nm.

Hvis det er en 6-trins så er det DQ250. Den ville jeg også gå udenom, da mechatronic smøres af selve gearkassens smøresystem. Det reducerer levetiden i forhold til f.eks. DQ381 som har separat smøring af mechatronic.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 184 times
Been thanked: 285 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af claussor » 23. feb 2019, 11:10

DQ250 kører som smurt den ville jeg ikke være bange for. Jeg har efterhånden prøvet nogle stykker med 300.000 km på klokken der alle har kørt godt

SkodiaqDK
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 26. apr 2018, 11:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 163 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af SkodiaqDK » 24. feb 2019, 10:22

Nogle der ved om det er dq380 eller dq381 der sidder i en ny octavia 2.0 tsi 190hk?

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af i-s » 24. feb 2019, 10:43

SkodiaqDK skrev:
24. feb 2019, 10:22
Nogle der ved om det er dq380 eller dq381 der sidder i en ny octavia 2.0 tsi 190hk?
DQ380 er udgået.
/Søren.

SkodiaqDK
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 26. apr 2018, 11:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 163 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af SkodiaqDK » 24. feb 2019, 10:49

i-s skrev:
24. feb 2019, 10:43
SkodiaqDK skrev:
24. feb 2019, 10:22
Nogle der ved om det er dq380 eller dq381 der sidder i en ny octavia 2.0 tsi 190hk?
DQ380 er udgået.

Tak! Jeg har lige indleveret min kodiaq til en gennemgang. Den har dq381 og 2.0 tsi. Jeg har lånt en Octavia 2.0 tsi i stedet. Synes man får en bedre motor/gear/speeder oplevelse i octavia'en... Selv om det så åbenbart er identisk setup. :(

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af i-s » 24. feb 2019, 15:37

SkodiaqDK skrev:
24. feb 2019, 10:49
i-s skrev:
24. feb 2019, 10:43
SkodiaqDK skrev:
24. feb 2019, 10:22
Nogle der ved om det er dq380 eller dq381 der sidder i en ny octavia 2.0 tsi 190hk?
DQ380 er udgået.

Tak! Jeg har lige indleveret min kodiaq til en gennemgang. Den har dq381 og 2.0 tsi. Jeg har lånt en Octavia 2.0 tsi i stedet. Synes man får en bedre motor/gear/speeder oplevelse i octavia'en... Selv om det så åbenbart er identisk setup. :(
Ok. Min egen 2.0TDI med DQ381 er rigtig harmonisk afstemt efter min mening. Gearingen i DQ381 passer bedre til 2.0TDI end min tidligere DQ250. Ellers havde jeg heller ikke noget at udsætte på DQ250.
/Søren.

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Charlimike » 24. feb 2019, 21:41

Tjek, det eneste sted hvor jeg finder dq250 belastende er på små snoede bjergveje. Dsg kassen vil meget gerne søge et for højt geae hele tiden, nok med økonomi i mente. 1 gear mere ville gøre springene mindre.

Ikke morsomt at tøffe på en let stigning i 5. gear og skal have fat i mere power når man triller med 1100-1200 rpm. Pludselig får man trådt for hårdt fordi den ikke vil skifte ned i tide, og så springer den 2 gear ned og trækker som død og helvede uden af det var meningen.

Stik mig samme motor med manuelt gear til de sjove små veje.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
majland
Medlem
Indlæg: 1357
Tilmeldt: 17. mar 2011, 14:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 68 times
Been thanked: 256 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af majland » 25. feb 2019, 09:19

Charlimike skrev:
24. feb 2019, 21:41

Stik mig samme motor med manuelt gear til de sjove små veje.
Er de ikke bare at skifte DSG gearkassen manuelt eller overruler den dine beslutninger om valg af gear ?
Anders Majland
Billede2016 Skoda Citigo Style 1.0 60 ASG 5d
Billede2019 Skoda Kodiaq Style 1.5 TSI DSG
Billede2020 Yamaha Ténéré 700
Billede2021 Skoda Enyaq iV 80 Plus

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Charlimike » 25. feb 2019, 11:58

Jo den kan køres i manuel, men så kan man lige så godt have en rigtig manuel gearkasse.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13245
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3207 times
Been thanked: 4541 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af HansH » 25. feb 2019, 12:02

Charlimike skrev:
25. feb 2019, 11:58
Jo den kan køres i manuel, men så kan man lige så godt have en rigtig manuel gearkasse.
Arrr... hvis det kun er på små, snoede bjergveje du savner manual, så kunne du vel godt leve med lige at smide den i M når du er sydpå ... og stadig slippe for at betjene kobling ?
Og så nyde bekvemmeligheden i D resten af året rundt :)
These users thanked the author HansH for the post (total 5):
KMDTHYholm7majlandkGlerupi-s
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

HenrikH700
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. nov 2019, 18:39
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af HenrikH700 » 25. nov 2019, 16:52

Jeg har lige fået oplyst af skoda, at min 2,0tsi 190 er med dq381

Den har 120.000km service interval på olien. Syntes det lyder af meget :?

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af i-s » 25. nov 2019, 20:17

HenrikH700 skrev:
25. nov 2019, 16:52
Jeg har lige fået oplyst af skoda, at min 2,0tsi 190 er med dq381

Den har 120.000km service interval på olien. Syntes det lyder af meget :?
Det er sådan set fint nok, for DQ381 kører med 2 seperate oliekredsløb. 1 til det "beskidte" med slid-fibre fra koblingen og 1 til det finere mechatronics. De gamle DQ250'er blander bare det hele sammen, derfor havde de 60.000 km interval.

Det som har fået mig til at undre mig, er at filteret i DQ381 er life-time. Dvs det skal aldrig skiftes. Jeg har en grim mistanke om, at det er fordi det skal gå hurtigt ved service. For halvdelen af arbejdet ved et DSG olieskift er at grave sig ned til filteret.
Men der har jeg nu besluttet mig for, at skifte filter hver gang - dvs. for hver 120.000 km. Måske ikke nødvendigt, men for pokker det koster under 100 kr det filter og hvis jeg gør det selv, så er der ingen timeløn på.
/Søren.

Bjerregaard
Nyt medlem
Indlæg: 176
Tilmeldt: 2. jul 2008, 21:36
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Bjerregaard » 2. jan 2020, 20:00

Så er jeg (desværre) tilbage igen med opdatering.
Min “nye” Octavia 2.0 TSI 190hk er nu lidt over et år og har lige haft 30.000km service, nu 33.000 km på klokken.

Jeg har nu fundet ud af at den glider/hakker i omdrejninger som min gamle Octavia dq200 gjorde dengang.

Helt ærligt? Jeg betalte en del flere penge for at opgradere til en anden motor og gearkasse. Og nu skal jeg sku møllen igennem igen? :evil:

fepagolf
Helt nyt medlem
Indlæg: 99
Tilmeldt: 21. aug 2018, 21:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af fepagolf » 2. jan 2020, 21:26

Bjerregaard skrev:
2. jan 2020, 20:00
Så er jeg (desværre) tilbage igen med opdatering.
Min “nye” Octavia 2.0 TSI 190hk er nu lidt over et år og har lige haft 30.000km service, nu 33.000 km på klokken.

Jeg har nu fundet ud af at den glider/hakker i omdrejninger som min gamle Octavia dq200 gjorde dengang.

Helt ærligt? Jeg betalte en del flere penge for at opgradere til en anden motor og gearkasse. Og nu skal jeg sku møllen igennem igen? :evil:
Hvor lang tid (hvor mange KM) har den gjort det? Og i hvilke gear?

Bjerregaard
Nyt medlem
Indlæg: 176
Tilmeldt: 2. jul 2008, 21:36
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Bjerregaard » 2. jan 2020, 21:46

Kommer lige med en længere Update i morgen og evt. også video.
These users thanked the author Bjerregaard for the post:
fepagolf

fepagolf
Helt nyt medlem
Indlæg: 99
Tilmeldt: 21. aug 2018, 21:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af fepagolf » 10. jan 2020, 22:48

Bjerregaard skrev:
2. jan 2020, 21:46
Kommer lige med en længere Update i morgen og evt. også video.
Ville du komme med en update? :)

Brugeravatar
Halvleg
Medlem
Indlæg: 580
Tilmeldt: 25. feb 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Halvleg » 11. jan 2020, 02:02

Velkommen i klubben 😅 jeg fik skiftet DQ381 efter 4 måneder og skal nok skiftes igen nu her (13 måneder siden sidst)
Tesla Model Y 2024
Cupra Formentor 2024
Tidligere:
Skoda Octavia RS iV Coupe 2021
VW Arteon R-Line 2018
VW Passat Variant Highline Plus 2017

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6581
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 553 times
Been thanked: 921 times
Kontakt:

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af i-s » 11. jan 2020, 14:46

Halvleg skrev:
11. jan 2020, 02:02
Velkommen i klubben 😅 jeg fik skiftet DQ381 efter 4 måneder og skal nok skiftes igen nu her (13 måneder siden sidst)
:o Hvad gør du ved de gearkasser siden de ikke holder ?
/Søren.

Soner
Nyt medlem
Indlæg: 198
Tilmeldt: 1. feb 2016, 19:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 206 times
Been thanked: 22 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Soner » 11. jan 2020, 17:55

Halvleg skrev:Velkommen i klubben Billede jeg fik skiftet DQ381 efter 4 måneder og skal nok skiftes igen nu her (13 måneder siden sidst)
Jeg troede kun der var problemer med tørkobling dq200?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Halvleg
Medlem
Indlæg: 580
Tilmeldt: 25. feb 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Halvleg » 11. jan 2020, 20:39

Soner skrev:
11. jan 2020, 17:55
Halvleg skrev:Velkommen i klubben Billede jeg fik skiftet DQ381 efter 4 måneder og skal nok skiftes igen nu her (13 måneder siden sidst)
Jeg troede kun der var problemer med tørkobling dq200?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej nej, DQ381 er også storslem. Der findes tråde om den herinde også.
Tesla Model Y 2024
Cupra Formentor 2024
Tidligere:
Skoda Octavia RS iV Coupe 2021
VW Arteon R-Line 2018
VW Passat Variant Highline Plus 2017

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3406
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 580 times
Been thanked: 876 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Korreborg » 12. jan 2020, 12:58

Halvleg skrev:Nej nej, DQ381 er også storslem. Der findes tråde om den herinde også.
Storslem? Kan komme på 2 eller 3 med problemer her på siden, men måske jeg ikke har været vågen Billede
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

Brugeravatar
Halvleg
Medlem
Indlæg: 580
Tilmeldt: 25. feb 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 124 times
Been thanked: 164 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Halvleg » 12. jan 2020, 13:11

Korreborg skrev:
12. jan 2020, 12:58
Halvleg skrev:Nej nej, DQ381 er også storslem. Der findes tråde om den herinde også.
Storslem? Kan komme på 2 eller 3 med problemer her på siden, men måske jeg ikke har været vågen Billede
Mener nu generelt...... Det er jo ikke fordi alle med DQ381 problemer er brugere herinde. Der findes altså også andre sites ;-)
Alene i en lille VW FB gruppe på Facebook med 50 ish medlemmer, har 7 fået skiftet
Tesla Model Y 2024
Cupra Formentor 2024
Tidligere:
Skoda Octavia RS iV Coupe 2021
VW Arteon R-Line 2018
VW Passat Variant Highline Plus 2017

fepagolf
Helt nyt medlem
Indlæg: 99
Tilmeldt: 21. aug 2018, 21:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af fepagolf » 12. jan 2020, 13:18

Halvleg skrev:
12. jan 2020, 13:11
Korreborg skrev:
12. jan 2020, 12:58
Halvleg skrev:Nej nej, DQ381 er også storslem. Der findes tråde om den herinde også.
Storslem? Kan komme på 2 eller 3 med problemer her på siden, men måske jeg ikke har været vågen Billede
Mener nu generelt...... Det er jo ikke fordi alle med DQ381 problemer er brugere herinde. Der findes altså også andre sites ;-)
Alene i en lille VW FB gruppe på Facebook med 50 ish medlemmer, har 7 fået skiftet
Kan du linke til FB tråden? :)

Nicolai N
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2. apr 2018, 20:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af Nicolai N » 12. jan 2020, 18:08

Det er typisk Megathronic som fejler på de første dq381 modeller... fik self skiftet den efter 20.000 km og har ikke haft nogle problemer siden
These users thanked the author Nicolai N for the post:
Soner

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af svan » 31. mar 2020, 20:18

Hvis man nu kigger på en passat fra 2014/15 med 2.0tsi og dsg 7, er det så med vådkoblinger og dermed problemfri?
Svan

Sendt fra min F5321 med Tapatalk


Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13245
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3207 times
Been thanked: 4541 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af HansH » 31. mar 2020, 20:22

svan skrev:
31. mar 2020, 20:18
Hvis man nu kigger på en passat fra 2014/15 med 2.0tsi og dsg 7, er det så med vådkoblinger og dermed problemfri?
Svan
2.0TSI vil altid have vådkoblinger. DQ200 er for klejn til de kræfter 2.0TSI'en leverer.

Men nu siger du 7-trins.....
Hvis det er en B7, så har den med sikkerhed kun 6 trin (DQ250). Og jeg tænker det må være en B7 i de årgange ?
De første B8 med 2.0TSI mener jeg faktisk også har DQ250.
Så jeg er lidt forvirret over hvis du har en Passat i den årgang med 2.0TSI og DSG7...
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af svan » 31. mar 2020, 20:41

HansH skrev:
svan skrev:
31. mar 2020, 20:18
Hvis man nu kigger på en passat fra 2014/15 med 2.0tsi og dsg 7, er det så med vådkoblinger og dermed problemfri?
Svan
2.0TSI vil altid have vådkoblinger. DQ200 er for klejn til de kræfter 2.0TSI'en leverer.

Men nu siger du 7-trins.....
Hvis det er en B7, så har den med sikkerhed kun 6 trin (DQ250). Og jeg tænker det må være en B7 i de årgange ?
De første B8 med 2.0TSI mener jeg faktisk også har DQ250.
Så jeg er lidt forvirret over hvis du har en Passat i den årgang med 2.0TSI og DSG7...
Det er en kammerat der kigger på sådan en, og de står alle beskrevet med dsg 7, men det du siger er, at alle 2.0 tsi har vådkoblinger, uanset 6 eller 7 gear, og er dermed problemfri?
Svan

Sendt fra min F5321 med Tapatalk


Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13245
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3207 times
Been thanked: 4541 times

Re: DQ200, DQ380 eller DQ381?

Indlæg af HansH » 31. mar 2020, 20:58

svan skrev:
31. mar 2020, 20:41
.. men det du siger er, at alle 2.0 tsi har vådkoblinger, uanset 6 eller 7 gear, og er dermed problemfri?
Tjek! Det er lige præcis dét jeg siger :)
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Besvar

Tilbage til "Transmission"